Problema Motor (ramane Turat)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema Motor (ramane Turat)

    acu 2 zile mergeam prin oras si intr-un sens giratoriu am dat sa reduc viteza am apasat ambreiaj pe la jumate si frana si in momentu ala masina sa turat la 3000 de ture si a ramas asa mam speriat si am apasat ambreiaj podea si am oprit
    motor tot la 3000 statea am bagat picioru sub pedala de acceleratzie ca mam gandit ca poate a ramas blocata sau ceva .... nimikk era libera am scos din viteza si dupa 3 sec nam mai stiut ce sa ii fac si am luat contactu iam dat o cheie si totul a fost ok
    mentionez ca aveam vreo 15 km/h in momentul ala si am zis sa debraiez ca eram cu a 3 a si tremura masina
    a si inca ceva ......statea fix la 3000 fara nici o variatzie
    ciudat??!!!
    toata treaba asta a durat vreo 10- 15 sec
    cineva mia zis ca poate trebuia sa merg mai departe ca isi revenea da eu mam speriat si am oprit
    logan 1.4 gpl

  • #2
    vecinul meu a patit la fel .... a schimbat motorasul de la ralanti si totul e ok acum ! cand mergeam cu el in masina si ramanea turata apasa pe butonul de la dezaburitorul lunetei si isi revenea !
    Interactive Design Lights & Sound <- click

    Comment


    • #3
      aceeasi problema am avut-o si eu, si am rezolvat-o la fel, prin inlocuirea motorasului pas cu pas

      Comment


      • #4
        Si cam cat costa un astfel de motoras?
        4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

        Comment


        • #5
          1,5 bulions am inteles ...maine va dau date concrete
          Interactive Design Lights & Sound <- click

          Comment


          • #6
            Original Siemens VDO (cum e pe logan) costa in jur de 230 lei. La reprezentanta nu il dau separat decat cu tot corpul clapeta si e in jur de 8-9 milioane.

            Comment


            • #7
              Stiam ca valoreaza enorm, eu il curatasem asa de monotonie ca nu fusese curatat niciodata desi nu aveam probleme deloc, eu vroiam sa traga mai tare)).
              4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

              Comment


              • #8
                se poate sa fie si de la benzina, sa nu fie nimic defect, si a mea a facut acum 1 an asa .. vre-o 2 3 zile si si-a revenit dupa putin etanol
                sigpicMy ride

                Comment


                • #9
                  La mine ramane blocata pedala de acceleratie la relanti. De obicei cind e cald motorul. Va dati seama cind vrei sa pleci frumos de pe loc, tu apesi cu destul de multa putere pedala si dintr-o data ajungi cu turatia la 4000-evident isi da drumu pedala. M-am uitat la cablu de acceleratie dar nu mi se pare ca ar fi o problema cu el deoarece merge usor. Problema este undeva dupa cablul de acceleratie unde nu stiu ce se intimpla, nici macar unde ajunge acel cablu. Am un Logan 1,4MPI benzina.

                  Comment


                  • #10
                    Eu inca mai patesc cu turatia din cauza covorasului...cand pedala se scunde unde nu trebuie...desi am decupat acolo...inca mai caut butoni de prindere

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by andrei:) View Post
                      aceeasi problema am avut-o si eu, si am rezolvat-o la fel, prin inlocuirea motorasului pas cu pas
                      Salut! Spune-mi si mie te rog despre ce motoras este vorba cind ramane Loganul turat?

                      Comment


                      • #12
                        Salut! Motor prea zgomotos...adik si-a pierdut silentiozitatea...Logan 1.6 16v din ian 2007 si are 75 000km...ce sa fac?

                        Comment


                        • #13
                          sa te uiti bine pe sub masina, in compartimentul motor si daca nu vezi nimic destrans care poate sa produca zgomot, sa mergi la service
                          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                          Comment


                          • #14
                            Daca spun prostii rog meseriasii sa ma corecteze! Am inteles ca la galeria de evacuarea exista niste arcuri, poate vibreaza alea la turatii mici, pana in 2000 RPM!

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by aleXpeed View Post
                              Si cam cat costa un astfel de motoras?
                              La C-ta este 45 Ron!

                              Salut! Care dintre voi se pricepe sa-mi spuna de ce dupa ce am schimbat motorasul pas cu pas,motorul imi ramine turat la 1,5-1,6 (fluctueaza) dupa ce o scot pe liber? As dori sa aflu care este cauza? Multumesc!
                              Last edited by cristi36; 4 November 2009, 21:56. Reason: Automerged Doublepost

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google