cu uleiul asta am 300km iar nivelul este la max.
Bataie Motor 1.6 16v
Collapse
X
-
eu cred ca-i normal sa auzi acel tacanit pentru 2-3 secunde (nu mai mult) uleiul se scurge tot in baia de ulei datorita timpului mare in care a stat, si pana ajunge iar pe la distributie (si la presiunea nominala) dureaza acele secunde... de la distributie suna. Dar si calitatea uleiului influenteaza. De era de calitate buna, mai ramaneau unsuroase camele si tachetii pentru cateva zile...Dacia Logan Prestige, 1.6 16V, gri comet...
Comment
-
-
Originally posted by margelatu View Postasta e!e un zgomot care provine de la distributie .Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
Da, este cureaua care angreneaza compresorul de AC. Cand au demontat distributia au observat ca fulia de pe arborele motor are un joc destul de mare. Crezand ca acesta este defectul au schimbat cureaua de accesorii si rolele inclusiv cea intinzatoare, dar zgomotul persista. Parerea lor ca nu este din distributie a mea este ca da si cred ca este de la rola autointinzatoare.
Comment
-
Mi-a mai recomandat si un mecanic sa bag Castrol care zice el ca ar fi mai bun decat Elf sau Texaco ce recomanda Dacia. Eu sunt de acord ca uleiul recomadat de tine este mai bun, in sensul ca are un indice de vascozitate la cald mai mare decat unul 0w-30 sau 0w-40. Dar as vrea si sa stiu in masura in care este posibil ce anume bate.
Comment
-
Originally posted by mihaitodi View Posteu unul as zice sa schimbi uleiul si sa bagi un castrol rs 10w60....mult mai bun pt motoarele pe care le avem noi...mai scump ...dar isi face treaba perfect
Pentru un motor relativ nou mai ales la motoarele noastre (care nu sunt preparate de raliu) nu se preteaza un ulei cu vascozitati ridicate la rece si la cald.
PS: mai ales la un 1.6 16V unde sunt si culbutori hidraulici, nu ii bine sa bagi o ''semi-marmelada'' in motor.Last edited by Octavian; 31 August 2009, 12:14.
Comment
-
salut, am si eu o pasarica legata de zgomote la 16v.
Cand merg cu AC se aude altfel motorul si anume se suprapune un zgomot metalic care nu stiu cu ce sa-l asociez. Si creste in intensitate odata cu cresterea turatiei motorului. Se aude la viteze mici iar apoi este acoperit de zgomotul de rulaj al masinii adica nu se mai percepe. As vrea sa stiu daca e din gama "asa face toate" ca sa nu-mi mai fac griji.
Comment
-
Este un ulei full sintetic care la rece are aceiasi vascozitate ca unul 5w40. Punctul de congelare este de -42 gr. Celsius pentru 10w60 si -39 gr.Celsius pentru Elf 5w40. Diferenta intre cele doua uleiuri este data de indicele de vascozitate mai bun la cald, Castrol la 100 gr. Celsius este de 23,5 mm2/s iar la Elf la 100 gr. Celsius este de 13,6 mm2/s (mai bun in sensul ca preia altfel jocurile si ar tine altfel presiunea in culbutorii hidraulici). Intradevar este un ulei mai vascos care cred ca daca bataia ar proveni de la un culbutor ar mai atenua sau elimina, dar pentru moment incerc sa gasesc defectul sau o explicatie logica (pentru ca nu exlud ideea de zgomot asa zis tehnologic). Uleiul Castrol se incadreaza in specificatiile motorului pentru tipul de ulei, este compatibil ACEA A3/B3/B4
Pentru zgomotul produs de AC - este normal.Last edited by Bobo1973; 31 August 2009, 15:12.
Comment
-
Mai gros nu inseamna neaparat si mai bun.
O vascozitate prea mare nu-ti mai asigura debitu necesar.
La rece e de doua ori mai vascos decat un 5W30 (sau 0W40) si e posibil sa-ti tacane culbutorii mai mult timp la prima cheie (mai ales daca n-o pornesti cateva zile+ca pelicula in lagari se formeaza mai greu) si la cald vascozitati d-astea de peste 18-20 se recomanda la motoarele mai uzate, ceea ce nu-i cazu tau.
Comment
Comment