Problema Motor (ramane Turat)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    la 45 ron e treaba buna nu crezi?de ce te intrbi de ce merge la 1500?ai singur raspunsul.dc nu e vdo nu puneti ca dc nu face probleme din prima o sa faca cat de curand.

    Comment


    • #17
      Originally posted by cristi36 View Post
      ...As dori sa aflu care este cauza?!
      Trebuie recalibrat motorasul pas cu pas,nu cu surubelnita ,ci cu DDT-ul. ;)

      Comment


      • #18
        cum se calibreaza cu DDTul ?
        eu din cate stiu ,se calibreaza singur dupa o perioada de mers ... ceea ce vad aici ca ramane turat in 3000-4000 rpm ,ori se exagereaza foarte tare ori este alta problema.Motorasul lucreaza pana in 1500-1700 rpm , deci mai sus nu prea are cum sa tureze .
        @cristi36 daca nu si`a revenit dupa cativa km de mers asa, e posibil sa fie defect,se comporta exact ca unul defect .Incercati sa scoateti mufa din el ,si sa porniti masina,sa vedeti ca o sa stea tot timpul relanti undeva aproape de 1500.
        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

        Comment


        • #19
          Calibrarea se face cu tester.

          Comment


          • #20
            cum anume ? ca astia prin serviceuri folosesc Renault Clip , in niciun caz DDT
            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

            Comment


            • #21
              Ai dreptate ,Clip este de uzina si DDT 2000 de uz general.Procedura este destul de complexa pentru un necunoscator .
              Last edited by turbojack; 4 November 2009, 23:26.

              Comment


              • #22
                daca stii despre ce e vorba descrie aici...
                Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                Comment


                • #23
                  sal
                  am un logan 1.6 mpi PH2 si am cateva nelamuriri:
                  la pornire turatia este ceva mai mare dupa un timp revine la normal dar raman mici trepidatii care se simt mai ales la relanti. Am vb. cu un mecanic si zicea ceva de mufa de la electrovalva. ASA O FI...

                  sal
                  am un logan 1.6 mpi PH2 si am cateva nelamuriri:
                  la pornire turatia este ceva mai mare dupa un timp revine la normal dar raman mici trepidatii care se simt mai ales la relanti. Am vb. cu un mecanic si zicea ceva de mufa de la electrovalva. ASA O FI...
                  Last edited by ioo_florin_el; 28 November 2009, 14:27. Reason: Automerged Doublepost

                  Comment


                  • #24
                    cam asa face si la mine. cand o pornesc la rece dimineata ramane pe la 1100 rpm, apoi scade treptat si are o mica trepidatie motorul. dar cred ca e normal sa faca asa. apoi cand se incalzeste, functioneaza perfect. stiu ca este normal sa fie turata cand e rece motorul.
                    sigpic

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by cristi36 View Post
                      La C-ta este 45 Ron!

                      Salut! Care dintre voi se pricepe sa-mi spuna de ce dupa ce am schimbat motorasul pas cu pas,motorul imi ramine turat la 1,5-1,6 (fluctueaza) dupa ce o scot pe liber? As dori sa aflu care este cauza? Multumesc!
                      Trebuie curatat senzorul bine.
                      Cel mai lent 1,6 8v

                      Comment


                      • #26
                        la un prieten de-al meu rămânea turată după ce luai piciorul de pe accelerație. a curățat MPP-ul, senzorul de relanti...până la urmă era de la cablu'.a turnat un pic de ulei în interior, l-a plimbat un pic și după aia totul mergea ok! se gripase un pic!
                        sigpicVIAȚA ESTE SCURTĂ!!! TRĂIEȘTE-O LA MAXIM LA VOLANUL UNUI LOGAN

                        Comment


                        • #27
                          Salut!

                          Am un prieten care a pocnit un logan (1.6) intr-un parapet, intr-o curba.
                          A dat in parapet cu coltul dreapta-fata.

                          A inceput sa curga de sub ea un lichid si a inceput sa ii ramana turata.

                          S-a dus cu ea la service si a aflat ca acel lichid era ceva pentru filtrat noxe.

                          Problema a fost remediata din soft + inlocuit vas si reumplut.

                          Bafta!
                          sigpic

                          Comment


                          • #28
                            Aceeiasi problema o am si eu la un Logan 1.4...am inteles ca daca se schimba,e o varianta ieftina si proasta...acum intrebarea mea,se poate repara cumva cel de uzina ? Desfacut,curatat,si pus la loc ?!

                            Comment


                            • #29
                              treaba cu reparatul nu prea ar avea cum doar inlocuirea sau poti sa incerci sa-l cureti si sa vezi atunci daca va functiona in timp

                              Comment


                              • #30
                                aceasta problema am avut si eu de cel putin 7 luni.vara dimineata cand pornea se balbaia, iar de cand a dat frigul ramanea turata la 2000-2500.asta se intampla si cand motorul era incins.am fost la o gramada de meseriasi,am schimbat vreo 3 motorase pas cu pas si tot degeaba.pana la urma eu singur am rezolvat problema.era acea garnitura de pe corpul clapeta ,si nu mai etansa perfect tragand aer .o garnitura de 10 ron te freaca atatea luni

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google