Problema Motor (ramane Turat)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Imi ramane turata si mie ocazional . Schimbat mpp acum cateva ore . Problema a fost ca n-a vrut sa-l citeasca pana nu am scos borna de la baterie . de fapt am lasat un mecanic sa faca asta .
    Ciudat ca ramanea turata si cand l-am repus inapoi si pe cel original .
    In fine , schimbarea avea drept scop altceva .
    Dupa ce scot din viteza si iau piciorul de pe acceleratie se mai tureaza un pic si apoi scade cam greu din turatie . La fel ca inainte de a schimba mpp si respectiv garnitura de etansare a clapetei fluture ( originala luata ) .
    Face la fel si pe GPL si pe benzina .

    Comment


    • #32
      Originally posted by Zeus View Post
      Salut! Motor prea zgomotos...adik si-a pierdut silentiozitatea...Logan 1.6 16v din ian 2007 si are 75 000km...ce sa fac?
      verifica distributia este posibil sa ai undinte sau doi sariti de la punct

      "Dupa ce scot din viteza si iau piciorul de pe acceleratie se mai tureaza un pic si apoi scade cam greu din turatie . La fel ca inainte de a schimba mpp si respectiv garnitura de etansare a clapetei fluture ( originala luata ) .
      Face la fel si pe GPL si pe benzina ."

      mergi la cineva cu un tester si roagal sa-ti refaca cursa de la mpp i general re rezolva usor
      Last edited by culmesm; 31 January 2013, 22:39. Reason: Automerged Doublepost

      Comment


      • #33
        salut .Asta cu reglatul pe tester am auzit ca se face la mpp cel care nu este de origine ,in afara de reglajul acela de rotesti cheia in contact pina se aprinde bordul si scoti cheia ,aceasta manevra facind-o de 3-5 ori si astepti 3 min apoi pornesti si asatepti sa revina la normal

        Comment


        • #34
          Si mie mi se intampla sa.mi ramana turata la anumite turatii si tot ce am facut a fost sa merg la reprezentanta si mi.a uns piesa care face legatura intre cablul de acceleratie si motor e o chestie de plastic cu doua picioruse sau ceva de genu unu e atasat cablul de accelratie si celalat la motor si din cauza faptului ca nu era uns cum trecuie nu revenea intodeauna la 0 cand eliberam si ramanea turat apoi totul a fost ok dupa ce la uns nu am mai intampinat nicio problema din pricina asta

          Comment

          Working...
          X
          Anulare DPF
          Politica de Securitate Google