Problema Toba

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Stai linistit colegu, nu e de la catalizator ( se repara si ala)

    Ti-au ruginit tobele la interior, sau distrus sitele si asta se aude...cauze pot fi multe, mers in oras cu intreruperi dese faci condens pe evacuare, apoi apa, rugineste si se macereaza....

    Sau la altii se mai duce de la forja ;)

    Poti cumpara de oricare de la full inox (pe viata) pana la standard....marci sunt: elia,pilot, bosal, walker

    Conteaza cati bani ai

    Comment


    • #47
      ai uitat sa mentionezi de asam...
      mie masina imi merge in timpul saptamanii in oras cativa kilometrii si vreo 5-6 porniri/opriri zilnice, iar in weekend (cand recuperez masina de la "gatul familiei"), se cam intampla episodul "forja" si are o gaurica la sudura dintre catalizator si teava si una la sudura suportului care tine evacuarea de caroserie. ok, eu n-am toba intermediara, dar gaurile (cam cat grosimea unui bat de chibrit) tot au aparut. neavand toba, cred ca atunci cand o sa ma apuce cheful de bibileala, o sa scap cel mai ieftin, cu niste clei de fier (a se citi "chit metalic") si doua coliere
      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

      Comment


      • #48
        Ete na...asta e piesa importanta, nu merge cu ASAM...))

        Nu ai somn la ora asta?

        Si mergi fara intermediara?..))) ....

        Comment


        • #49
          merg asa de cand am luat masina, pt ca am dat cu spatele exact cu teava de esapament intr-un ciot de copac si s-a cutat tevaria exact la intrarea si la iesirea din intermediara. cum indreptatul n-a dat rezultatele dorite, am pus o teava de 50 in locul tobei de foc...asa-i viata
          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

          Comment


          • #50
            Si cand urci rampa sau dai WOT scoti flacari la spate....o sa arzi finala.....

            cum te descurci cu zgomotul? Ai pus de inox sau...ordinara?
            Eu cand am avut teava mi-a parut ca pierde ceva cuplu pe mici si medii...

            Comment


            • #51
              nu scot flacari decat pana in dreptul iesirii catalizatorului, am verificat pe groapa la amicul la care am facut "lucrarea" zgomotul e ok pana pe la 3000-3500rpm, dupa aia devine intr-adevar deranjant.
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment


              • #52
                Pai pe loc da...insa in sarcina scoti flacari si la 70 la ora in panta...ia sa mergi cu cineva dupa tine, sa vezi ca daca finala e dusa, ies flacari..

                Comment


                • #53
                  am mers in spatele nevestei si nu scotea flacari. loganul, condus de nevasta-mea
                  hai acum sa revenim la subiect...
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment


                  • #54
                    ati avut probleme cu evacuarea intre galerie si acel con de imbinare ?
                    mie imi "rasufla" pe acolo, am cumparat acel inel de etansare, doar ca atunci cand am fost la mecanic a desfacut-o si mi-a zis ca s-a mancat si conul, acum sunt in situatia de a schimba doar conul ( sa-l sudez la cineva cu autogen ) sau sa caut pe undeva "teava" cu tot, taiata si imbinata cu un colier

                    vs

                    Comment


                    • #55
                      Se duc sitele din toba intermediara si zornaie, nu se vede nimic din afara....

                      Comment


                      • #56
                        Originally posted by cristi-mic View Post
                        Se duc sitele din toba intermediara si zornaie, nu se vede nimic din afara....
                        nu m-ai inteles, nu zornaie nimic in toba, toba "rasufla" la galerie pe la inelul de etansare, doar ca s-a mancat putin si din con, de moment am inlocuit acel inel de etansare(era mancat) cu unul nou, si am pus si niste gasket, momentan e bine, sa vad cat o sa tina

                        Comment


                        • #57
                          Scuze, am inteles dar raspunsul era pentru initiatorul topicului.

                          Comment


                          • #58
                            Scuze si din partea mea, nu am stiut ca te referi la initiatorul topicului facut in 2009, + ca ultimu` post era din august 2016.

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Anulare DPF
                            Politica de Securitate Google