If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Salut baieti revin din nou pe aici doar cand am cate o problema la masina si daca am gasit ceva si depre pedala de ambreiaj atunci am sa va intreb :care ar fi motivul pentru care masina in momentul in care plec si in trepte inferioare ( 1.2 ) trepideaza atat de tare incat tin mana pe schimbator ca sa nu sara din viteza,caci mi sa-ntamplat asta de cateva ori?...nu-mi spuneti ca este vorba de cum conduc eu si cum calc pedalele caci sunt de cativa ani buni in trafic si cunosc daca ar fi din cauza mea.
Salut baieti revin din nou pe aici doar cand am cate o problema la masina si daca am gasit ceva si depre pedala de ambreiaj atunci am sa va intreb :care ar fi motivul pentru care masina in momentul in care plec si in trepte inferioare ( 1.2 ) trepideaza atat de tare incat tin mana pe schimbator ca sa nu sara din viteza,caci mi sa-ntamplat asta de cateva ori?...nu-mi spuneti ca este vorba de cum conduc eu si cum calc pedalele caci sunt de cativa ani buni in trafic si cunosc daca ar fi din cauza mea.
alex, nu mai baga lubrafianti acolo ... de asta incepe sa scartaie
eu cand am schimbat ambreiajul, era plin de ulei si vaselica grafitata amestecata cu praf rezultand o mamaliga groasa care se incinge si zoieste bilele din rulment
baga vapu fara numar acolo, curata, si iti garantez ca scapi de scartaiat ... eu am semnat ~10 000 km fara scartait
Bifez si anul asta aceeasi problema: cand se incalzeste bine motorul, scartaie ca dreaq nenorocitu' ala de ambreiaj. Drept este ca tare n-as vrea sa fiu ambreiaj pe caldurile astea!
...
Mai bagam niste smac pe furca, mai mergem oleaca ... noi sa fim sanatosi.
alex, nu mai baga lubrafianti acolo ... de asta incepe sa scartaie
eu cand am schimbat ambreiajul, era plin de ulei si vaselica grafitata amestecata cu praf rezultand o mamaliga groasa care se incinge si zoieste bilele din rulment
baga vapu fara numar acolo, curata, si iti garantez ca scapi de scartaiat ... eu am semnat ~10 000 km fara scartait
duminica am facut ce mi ai spus tu. am mers la spalatorie si am bagat vap ul acolo.
a mers mai bine ca niciodata......pentru 10-15 kilometri dupa care scartaitul devenea din ce in ce mai insuportabil pe masura ce crestea temperatura ansamblului motor cutie
enervat la maxim am stat ore in sir pe masina sa gasesc o solutie.
cu motorul cald si scartaitul la cote maxime este de ajuns o picatura de WD 40 pe nuca, ca pedala sa mearga perfect. ( 1 zi maxim 2 )
toate teoriile confiorm carora scartaitul si zgomotul vine din cablu erau gresite. zgomotul vine doar din acea nuca. [sau si aceasta teorie este gresita si zgomotul + sacadarile vin din frecarea rulmentului pe axul cutiei. cand am schimbat ambreiajul am uns la blana axul si rulmentul cu vaselina speciala sachs. ]am facut week endul asta zeci de kilometri de teste in incercarea de a rezolva aceasta problema.
de a lungul vremii am folosit tot felul de solutii. pasta ceramica, pasta aluminiu, vaselina grafitata, wd40, vaselina cu MoS2, ulei de cutie, ulei de motor, red grease, white grease, aditiv de motor cu teflon, aditiv de motor fara teflon, ulei de mecanisme fine etc etc etc....totul in zadar
inainte de a aplica unsorile locul a fost curatat cu spray de frane si sters la blana cu carpa pana iesea curata....din nou...totul in zadar
sper sa se poata schimba fara sa cracanez cutia. furca se poate schimba fara cracanarea cutiei ?
mai am varianta modificarii acestei nuci. vreau sa ii fac un sistem de gresare. am auzit ca ar exista niste sisteme care picura lubrifiant printr un furtun flexibil rigid. am cautat pe net dar nu prea am gasit.
daca stie cineva ceva ...ascult
E bine sau nu sa reglezi cursa ambreiajului? Aseara am fost cu masina la un service ptr multiple probleme. Mecanicul a luat masina in proba si mi-a spus ca ampreiajul e prea tensionat, pedala avand cursa prea mare (tinea la jumatate). Am fost de accord sa-l modifice, insa un alt mecanic mi-a spus ca am gresit, ca nu trebuia sa-i modific reglajul din fabrica.
Nu inteleg....se tocea mai repede daca il lasam prea "tensionat" sau se va toci acum ca i-am modificat reglajul original ?
...insa un alt mecanic mi-a spus ca am gresit, ca nu trebuia sa-i modific reglajul din fabrica.
Ambreiaj logan 1.4 Mpi
Un idiot!
Poti sa-i modifici cursa cum vrei si de cate ori vrei in fct. de cum te adaptezi tu mai usor. De preferabil sa tina mai jos (pe la mijloc, asa), nu sus sa ridici genunchiul in tavan.
Legat de uzura, se uzeaza la fel si daca tine mai sus si mai jos, atata timp cat e reglat corect (in marja de limite)
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment