Problema Toba

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema Toba

    salut. am o problema minora zic eu, insa nu se stie.
    dupa aproximativ 3000 rpm imi zornaie toba rau de tot in ultimele zile,chiar si pe liber, a 1 a , a 2 a , a 3 a . la a 4 a nu mai stiu ca nu am mai turat-o de mult timp )
    Dupa parerea mea, zic ca intra in rezonanta cu ceva [ bara cred ] . Maine( adica azi ) o urc pe rampa sa vad ce are. Ce ar trebui sa verific? in afara de bara, eu zic ca ar trebui sa mai verific si legatura dintre finala si intermediara. e posibil sa fie ceva interior?( adica din motor? ) la volan simt ca se aude undeva de la toba intermediara spre finala. Ceva sfaturi ?
    ps: in afara de ciocan ce unelte imi mai trebuie? )))))
    " Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "

  • #2
    Asa face la toate..intra in rezonanta evacuarea la turatii mari.Solutia ar fi o finala sport si nu s-ar mai auzi zbarnaiala aia de zici ca-i pe baterii
    P.S:nu ai ce legatura sa verifici intre toba finala si intermediara pentru ca este dintr-o bucata toata evacuarea.
    AG 16 Y M A

    Comment


    • #3
      a , nu m-am uitat niciodata atent sub masina, sincer ) dar cand pui toba sport( finala ) tai din tzeava sa inteleg?
      revenind la asta...face a drecului de urat.si mai radeam de unu cu un cazan de opel astra care lui ii face si la 2000 rpm )))
      deci alta solutie n-am decat sa tac si sa inghit?
      faza cu toba sport nu se pune problema, ca am parinti comunisti
      " Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "

      Comment


      • #4
        Nu stiu ce sa zic...eu cam la toate loganele cu evacuare stock am auzit zbarnaiala aia in ture mari.Ar mai putea fi si depunere daia de pe catalizator care cand i-ai dat carja a iesit de pe catalizator si o fi ramas pe tevile la evacuare.Incearca sa scoti evacuarea din tampoanele alea si scuturi putin dar cu grija sa vezi daca se aude ceva zornaind.
        AG 16 Y M A

        Comment


        • #5
          toata evacuarea?
          tu ma pui la munca frate )))))
          o sa incerc maine sa vad ce rezolv . sper sa ma descurc
          merci deocamdata
          " Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "

          Comment


          • #6
            Are 2 prinderi de cauciuc..unu la intermediara si unu la finala pe care le scoti foarte usor.Ai grija sa tina cineva de ea cand le scoti sa nu ramana sprijinita doar in prinderea dinspre motor..Lafel si cand scuturi cu mare grija sa nu dai foarte mult sus-jos stanga-dreapta.
            Last edited by al!n; 27 July 2009, 03:41.
            AG 16 Y M A

            Comment


            • #7
              Poate sa fie si catalizatorul dus.....
              MIR.ul Meu http://www.loganclub.ro/forum/cam_as...61.html?t=3761

              Comment


              • #8
                vrei sa am probleme cu inima ? )

                cauze?

                si apropo daca ar fi catalizatorul , de ce numai dupa 3000 rpm ? doar nu e turbina sa se activeze dupa o anumita turatie ))

                eu ii mai dau forja dar in ultimul timp numai in a 2 a si a 3 a, sper ca nu are ceva ( foarte mult )
                " Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "

                Comment


                • #9
                  ori ti s-a spart ceramica in catalizator si asa face zornaie ori atinge pe undeva din cauza vreunui tampon rupt,sau ti-a ruginit traseul in vreuna din cele 2 tobe intermediara sau finala si bucatile de rugina zornaie,ele fiind evident tot din metal,cu siguranta turbina nu ai la benzina ridico pe cric sa nu mai dai banii la service pt rampa si da usor cu pumu in toba in diferite puncte ale intregului traseu al tobei,unde crezi tu si asa iti vei da seama ce zornaie,succes si revino cu ce ai facut si rezolvat
                  inca o chestie la turatie poate intra in vibratie si scutul verifical si pe el are cca 6-8 suruburi care merg stranse sau desfacute cu o cheie inelarã cu cot de 10 mm
                  sigpic
                  Poate pentru lume ești o singură personă,dar
                  pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

                  Comment


                  • #10
                    din ce an e masina?
                    Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                    Comment


                    • #11
                      e din 2007 februarie, model laureat .

                      La iesire din oras am o rampa din ciment, cat de cat bunisoara, si am urcat-o acolo. Am gasit o piatra destul de mare intre teava de esapament si caroserie(sau ce era acolo- cam la mijlocul traseului) ( probabil de la o intoarcere cu frana de mana ) . M-am gandit la sitele tobei. Am bagat lanterna: n-am vazut nimic /am bagat si un batz lung cat ii finala si nu am ajuns nicaieri, nu s-a oprit nicaieri. Am batut cu pumnul si nu mi-am dat seama de unde ar fi. Are si o bucata metalica, sau ce dreq o fi aia ( lucea ) ) si atingea toba f putin, am aranjat-o pe aia.acu parca parca nu se aude asa mult, doar cand bag piciorul din prima in acceleratie.in rest asa si asa. mai astept, poate timpul isi spune cuvantul, insa mai astept si sfaturi. multumesc
                      " Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "

                      Comment


                      • #12
                        sunt niste protectii din aluminium intre caroserie si tobe(deasupra lor) chinuie-te si da-le jos si scapi de galagie...!!!

                        Comment


                        • #13
                          pai de ce protejeaza alea?)
                          " Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "

                          Comment


                          • #14
                            is niste ecrane termice , rolul lor e de a proteja caroseria si habitaclu de caldura degajata de esapament, poate ca la un drum scurt ai fii tentat sa zici ca-s inutile da du-te in germania dintr-o bucata cu un logan fara AC si o sa simti ca podeaua ia foc si ca toata structura inferioara se incalzeste excesiv. Prestige pe langa motorul ala de 16V si cateva triunghiulete desenate pe la interior (care aparent sunt singurele modificari) e indesat de astfel de ecrane de aluminiu , de data asta si cu rol de izolatie fonica. Eu zic sa le lasi unde sunt ca cineva le-a pus cu un rost acolo nu de dragul de a ridica inutil costul de fabricatie
                            Pain brings out the truth in us all...
                            ...how much truth can you stand?

                            Comment


                            • #15
                              alea le las ca nu ma deranjeaza cu nimic. nu cred ca de la ele se aude chiar asa
                              " Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google