Schimbare Pipa Bieleta

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Schimbare Pipa Bieleta

    am 43000 de km cu masina , la revizia de 40000 cei de la dacia service au spus ca are joc pipa din partea stanga si ar fi indicat sa o schimb .Tarifele celor de la service te omoara cu zile .
    la schimbarea pipei respective trebuie facut unghiul de fuga al masini din nou ?
    este normal la la 40.000 de km sa se uzeze pipa de la bieleta ?
    bucsile ar fi indicat sa le schimb ?(la gropi parca tot bordul vibreaza )


    va multumesc

  • #2
    E normal la 40000km am schimbat si eu toata bieleta de pe stanga, iar la 50000km iar avea joc, dar pt ca am luat piesa de origine din service am avut garantie si a 2a oara am schimbato pe garantie. Da trebuie facut iar unghiul. La mine la al doilea schimb mi-au facut unghiul de vreo 5 ori ca nu reuseau sa imi faca volanul sa stea drept, dar dupa cearta si amentintari au reusit.
    Last edited by Flipper; 21 July 2009, 16:18.

    Comment


    • #3
      Si eu am schimbat-o tot pe garantie.
      sigpic
      Maică, ce mafioți de treabă !!!

      Comment


      • #4
        am fost la dacia service . si au diagnosticat ca pipa bieleta dreapta e uzata
        am mers la un service mai profesionist si dupa o analiza mai amanuntita facuta in prezenta mea ambele bielete trebuie schimbate si bucsile de la brate sunt uzate

        asa ca maine ma trebuie sa le schimb

        Comment


        • #5
          Daca colegului i se pare aiurea sa shimbe acea piesa la 40kkm, eu ca sa zic de 23kkm?
          In alta ordine de idei, exista deja un topic unde se discuta acest subiect:
          "Bieleta Directie Sau Caseta Directie"
          Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

          Comment


          • #6
            si totusi io zic ca nu se fac unghiurile dinou atat timp cat numeri spirele filetului la desfacere(cate ture desfiletezi) si pui tot o pipa originala......o infiletezi tot atatea spire cate ai desfacut..si gata...pentru ce sa faci iar unghiurile..
            Mai bine taci si doar pari prost .. decat sa vorbesti si sa inlaturi orice indoiala !!!

            Comment


            • #7
              Le faci ca sa fii sigur!

              Comment


              • #8
                o faci sa dai bani aiurea
                -----
                daca azi schimbi pe dreapta refaci unghiurile si daca luna viitoare schibi stanga .........
                ------
                din cate stiu io nu se fac unghiurile dupa schimbul de pipe facute cum trebuie dar daca vrea cineva sa faca unghiul nui nimic rau io nu mi leas face doar pentru atat
                Last edited by petroman; 23 July 2009, 20:02.
                Mai bine taci si doar pari prost .. decat sa vorbesti si sa inlaturi orice indoiala !!!

                Comment


                • #9
                  azi am fost la service .s-a schimbat pipa bieleta dreapta + stanga , bucsi brate dupa schimbarea aceasta tipi de la service au zis sa fac o tura cu masina , dupa care au reglat unghiul de fuga .
                  Acum masina merge la fel ca si cand era noua .Toata operatiunea costa in jur de 3 milioane (depinde si de piesele cumparate) dar merita

                  Comment


                  • #10
                    adica nu-s originale, nu?
                    sigpic

                    Comment


                    • #11
                      Salutare,eu mi-am schimbat in ianuarie ambele bielete fara pipe care erau bune inca,la 30 si ceva de mii.In perioada oct-dec 2008 am umblat doua luni de zile la Tasnad SM,iar dupa Oradea era cam rau drumul si eu n-am prea lasat-o sub 100.In rest nu am avut nici un fel de joc.Bieletele sunt de origine si am dat 240 lei pe ambele.

                      Comment


                      • #12
                        reglajul convergentei se face automat la inloc pipei si este inclus in timpul de manopera, nu se tarifeaza separat

                        Comment


                        • #13
                          Depinde la ce service iti schimbi piesele de la directie.Daca nu mai e in garantie si te duci la un service oarecare mai mult ca sigur ca geometria rotilor se ponteaza separat de restul operatiilor,binenteles ca pe aceeasi factura dar separat ca manopera.Si pe factura schimbatul bieletelor sau numai a capatului de bara e separat trecut fata de reglajul geometriei.Daca schimbi ceva la directie tre sa faci unghiul pt ca s-a dereglat dar nu ca e o regula.Am lucrat 4 ani la un service si am vz cum se procedeaza.

                          Comment


                          • #14
                            am schimbat si eu pipele stg + dr singur in curte insa trebuie sa merg la reglaj directie obligatoriu - am 62000km
                            pipele erau zob - moartea lor este apa - la mine am gasit burdufii tociti si crapati in partea superioara acolo unde iau contact cu levierul fuzetei.
                            la cele noi am interpus intre burduf si levier o rondela de plastic pentru a evita frecarea directa intre cauciuc si fonta ruginita (aceeasi solutie ca la rotulele bratelor inferioare)
                            sper ca acum sa aiba o perioada de viata mai mare

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by bogdan_1984 View Post
                              adica nu-s originale, nu?
                              cele originale sunt 170 ron/buc

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google