If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Da-i bre cu wd 40, vezi ce iese.
@alin: Corect, greseala mea. Ca sa eliminam confuziile, data viitoare scrie cui ii este adresat postul, ca altfel iese talmes-balmes. Ms.
nu e cezar ... am dat cu detoate, am schimbat si cablu, nu merge cu nimic ... a mers ceas ... catifea ... cand s-a incalzit a inceput sa faca si mai rau ...
e clar placa de presiune sau rulmentul ... partea proasta e ca dacia ma duce cu zaharelu si nu o sa mi-l schimbe ...
am schimbat iar cablu .. nu mai haraie ... era pus prost de dobis de la dacia ...
dar a aparut alta problema ... vibreaza foarte tare ... mediu cand e libera pedala, tare cand o apas pana sa scada turatia ... pare a fi placa de presiune ... altii au zis un suport sau tampon
Salut.Va rog SUPER frumos, cine stie,se pricepe sa i mi explice si mie cum se regleaza cursa pedalei ambreiaj hidraulic .Am imvartit de tija de plastic din spstele pedalei si nimic.Va multumesc anticipat.Ambreiajul tine sus de tot, eu doresc sa cupleze mai jos .este posibil,si cum ?VA MULTUMESC.
mai baieti as vre sa maresc putin cursa pedalei de ambriaj este cam scurta , se poate marii cursa asa cum se mareste si la acceleratie , sa fie o cursa cu 1-2 cm mai lunga mi se pare scurta . ambreiaju prinde zic eu ca normal pe la jumatatea cursei . am uitat am schimbat cablul de ambreiaj acum vreo luna si ceva ca la avechi scartia ingrozitor si baiatu din servis a spus ca il unge dar tot va scartai. la motor distanta inte furca si suportu ala care tine cablul mi se pare cam mere de cei 6 cm . ce sa fac ?
zgomotu ala naspa de ambreiaj este mai mult dat de furca ambreiajului,ca rezolvare ar fi gresarea nucii pe care lucreaza furca,dar sa folositi o vaselina rezistenta la temperatura sau una grafitata,iar ambreiajul hidraulic nu se regleaza(la logan cel putin)iar pentru colegu de mai sus ,daca ai ambreiaj mecanic (cu,cablu)iei 2 chei de zece si mai strangi piulitele di capatul cablului daca vrei sa maresti cursa si le desfaci daca vrei sa o micsorezi
multam loribob am bagat vreo 7-8 mm prin strangerea celor doua piulite si pedala s-a ridicat cam cu 2 cm putin peste pedala de frana . este super ,cursa lunga apasam cu dusmanie si dam drumu cu mila ca asa am invatat la scoala .
SALUT.Va rog frumos dacse poate,doresc sa modific lungimea tijei de la pedala ambreiaj hidraulic.Am vazut ca tija se prinde de pedala dar nu stiu cum sa o dau jos,as vrea sa tai din ea cu aceasta ocazie cred,sper sa coboare si pedala ambreiaj.Sepoate?.Vamultumesc anticipat.Dacaare cineva si niste poze cu acel cilindru de la pedala ambreiaj va multumesc ff ff mult.
Salut.Se poate desface tija de plastic de la pedala de ambreiaj ,care actioneaza cilindrul hidraulic ambreiaj?.Doresc sa o scurtez si cu aceasta ocazie sper,cred ca va cobara si pedala de ambreiaj deci avem o cursa mai mica la pedala.Va multumesc din suflet anticipat.BUCURPETRONEL2006.multumesc.
Last edited by petronel; 16 April 2010, 10:20.
Reason: Automerged Doublepost
nu e cezar ... am dat cu detoate, am schimbat si cablu, nu merge cu nimic ... a mers ceas ... catifea ... cand s-a incalzit a inceput sa faca si mai rau ...
e clar placa de presiune sau rulmentul ... partea proasta e ca dacia ma duce cu zaharelu si nu o sa mi-l schimbe ...
Mi-e groaza sa ma gandesc ca ar putea fi ceva la ambreiaj. Eu tot sper sa gasesc o solutie sa nu mai scartaie. De cand s-a incalzit afara parca e mai rau. Scartaie pedala si merge greu, sacadat. Nu stiu ce sa mai fac.
iei frumos o seringa sau o pompita ,poate chiar o surubelnita cu vaselina grafitata,sau vaselina rezistenta la temperaturi mari si gresezi parghia de la ambreiaj(scoti burduful de la cutie ,unde intra parghia si ai sa vezi ca acea parghie se reazama pe o nuca galbuie,acolo trebuie gresat)
eu am rezolvat problema, te duci la spalatorie, scoti asa zica protectie de pe furca, cureti bine in gaura de praf si toate alea si pui putin ulei de motor
daca nu cureti bine mai rau faci
e mai rau pt ca se incalzeste mai repede motorul si mai bine si se dilata metalele care freaca pe mizeria de acolo
si la mn mai face dar infinit mai putin, dupa un drum lung la blana, dar ii trece repede, ori se raceste si nu mai face, ori curat cu putin wd si iasa ca nou
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment