acum 3-4 zile am vazut pt prima data 7 linii la lichid racire si pt scurt timp era full.
am zis ca e foarte cald afara(era noapte btw) si am trecut cu vederea.
acum 30 min(deci ora 23) vad 7 linii(intr-o accelerare pe la 4000rpm), scot din viteza(era rosu in fata) si scade la 4
intr-o alta accelerare iarasi 7 linii...=>>clar e ceva in neregula
pana sa ajung la destinatie i-am dat 1-2 km 5k rpm, a ajuns la 7 linii apoi era full.
ma gandeam sa las motoru pornit sa se raceasca putin inainte sa-l opresc...DAR cum sa se raceasca=>>ventilatoru nu mergea!!!
asadar, inainte de ama duce in service cum pot verifica senzorul/ventilatorul
sa fie oare siguranta?
am zis ca e foarte cald afara(era noapte btw) si am trecut cu vederea.
acum 30 min(deci ora 23) vad 7 linii(intr-o accelerare pe la 4000rpm), scot din viteza(era rosu in fata) si scade la 4
intr-o alta accelerare iarasi 7 linii...=>>clar e ceva in neregula
pana sa ajung la destinatie i-am dat 1-2 km 5k rpm, a ajuns la 7 linii apoi era full.
ma gandeam sa las motoru pornit sa se raceasca putin inainte sa-l opresc...DAR cum sa se raceasca=>>ventilatoru nu mergea!!!
asadar, inainte de ama duce in service cum pot verifica senzorul/ventilatorul
sa fie oare siguranta?
Comment