HELP! Problema Vitezometru/kilometraj

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    zi-mi si mie daca ai rezolvat problema si care era de fapt beleaua ca si eu am aceeasi problema

    Comment


    • #32
      Salut.
      Am un coleg de serviciu si nu-i mai indica Viteza?Ce ar putea avea?
      Nu-i merge nici CB-ul si pompa de apa de la stopgel?
      Am verificat sigurantele din habitaclu si par OK.
      De unde ar putea fi defectiunea?
      ps:am schimbat si maneta(am crezut ca e dusa)dar facea la fel si cu maneta mea.
      Multumesc anticipat
      Numai bine.
      Un Logan----YNG-----
      Numai bine.

      Comment


      • #33
        acel fir cu semnal pentru turometru la Logan e legat din senzorul de viteza de pe cutie la radio si de acolo in tabloul de bord,pentru radio are rolul de a creste volumul odata cu cresterea vitezei autovehicolului si scaderea lui cu scaderea vitezei(la unele radio originale),de aici si problemele dc se schimba radio original si nu se modifica firele si ..........nu are treaba cu calculatorul de injectie si cu UCH
        Last edited by Seba; 2 June 2010, 20:04.

        Comment


        • #34
          am si eu o problema la vitezometru ...cand ajunge acul la 140km/h se blocheaza sta 1 sec si dupa revine la normal ! aveti idee ce ar putea avea ? ...eu m-am gandit ca e motorasul de la acul vitezometrului ?!!
          Logan TAXI http://www.loganclub.ro/forum/logan_...4.html?t=27374

          Comment


          • #35
            Firul acela verde preia impulsurile de la traductorul de pe cutie si le da catre aparatele mai destepte,pe care romanii nu le-au pus pe Logan.La modelele de virf de la Renault da comanda de crestere a volumului proportional cu viteza.De fapt sint 2 fire verzi pe acelasi pin in mufa aceea.La schimbarea casetofonului original cu alta scula se scoate firul verde din mufa si se izoleaza sau se taie din mufa si se unesc capete celor doua fire.PROBLEMA REZOLVATA.
            Programari chei Logan - Resoftare Logan 1.4-1.6 si Solenza 1.4http://www.loganclub.ro/forum/showpo...&postcount=300

            Comment


            • #36
              romanii aia idioti, spre deosebire de geniile de la renault, cand au pus cd-ul de clio la primele loganuri, au avut si functia de speed-volume control. am avut doua loganuri care aveau treaba asta facuta de fabrica.
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment


              • #37
                imi spune si mie cineva ce trebuie sa fac ?
                Logan TAXI http://www.loganclub.ro/forum/logan_...4.html?t=27374

                Comment


                • #38
                  nu ced ca e cineva aici care iti spune sigur fa aia si ai rezolvat...eu zic sa mergi la service daca masina e in garantie.
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment


                  • #39
                    pai masina numai e in garatie de mult ...si la ceasuri s-a umblat !
                    Logan TAXI http://www.loganclub.ro/forum/logan_...4.html?t=27374

                    Comment


                    • #40
                      Poate atinge acul in folie si se blocheaza. Da-l jos si mai fixeaza-l odata, dar sa nu apesi tare pe el.

                      Comment


                      • #41
                        L-am dat dar degeaba
                        Logan TAXI http://www.loganclub.ro/forum/logan_...4.html?t=27374

                        Comment


                        • #42
                          am si eu o problema cu vitezometrul, defapt nu-mi ajunge semnalul de viteza in ceasuri si consumul creste deoarece debitul de carburant i-l inregistreaza dar nu inregistreaza viteza, la dioagnoza cu DTT 2000 nu apare nici o problema si in mers i-mi arata viteza masinii pe laptop, insa ceasul vitezometrului tot zero, deci exclus senzorul de pe cutie , exclus ceasurile de bord deoarece si cu altele tot aceeasi problema am, astept sfaturi si pareri, modelul este PH2, cablaj care nu mai are firele acelea verzi la casetofon....

                          Comment


                          • #43
                            Daca in DDT vede viteza, problema e pe traseul dintre mufa R212 (cea din cutia neagra din comparimentul motor) si tabloul de bord. Desfa mufa si verifica acolo.
                            INTALNIRE LOGAN CLUB CALARASI DUMINICA ORA 15

                            Comment


                            • #44
                              vitezometru

                              In primul rand, buna ziua ,tuturor userilor acestui forum, sunt biban aici asa ca imi cer scuze de la inceput pt eventualele greseli. Am probleme cu kilometrajul masinii (logan 1,6 mpi) imi arata cam jumatate din viteza cu care merg...Am citit cu atentie toate posturile domniilor voastre in leg. cu aceasta problema si nu-i dau de capat... Incercat fara radiocd, cumparat cititor viteza nou (200), nu mai stiu ce sa-i mai fac. Gindesc ca ar mai putea fi pinionul din plastic din cutie dar nu stiu cum se scoate (poate ma ajuta cineva cu explicatii). La testarea ceasurilor de bord totul e ok... Va multumesc anticipat.

                              Comment


                              • #45
                                napalm(Gindesc ca ar mai putea fi pinionul din plastic din cutie dar nu stiu cum se scoate) nu iese decat prin demontarea cutiei de viteze si scoaterea diferentialului din carcasa dar se distrug rulmentii de la diferential asa ca incearca cu alte ceasuri..la testarea cu butonelu de pe bord e alta poveste incearca cu alte ceasuri,,,bafta,,,

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google