la 45 ron e treaba buna nu crezi?de ce te intrbi de ce merge la 1500?ai singur raspunsul.dc nu e vdo nu puneti ca dc nu face probleme din prima o sa faca cat de curand.
Problema Motor (ramane Turat)
Collapse
X
-
cum se calibreaza cu DDTul ?
eu din cate stiu ,se calibreaza singur dupa o perioada de mers ... ceea ce vad aici ca ramane turat in 3000-4000 rpm ,ori se exagereaza foarte tare ori este alta problema.Motorasul lucreaza pana in 1500-1700 rpm , deci mai sus nu prea are cum sa tureze .
@cristi36 daca nu si`a revenit dupa cativa km de mers asa, e posibil sa fie defect,se comporta exact ca unul defect .Incercati sa scoateti mufa din el ,si sa porniti masina,sa vedeti ca o sa stea tot timpul relanti undeva aproape de 1500.Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
sal
am un logan 1.6 mpi PH2 si am cateva nelamuriri:
la pornire turatia este ceva mai mare dupa un timp revine la normal dar raman mici trepidatii care se simt mai ales la relanti. Am vb. cu un mecanic si zicea ceva de mufa de la electrovalva. ASA O FI...
sal
am un logan 1.6 mpi PH2 si am cateva nelamuriri:
la pornire turatia este ceva mai mare dupa un timp revine la normal dar raman mici trepidatii care se simt mai ales la relanti. Am vb. cu un mecanic si zicea ceva de mufa de la electrovalva. ASA O FI...
Comment
-
Originally posted by cristi36 View PostLa C-ta este 45 Ron!
Salut! Care dintre voi se pricepe sa-mi spuna de ce dupa ce am schimbat motorasul pas cu pas,motorul imi ramine turat la 1,5-1,6 (fluctueaza) dupa ce o scot pe liber? As dori sa aflu care este cauza? Multumesc!Cel mai lent 1,6 8v
Comment
-
la un prieten de-al meu rămânea turată după ce luai piciorul de pe accelerație. a curățat MPP-ul, senzorul de relanti...până la urmă era de la cablu'.a turnat un pic de ulei în interior, l-a plimbat un pic și după aia totul mergea ok! se gripase un pic!sigpicVIAȚA ESTE SCURTĂ!!! TRĂIEȘTE-O LA MAXIM LA VOLANUL UNUI LOGAN
Comment
-
Salut!
Am un prieten care a pocnit un logan (1.6) intr-un parapet, intr-o curba.
A dat in parapet cu coltul dreapta-fata.
A inceput sa curga de sub ea un lichid si a inceput sa ii ramana turata.
S-a dus cu ea la service si a aflat ca acel lichid era ceva pentru filtrat noxe.
Problema a fost remediata din soft + inlocuit vas si reumplut.
Bafta!sigpic
Comment
-
aceasta problema am avut si eu de cel putin 7 luni.vara dimineata cand pornea se balbaia, iar de cand a dat frigul ramanea turata la 2000-2500.asta se intampla si cand motorul era incins.am fost la o gramada de meseriasi,am schimbat vreo 3 motorase pas cu pas si tot degeaba.pana la urma eu singur am rezolvat problema.era acea garnitura de pe corpul clapeta ,si nu mai etansa perfect tragand aer .o garnitura de 10 ron te freaca atatea luni
Comment
Comment