HELP! Problema Vitezometru/kilometraj

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Motorasul pare ceva mai precis decat arcul.

    Ma ofeream sa ii imprumut initiatorului un bord sa vada daca de acolo e buba.
    ECUFix
    Please don't visit my homepage!

    Comment


    • #17
      Daca ne gandim bine, considerand ca amandoi nu am desfacut un vitezometru, putem foarte usor trage concluzia ca acel "arc tip ceas", are rolul de a imprima acea miscare sigura si stabila a acului indicator, impiedicand tremurarea acului, lucru greu de crezut ca-l poate realiza un simplu motoras, orit de minuscul ar fi!

      L.E. Pentru a evita double post, ma voi folosi de functia Edit!
      Originally posted by ciupanez View Post
      sal aveti idee de ce cand stau la semafor si am farurile aprinse .si proectoare motoru zici ca e diesel iar daca apas ambreajul motorul i si revine ....am una de 1.6 benzina
      Nu crezi cumva ca si motorul ala al tau, are de imfruntat munca alternatorului si angrenajele din cutia de viteze???
      Daca nu e ceata, nu vad rostul proiectoarelor, decat doar sa pari mai reperabil pe sosea!
      Incearca, sa reduci din consumatori.
      Last edited by angel; 19 July 2009, 21:46.


      sigpic

      Comment


      • #18
        Ba eu chiar am desfacut.
        Uite ca desfac doar pt a pune poze:
        Attached Files
        ECUFix
        Please don't visit my homepage!

        Comment


        • #19
          Eu, n-am desfacut dar din cate vad din imaginea pusa de tine, pare sa fie vorba asa cum spuneam, de doua tipuri constructive: mecanic si electronic!
          Practic daca citesti cu atentie post-ul meu, vei constata ca nu am pretentia unei certitudini de specialist dar intuitia, m-a dus pe aproape!
          Last edited by angel; 19 July 2009, 22:27.


          sigpic

          Comment


          • #20
            Originally posted by ciupanez View Post
            sal aveti idee de ce cand stau la semafor si am farurile aprinse .si proectoare motoru zici ca e diesel iar daca apas ambreajul motorul i si revine ....am una de 1.6 benzina
            Acel zgomot provine de la discul de ambreiaj si este specific discurilor valeo cu care sunt echipate loganurile. problema este discutata pe forum. da o cautare pt discuri de ambreiaj.
            oricum "asa face toate".
            Last edited by 1.6_mpi; 19 July 2009, 22:29.
            sigpic

            Comment


            • #21
              Originally posted by ciupanez View Post
              sal aveti idee de ce cand stau la semafor si am farurile aprinse .si proectoare motoru zici ca e diesel iar daca apas ambreajul motorul i si revine ....am una de 1.6 benzina
              O fi de la proiectoare,te avertizeaza ca nu ai voie cu ele decat pe timp de ceata

              Comment


              • #22
                Multumesc frumos angel si $$ilvviu.
                De o proba pe loc cu o roata ridicata pe un cric sau chiar amandoua... nu poate fi vorba pentru ca poate sa mearga pe moment si dupa ce mai merg 20 de km sa ma trezesc ca pica iar.
                Cred ca cel mai bine o sa fac schimb de ceasuri 3-4 zile cu un prieten, ca am destui prieteni loganisti ca mine ca sa vad daca de acolo e problema. Si daca e asa, schimb ceasurile si aia e. Ca pe langa vitezometru nu stiu de ce am o presimtire ca o sa pice si turometru curand deoarece se aude un zgomot ciudat la turometru, e un zgomot care se aude doar cand e liniste, parca ar freca acolo de ceva, nu stiu, ma depaseste.
                Ma rog, o sa vad daca pot sa rezolv problema saptamana asta...daca nu o sa ma ocup de ea pe la jumatatea lui august cand ma intorc din concediu.

