Problema Toba

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    bai fratilor ce va mai place sa faceti misto de om ...s-a dus catalizatorul...s-a bulit nus ce... smulge protectiile...doamne fereste.. tudore la 5 stele ale tale ai framantari deastea? ai gasit zici o piatra dac mai ai una si in toba ? ... oricum rezonanta la site se produce la orice tip de masina la o anumita turatie mai ales dupa ce mergi sportiv si mai arzi sitele, iar la logan acestea sunt chiar subtirele..

    Comment


    • #32
      Am avut si eu problema cu zbarnatiul ala. Am urcat-o pe rampa am aranjat protectiile alea termice lipindu-le de caroserie si de atunci nu imi mai zornaie deloc.

      Aranjeaza bine bine protectiile alea termice si verifica sa nu aiba joc excesiv de la vre-o prindere uzata.

      Comment


      • #33
        salutare, nu stiti cat costa o toba intermediara benzina?

        Comment


        • #34
          @radu, nu am observat la orice masina, de asta intrebasem..si acu mai face, rar, dar face, parca apare doar cand accelerez deodata... nu stiu sigur..nu`mi mai fac griji momentan
          " Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "

          Comment


          • #35
            deci de aproape 3 ani nu ai rezolvat problema ??

            Comment


            • #36
              la fel mi se intampla si mie, la relanti sau pana in 2000 de ture, ma bag sub ea...s

              stiu ca e thread vechi, asta e...ma fac de ras sau nu...i'm going in!
              Ma intreb: Noi astia lenesi, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

              Comment


              • #37
                o fi el vechi dar nici acu nu am rezolvat`o ))) ca merg cu muzica mai tare in oras unde ii mai dau forja...la mers linistit nu se aude absolut nimic , de asta nici nu mi-am mai facut griji...n`are decat sa crape )
                " Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "

                Comment


                • #38
                  Rezolva misterul

                  este vorba de o tija de metal care face legatura intre toba si colierul de cauciuc (in partea drepta fata, sub bord).
                  tija era normal prinsa intr-un canal ce se afla pe toba. capatul ei a ruginit si astfel, cand se incalzeste toba, se dilata totul si e libera sa vibreze
                  deja ma interesez de un sudor, ATENTIE insa, a nu se suda pe toba pt ca orice punct de sudura inseamna rugina si gauri (atentionare primita de la un nene mai in varsta). succes celor cu aceeasi problema...pentru constatare e nevoie doar de cric si o bordura dupa cum se vede in poze
                  Attached Files
                  Ma intreb: Noi astia lenesi, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

                  Comment


                  • #39
                    Salutare!Eu am un zgomot ciudat cand pornersc masina mai ales la rece.Zgomotul mi se pare ca vine din zona galeriei de admisie.Pare sa fi sparta sau asa cred eu in aceea zona.Intrebarea mea e daca mai pot merge cu masina fara sa stric si altceva?Va multumesc!

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by alexalin2009 View Post
                      Salutare!Eu am un zgomot ciudat cand pornersc masina mai ales la rece.Zgomotul mi se pare ca vine din zona galeriei de admisie.Pare sa fi sparta sau asa cred eu in aceea zona.Intrebarea mea e daca mai pot merge cu masina fara sa stric si altceva?Va multumesc!
                      Baga-te sub ea si vezi...
                      Ma intreb: Noi astia lenesi, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

                      Comment


                      • #41
                        Cum observam si noi unde e sparta toba daca are mai multe gauri? Nu finala, intermediara.

                        Comment


                        • #42
                          te bagi sub ea si te uiti ,dar e mai greu.cel mai bine o duci la un service,o urca pe elevator si iti face constatarea. eu am schimbat intermediara acum 2 saptamani. a costat 110 toba si 150 manopera. e greu de schimbat.trebuie taiata si sudata

                          Comment


                          • #43
                            Si eu am un zornait, e din toba finala. Cu motorul oprit am zgaltait toba finala si zornaie ceva in ea -ce poate fi? Vreo bucata de rugina?
                            Apropo, cam cat m-ar costa inlocuirea intregii evacuari, deoarece teava e foarte ruginita iar toba intermediara e aproape de a se gauri?
                            Mai e act, care-s toate piesele care trebuie cumparate: toba intermediara, toba finala si mai ce? si cam ce marca e mai de calitate?
                            Last edited by anto84; 13 August 2016, 22:06.

                            Comment


                            • #44
                              Cel mai urat scenariu, il constituie prezenta bucatilor din ceramica catalizatorului; ai avut vreodata aprins martorul antipoluare?
                              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                              Comment


                              • #45
                                Nu s-a aprins niciodata. Cu noxele sta foarte bine-acum o luna am facut ITP-ul.

                                nu mai folosi "quote/citeaza" cand raspunzi la ultimul post!
                                Last edited by Seba; 14 August 2016, 01:12.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google