Nu Mai Primeste Curent(problema Complexa)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu Mai Primeste Curent(problema Complexa)

    totul a inceput acum 1 an
    am dat sa deschid masina...nu mergea inchiderea.
    intru in masina dau cheie nu se aprinde bordu, abia se vedea putin cel de la indicatorul de ulei.
    iau bateria acasa o pun la redresor(era descarcata si cred ca avea la un mom dat un mic scurt) apoi ma duc la service...verifica domnii...nimic(evident operatia trebuie platita daca nu se constata nici o defectiune)
    de atunci a fost ok, numai ca de vreo luna am mai patit sa dau cheie sa nu se aprinda nimic, apoi la urmatoru contact sa se aprinda.
    azi am avut aceleasi simptome ca acum 1 an, am deschis capota sa vad bateria, era verde.
    scot siguranta UCH din bord(altceva nu mi-a dat prin cap...ori asta ori scos borna, a fost mai simplu cu siguranta) apoi...merge(desi inainte sa fac asta s-a aprins becu din portbagaj de cateva ori dar bordul nu)
    ce ar putea fi? masa? sa trag un fir de la - undeva pe caroserie?
    la service daca ma duc(am si problema cu ventilatorul) mi-e ca "executa operatii" 10 ore pe ea, operatii in urma carora nu vor constata defectiuni...
    deja incepe sa ma exaspereze...daca vroiam sa stau sub capota luam totusi o masina sh...

  • #2
    verifica serios instalatia electrica la un meserias ca ai un scurt undeva sau bago pe calculator si acolo cred ca se vede mai bine ce erori ai daca ai scos siguranta de la uch si dopo si-a revenit inseamna ca calculatorul masinii nu recunoaste ca ai avea bateria incarcata sau vreo masa imperfecta verifica masa intre baterie si cutia de viteza ca acolo e legata masa sau uitate la firul care e cu manson rosu la alternator se poate sa fie slab si de acolo poti avea iar probleme
    revino cu ce ai facut daca ai rezolvat si ce avea
    Stima!!!
    sigpic
    Poate pentru lume ești o singură personă,dar
    pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

    Comment


    • #3
      Eu cred ca primul incident - cel cu bateria descarcata nu are nici o legatura cu problema ta actuala.
      Daca zici ca becul in portbagaj se aprinde - uita-te si la plafoniera. Daca plafoniera se aprinde cand deschizi masina si bordul nu (cand pui contactul) atunci problema este din bord sau mai simplu de la contact. Daca odata nu merge si apoi isi revine, din alta parte nu vad sa fie problema. Daca inchiderea merge (incearca si buronul din bord) si la fel si plafoniera (portbagaj, etc) atunci UCH-ul are curent.
      Mai este o posibila cauza: cand pui contactul si bordul nu se aprinde, macar ledul rosu (antidemaror electronic) plapaie? Daca da, la fel ca atunci cand e oprit motorul sau clipeste foarte repede? Daca pui contactul si ledul rosu clipeste repede atunci bordul nu se aprinde cauza fiind nerecunoasterea cipului din cheie. Deci posibila problema si cheia...
      Asteptam rezultate.
      GL-22-TOF

      Comment


      • #4
        nu se aprinde nici antidemarorul, doar insemnul pt ulei este iluminat 10-20%
        ieri doar in portbagaj s-a aprins lampa, in rest nu a mers nici inchiderea, nici plafoniera
        nu stiu daca are legatura sau nu...dar s-a manifestat 100% identic
        ma rog...nu s-a mai intamplat de vreo 8-9-10 luni...dar sunt traumatizat, daca ma lasa in drum(ieri eram la 20km de buc)

        Comment


        • #5
          incearca asa :

          o baterie buna
          un tester electronic
          sa folosesti cheia de rezerva
          verifica masa cum a zis nyt
          sigpicMy ride

          Comment


          • #6
            odata ce ledul de control al bateriiei indica verde inseamna ca un contact e oxidat si deaceea nu ai curent destul in bord incearca sa cureti contactorii sigurantei principale si cele a mufei de la contact si care iti mai trec prin cap ca ar avea treaba cu bordul nu cred ca are treaba cipul....din cauza cipului nu ar trebui sati scada puterea curentului in bord ar trebui sa invarta la fel de puternic doar ca nu porneste,daca ai avea scurt nai avea curent de loc in baterie...
            Mai bine taci si doar pari prost .. decat sa vorbesti si sa inlaturi orice indoiala !!!

            Comment


            • #7
              da, pai eu nici nu am adus in discutie ipoteza cu cipu/demaroru
              cu prima ocazie o sa debornez bateria si o sa dau cu vreun spray acolo
              deocamdata am strans putin minusu pe baterie, erau putintel lalau

              Comment

              Working...
              X
              Anulare DPF
              Politica de Securitate Google