Vi SA INTAMPLAT ASA CEVA?????

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Vi SA INTAMPLAT ASA CEVA?????

    Am plecat de acasa urmand sa fac un drum de 100km pana la Targoviste. Nimic anormal in toate astea numai ca dupa nici 10 m am auzit o mica bufnitura. am verificat in masina shi soacramea inca aranja pungile shi toate acareturile care le avea cu ea. merg mai departe shi observ dupa nici alti 20 m ca martorul luminos de la alternator ramasese aprins...na belea...am crezut ca o fi sarit un papuc sau ceva de genul asta, trag pe dreapta shi ridic capota. Ma uitam ca mata in calendar ca nu intelegeam nimic toate la locul lor.
    Am observat in sfarsit ca nu mai aveam cureaua de la alternator...era cazuta undeva jos prin scut... beleaua mare a fost ca nu mai aveam nici fulia de la alternator??? am cautat-o shi am gasit-o tot in scut...
    Intrebarea mea daca a mai patit cineva asa ceva shi de ce sa desfiletat fulia???????

  • #2
    Salut.Citi km ai cu masina si din ce an e?
    Posibil ca,curea sa fi fost foarte tensionata si din cauza asta sa se fi rupt.
    Da mai multe detalii.
    Numai bine.
    Un Logan----YNG-----
    Numai bine.

    Comment


    • #3
      pe 7 august a facut 3 ani. am 38000 km parcursi
      am ingrijit-o ca la carte fara excese de viteza fara demaraje ...batraneste

      Comment


      • #4
        da e cineva care a patit asta si am inteles ca nu ar fi singurul , a povestit pe celalt forum ce si cum... am inteles ca ar fi rezolvato pe garantie...

        sigpic

        Comment


        • #5
          Originally posted by Razie
          ...beleaua mare a fost ca nu mai aveam nici fulia de la alternator??? am cautat-o shi am gasit-o tot in scut...
          Nu ai precizat daca ai gasit si surubul de fixare a fuliei si daca era intact!... lucru foarte important
          Parea mea, ca la prima la prima "bufnitura", s-a rupt cureaua iar la a de a doua "bufnitura", s-o fost dus surubu`, atragand si fulia dupa el!

          Trecand la cauze, posibil cureaua sa fi fost imbatranita de timp sau din cauza intinderii necorespunzatore, lucru ce a condus la ruperea ei.
          In cazul care ai avut o curea buna si corect montata, ceea ce tind sa cred, mai sunt doua alternative:
          -cedarea curelei, datorita unui defect de fabricatie!...nimic nu e imposibil.
          -ruperea, desfiletarea surubului fuliei, ce-i drept, rar intalnit dar nu exclus.
          Daca nu ti-a facut si alte pagube in compartimentul moror(agatat conductori electrici, fisurat conducte sau furtune de cauciuc) te poti declara, norocos.
          Totusi, e bine sa-ti amintesti daca nu s-a lucrat cumva la fulie in alte imprejurari sau cu ocazia schimbarii curelei de distributie, meseriasul uitatand sa insiste asupra surubului de fixare a fuliei.
          Last edited by angel; 9 August 2009, 20:59.


          sigpic

          Comment


          • #6
            razie...
            1.data viitoare da si tu un nume mai sugestiv topicului.
            2.ce inseamna cuvantul "shi"...ca nu prea am priceput.
            3.pe viitor foloseste functia search.
            4.se inchide si se continua aici
            Succes.
            Last edited by valeriuciprian; 9 August 2009, 21:06.
            sigpic

            Comment

            Working...
            X
            Anulare DPF
            Politica de Securitate Google