Ulei Pasaj Roti.care E Problema?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Eu nu am avut burduful pleznit si nu am simtit nimica la masina dar nu era pierdere mare de vaselina u cum simti instantaneu!?

    Comment


    • #17
      Originally posted by gxg View Post
      Mersi DeLuXe.M-am gandit ca poate e de la amortizoare, dar era prea negru si prea gros ca sa fie de acolo.Intr-adevar pare a fi ulei ars de motor.Iar la mine nivelul uleiului e normal.In plus si la pasajul din spate sunt urme, dar nu asa mult ca in fata.
      edit:daca e vorba de burduf, la ce ar trebui sa fiu atent ca sa-mi dau seama ca acolo e problema?


      prea negru si prea gros mie imi miroase a vaselina.in ultima poza se vede ca a stropit in partea interioara a pasajului cam pe directia burdufului.eu am avut la burdufuri sparte la daciile papuc si la peugeotul boxer si daca nu te uitai bine si atent nu aveai cum sa-ti dai seama instantaneu.
      Welcome to the Club, We Have Jackets !

      Comment


      • #18
        a facut ``derapaje controlate`` pe ulei... ia intreabal

        sigpic

        Comment


        • #19
          Burduful de la planetara de langa fuzeta se poate ciupi, si isi pierde vaslina si pacane la gropi pt ca e prins intr-o parte de tija de planetare printr-un ansamblu mobil in 3 dimensiuni iar in partea opusa are un ax cu caneluri spre legatura cu ansamblul mobil al rotii. Cel de la cutie … acolo exista si se afla un rulment care daca isi pierde ungerea din cauza caldurii, vitezei de rotatie etc caraie in viraje stranse si poate pipi si alt fel de ulei

          dar ... in nici un caz nu e vaselina in nici un cap cat e la el acolo ... e cel putin juma de litru de ulei de motor ars(presupunem) ... adica uitati-va ce e pe aparatoarea de noroi din fata + ca baiatul a zis ca e si pe spate dar mai putin + ce e pe usi

          ne poti face o poza la planetara cu roata jos si planetara putin apasata?
          Last edited by DeLuXe; 24 July 2009, 15:14.
          sigpicMy ride

          Comment


          • #20
            Am spalat masina.Sper sa nu fiu nevoit sa dau roata jos(sper sa nu mai curga ulei).Mersi de sfaturi.
            MX-5 1.6 110cp 12.01.12(fab.2002)

            Comment


            • #21
              ulei ars ca dala de la aqua , deluxe

              sigpic

              Comment


              • #22
                Mda,Probabil asta a fost.Am facut azi vreo 150km si nu am mai vazut nici o urma de ulei.Cred ca s-a jucat fratimiu si nu vrea sa zica.
                MX-5 1.6 110cp 12.01.12(fab.2002)

                Comment


                • #23
                  De curiozitate cati ani are fratele?

                  Comment


                  • #24
                    vezi ca jucatul asta costa mai mult decat cauciucuri

                    si mai si sperie
                    sigpicMy ride

                    Comment


                    • #25
                      pozele sunt foarte tare facute bv tie,cat despre ulei nu iti face griji ca nu e de la nici o parte a masinii care sa foloseasca ulei din ce se vede,pt. siguranta verifica uleiul motor cu joja,verfica ulei hidraulic la servo,verifica burduf planetare,verifica conducta frana sau amortizor,cu toate ca nu cred ca nu e de la nimic enumerat mai sus ci doar ai calcat tu sau fratele in vreo balta de ulei de masina sau de casa,deci cu alte cuvinte stai linistit
                      sigpic
                      Poate pentru lume ești o singură personă,dar
                      pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

                      Comment


                      • #26
                        Cand vrei sa iasa fum din cauciucuri cu ce dai pe ele?
                        sigpic

                        Comment


                        • #27
                          sau pe ce te pui cu roata sa iasa fum,pe o pata de ulei
                          sigpic
                          Poate pentru lume ești o singură personă,dar
                          pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

                          Comment


                          • #28
                            Uleiul provine din compartimentul motor.Se deschide capota si se examineaza atent provenienta uleiului si se incepe de sus in jos ,plus controlul nivelul uleiului motor si servodirectie.
                            Vaselina nu lasa asemenea urme.
                            Daca ar fi prins pata de ulei,anvelopele erau murdare pe toata circumferinta lor.
                            Posibil sa fie simeringul palier distributie uzat/distrus,caz intalnit des pe motoarele astea.

                            Comment


                            • #29
                              da si la simeringul de palier m-am gandit ... dar nivelul de ulei a ramas acelasi
                              sigpicMy ride

                              Comment


                              • #30
                                Mai mult ca sigur a facut fratele o prostie si tu iti bati capul de pomana. Mai bine bati fratele sa marturiseasca
                                Apropo, cati ani are fratele? In intervalul 18-20 are prezumptia de vinovatie!
                                ECUFix
                                Please don't visit my homepage!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google