Simptome Motor 1,6MPI

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Simptome Motor 1,6MPI

    Salut !

    As vrea sa intreb pe cei ce dpdv al cunostintelor mecanice sunt buni meseriasi care ar putea fi cauza urmatoarei defectiuni:
    (Model Logan 1,6 MPI an fabricatie 2005)

    Iata simptomele:
    1.In relanti motorul nu are o miscare parca uniforma (lina) de rotatie si da masinii stand pe loc o "usoara" miscare de balansare inainte-inapoi.
    2. Dimineata la prima pornire cand vreau sa pornesc motorul se intampla sa porneasca mai greu iar cateodata porneste si se opreste(cei drept mai rar)

    Mentiuni: operatii facute pana acum pt eliminarea problemei dar fara rezultate:

    Am schimbat distributia, bujiile, verificat fisele si injectoarele (cu testerul)

    Multumesc anticipat!

  • #2
    relantiul neuniform =MPP corp clapeta murdar
    pentru 2 sar putea sa fie senzorul de turatie , la fel murdar
    baiatu cu lenuta monteza filtre polen , alarme si alte cele

    Comment


    • #3
      Daca porneste si se opreste imediat este de la motorasul pas cu pas.

      Comment


      • #4
        Multumesc pt solutii dar as vrea sa va intreb pt ca nu m-am bagat la motor niciodata, masina o am de o luna.
        mai exat cum identific: motorasul pas cu pas si ce trebuie sa verific (pot gasi o schita, desen, foto)
        la fel cum ajung sa curat senzorul de turatie

        Comment


        • #5
          Cum sa ajungi la motoras pas cu pas am facut un tutorial cum se curata motorasul pas cu pas si corpul clapeta. Senzorul de turatie il gasesti pe volanta. Am atasat si o poza cu senzorul de turatie. Ca sa il desfaci ai nevoie de o cheie de 10. Spor la munca
          Attached Files

          Comment


          • #6
            Unde pot gasi acel tutorial de curatare sa il citesc?

            Inca o situatie pe care am avut-o azi ce poate aduce un plus de informatie in lamurirea misterului pe care ma chinui sa-l elucidez .
            Am parcat masina fiind nevoit in panta, unghiul fiind nu prea mare cu fata indreptata catre varful pantei.
            Dupa 15 minute cand vroiam sa plec nu mai voia. Am incercat de vreo 10 ori sa pun contactul cam 5 secunde la fiecare incercare, dar degeaba nimic
            Ce-mi trece prin minte sa incerc ca in momentul in care pun contactul si electromotorul invarte arborele sa calc pedala de acceleratie.
            Atunci masina a luat-o fara probleme. Am incercat aceasta metoda de 2 ori si a pornit din prima.
            Care e piesa care imi 'manainca zilele"

            Multumesc pt raspuns.

            Comment


            • #7
              potentiometru corp clapeta fluture. sau mufa cu 3 fire de la clapeta de acceleratie. desfa, curata, greseaza, re-monteaza. in cel mai rau schimbi corpul clapeta. dar asat ar trebui sa se vada la diagnoza, nu e suficient faptul ca a pornit cu gazul apasat.
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment


              • #8
                @florin_32 a aspirat vapori de benzina, fiind in panta, la pompa de benzina din rezervor nu mai ajungea benzina ci vapori. Daca face asta si pe loc drept si in mod repetat e de la senzorul de turatie. Teoretic daca nu-ti mai face, fii linistit, e normal.
                Dacia Logan Prestige, 1.6 16V, gri comet...

                Comment

                Working...
                X
                Anulare DPF
                Politica de Securitate Google