Senzori Bord

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Senzori Bord

    am si eu o problema....de cateva zile mi se tot aprinde un senzor la bordul d kilometraj...e ca un dreptunghi si are in interior 2 valuri( mcv 1.5 dci) nu reusesc sa aflu ce specifica acest senzor cartea masinii e la firma nu o am...

  • #2
    poate ai apa in filtrul de motorina,dar nu-s sigur....

    abs+ 1.4 mpi a/c alb glace

    Comment


    • #3
      salut! eu am alta problema .. cand franez mi se aprinde martorul de ceata pe spate.. sa fie ceva scurtcircuit pe undeva...apoi chiar daca merg 200 km incontinuu.. si motorul este la 4 liniute asa cum este normal.. scade dintr-o data la 2 liniute si apoi dupa ceva timp (mai lung (1 zi) sau mai scurt (20min) ) is revine la 4 . Uneori sta asa alteori iar alterneaza...

      Ma poate ajuta cineva cu sfaturi sau ce sa ii fac.. ca daca ma duc in service.. mai mult ca sigur o sa functioneze normal.. asa am patit cu o planetara.. si dupa ce am iesit iar o inceput sa pacane..

      masina are doar 30 ooo km..

      Comment


      • #4
        exista si search pe forum ...

        Faza cu frana si martorul de ceata e de la contactele oxidate la o tripla spate. Scoate mufa de la tripla spate si bag-o din nou sa vezi daca mai face. Daca mai ai garantie du-te la service si zi-le sa curete mufa de la tripla spate cu probleme, dar sa o curete bine ca nu ai chef sa te plimbi la ei din doua in doua saptamani.

        In legatura cu martorul de la Logan diesel cred ca e 'apa in motorina' dar poti sa pui o imagine ca sa fim siguri.
        Logan GPL 1.4

        Comment


        • #5
          @ciocolatiu - martorul respectiv indica prezenta apei in filtrul de motorina
          @donatio - trebuie curatate contactele la triplele spate. De preferat acum pana nu se incalzesc contactele sa inceapa sa se topeasca plasticul de la mufe. Incearca sa pui avariile noaptea, daca iti face "orga de lumini" cu martorii e clar ca trebuie sa umbli la amandoua triplele spate.
          sigpic
          Ambition 1.5 dc

          Comment


          • #6
            apa in motorina,pe filtru ai o supapa laterala pt a face purjare,purjare inseamna a scoata apa deptozitata in filtrul de motorina
            tripla spate numai face contact dar mare grija si la cablajul care vine pe sub bancheta spate(sezut),acolo ai un manunchi de fire ai grija sa nu se fi strivit si iti face scurt
            sigpic
            Poate pentru lume ești o singură personă,dar
            pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

            Comment


            • #7
              nu e deajuns sa cureti pinii triplei sau mufa mai trebuiesc stranse si lamelele de contact din mufa,cat despre martorul prezenta apa in combustibil e bine de scos senzorul,acum depinde si de tipul filtrului fiindca sunt 2 tipuri de filtre si totodata 2 tipuri de senzori,unu care iti inregistreaza prezenta apei si la 10 grame de apa iar celalalt nu inregistreaza nici daca ai filtru pe jumate plin cu apa

              Comment

              Working...
              X
              Anulare DPF
              Politica de Securitate Google