                Comment


                • #23
                  AndreiCapraru te salut,in legatura cu vitezometrul masinii tale presimt ca tiai montat un casetofon,altu decit cel original si de aceea nu merge vitezometrul,sigur nu e tabloul de bord de vina.Daca chiar ai montat alt casetofon styu ca la mufa tia potrivit perfect dar trebuie facuta o mica modificare la unul dintre fire,sper ca tiam fost de ajutor poate chiar mam inselat in privinta casetofonului ca ti lai schimbat . SALUTARE TUTUROR.

                  Comment


                  • #24
                    cocian intradevar am montat alt casetofon, dar firul verde cel subtire de la mufa ISO este intact.
                    Are cineva cunostinte despre ce cauta firul acela verde acolo si ce functie indeplineste el acolo si ce anume ii perturba buna functionare in momentul instalarii unui alt casetofon ?!

                    Comment


                    • #25
                      Firul verde e pentru viteza.
                      Sunt playere care scad intensitatea sunetului pe masura cresterii vitezei.
                      Din cate stiu el nu este cablat nici in ECU injectie, nici in UCH, asa ca nu influenteaza in nici intr-un fel.
                      Se poate sa fie modele la care firul e cablat, dar eu nu am gasit.
                      ECUFix
                      Please don't visit my homepage!

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by AndreiCapraru View Post
                        .......De o proba pe loc cu o roata ridicata pe un cric sau chiar amandoua... nu poate fi vorba pentru ca poate sa mearga pe moment si dupa ce mai merg 20 de km sa ma trezesc ca pica iar.......
                        Solutia se referea doar in conditiile unor probe, cu alt ceas vitezometru!
                        In privinta turometrului, nu cred in varianta cu schimbarea unui cass de alta origine, in conditiile care legaturile au fost facute corect. Modificarile, pot fi facute dupa dorinta si anume, de a da un + permanent cass-ului, fara a mai fi nevoie de functionare in stationare, cu contactul pus. Putin probabil ca o legatura gresita pe firul verde, sa permita functionarea corecta a turometrului dar sa-i produca disfunctii sonore
                        ...se pare ca i s-o fi urat si lui cu binele si cere schimbat

                        Concediu placut!!!

                        L.E. Ma duc sa-mi reiau somnul perturbat de un tantar, la care, dupa multe play-uri cu el, am reusit sa-i desfiintez turometrul si calculatorul de bord!

                        Noapte buna, la 4 dimineata!


                        sigpic

                        Comment


                        • #27
                          salut

                          salut! In caz ca nu ai rezolvat... imi dau si eu cu parerea, eu zic ca problema e de la cd player, acul cade in momentul in care firul verde atinge masa (poate in casetofon firul verde are alta functie....), sau se ridica mai tare cand conexiunile cu masa pe minut cresc...
                          Eu zic sa incerci sa scoti doar firul verde(sa il tai, sau sa il smulgi din mufa lui), sau chiar sa dai casetofonul jos sa vezi daca mai face probleme.
                          Problema asta am vazut'o la un logan 1.5 dci.

                          Comment


                          • #28
                            Salutare:
                            Si al meu 1.6, 16V din decembrie 2006 (80.000 km) face aceleasi faze cu acul de la vitezometru si eu nu am schimbat playerul. La service nu imi schimba nimic deocamdata pentru ca de fata cu ei a functionat normal.
                            Eu nu ma priep sa-mi bag singura nasul la demontat borduri sau alte asemenea. Problema mea nu are inca rezolvare. Desi masina este in garantie, as fi dispusa sa platesc sa mi-l schimbe cu unul nou, numai sa se rezolve treaba.

                            Comment


                            • #29
                              Am patit si eu de vre-o doua ori sa-mi ''cada'' acul in 2 ani,dar si-a revenit,am auzit ca ar fi si de soft,care mai da erori de citire a vitezei

                              Comment


                              • #30
                                spuneti-mi si mie va rog frumos de unde aflu ce rol are fiecare fir din mufa care intra in casetofon
                                Plecat departe

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google