Accident Cu O Problema

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Accident Cu O Problema

    Salut am avut un mic accident din care a rezultat mai multe daune dintre care si armatura. Multa lumea mi-a zis sa nu schimb armatura ca aia se sudeaza si e mai nasol voi ce parere aveti sa imi indrept armatura sau sa o schimb totul a fost din vina unei fetite cu un opel astra gtc rosu REA
    laureate 1.5l, albastru marin

  • #2
    cei nou e nou men depinde si de service acuma,daca gasesti un tinichigiu bun teai scos.bafta
    sigpic

    Comment


    • #3
      se schimba
      sigpicMy ride

      Comment


      • #4
        adevarul este undeva la mijloc,am avut-o zdrobita in fata si mi-au schimbat armatura,....totusi diferenta se vede,chit ca s-a lucrat la ea bine a ramas loc si de mai bine ,diferenta se poate observa la spoiler iar daca pui becul de sudura ,intra legile fizici in joc ,caldura,dilatare,contractare ,ardere,care implica alte operatii,izolare ,curatare,grunduire ,vopsire,siliconizare ..........daca poti sa nu o schimbi ,nu o schimba ,spoilerul acopera tot ,.......acum depinde de cat ii de avariata. posteaza o poza sa ne dam seama de gravitate.......a,era sa uit ,si fetita cu opelul cu ce s-o ales?
        http://www.loganclub.ro/forum/mcv_ro...ion-t5724.html toate bune

        Comment


        • #5
          daca va spun cum am indreptat eu armatura fata o sa ziceti ca sunt nebun. acu vreo luna am avut si un micutz accident din neatentie la un semafor la pupat puin pe un nene cu un passat. omu f intelegator i-am dat 50 de lei ca doar atat mi-a cerut sa-si retuseze vopseaua la un prieten de-al lui. problema a aparut la mine k aveam bara fata destul de urat infundata dar cu ajutorul unui coleg de facultate care avea si ceva scule pe acasa am indreptat bara fata cu un feon din acela industrial si armatura cu cablu de tractare am legat-o de un pom si s-a indreptat exceptional de bine. initial nu voiam sa-i fac nimic dar se vedeau in ambele colturi doua galme din cauza ca armatura era putin deplasata in exterior si nu voiam sa afle ai mei de accident si plus de asta am observat 2 bari ca le zic asa sau 2 intarituri care erau periculos de aproape de radiator si am recurs la metoda asta.

          Comment


          • #6
            fetita cu opelu a avut bara zgariata si faru rupt in schimb eu am avut amortizor rupt, janta praf, bara, far, aripa, usa
            Iata si pozele
            Attached Files
            laureate 1.5l, albastru marin

            Comment


            • #7
              arata bine ,iar crazy gabi sa nu te miri daca o sa ai rotile pe fata oleaca strambe siindca daca s-a indoiat destul bara de soc cu siguranta ti-a tras si lonjeroanele

              Comment


              • #8
                din fericire nu s-a intamplat nimic din ce spui tu loribob ca am fost si la un mecanic si mi-a zis ca nu e nici o problema si oricum impactul a fost infim ca sa se poata intampla asa ceva oricum mersi de sfat

                Comment


                • #9
                  schimba armatura. e chestie de siguranta, aia odata indoita, la al doilea soc se va indoi tot de acolo si mult mai mult. nu te juca, lasa figurile cu "acopera spoilerul si nu se vede"...ma rog, faci cum vrei, dar pt mine conteaza mai mult sa-si faca treaba pt care a fost pusa acolo. dilatatii, tensiuni in suduri si ce se mai zicea, apar si la aia pusa de fabrica, sau crezi ca aia e scutita de legile fizicii?
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment


                  • #10
                    Deci cumva lateral a fost nu? Din poze io nu vad ceva grav.
                    Dar stii (stiti) cum e...daca te duci la doctor, nu ii spui tu doctorului ce tratament sa-ti aplice, cel putin eu daca as fi tinichigiu (si mi-ar place) cu putere de decizie i-as spune clar ce e mai bine pt client/masina. Ma rog, poate un pic fortata comparatia, dar ca idee.
                    Dar noi discutam asa ca - daca e posibil si nu e afectata integritatea masinii, evita pe cat posibil sa pui sudura pe ea.

                    PS: Seba si colegii, nu e vorba de dilatatii si contractii, ci de oxidare. Dupa ce ai pus sudura pe tabla, poti s-o grundui in 16 straturi, pur si simplu incepe (in timp desigur) sa oxideze din interiorul materialului, din sudura si din vecinatate (zona influentata termic).
                    Asta e valabil pt tablele subtiri, nu stiu ce trebe sudat p-acolo la armatura pacii.

                    Comment


                    • #11
                      pai si aia la fabrica n-o sudeaza, o lipesc ? se sudeaza, se chituie si se vopseste. exact ca la fabrica...daca da cu chit sa izoleze sudura, nu are nici pe dracu. adica eu am desfacut un punct de sudura la vechea 1300 si n-am vazut rugina langa sudura. ma gandesc ca si la logan se poate, daca se munceste cu grija.
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • #12
                        @Seba: în lumea țilivizată nu prea mai folosesc căldura. Preferă sudurile la rece, cu chestii epoxidice ce polimerizează în lumină UV (ca plombele la dentist). Costă cam la fel și lipeala ține loc și de chituială.
                        @ten: dacă vrei să te convingi singur ce ar trebui să faci, proptește-te tu un pic în colțul „acoperit” de spoiler. Nu ai nevoie de multă forță. Adu-ți aminte ce s-a rupt la tine și gândește-te că poate veni și o „data viitoare”. Poate vrei să te laude popa în curte și să ai pe piept un metru de flori și doi jumate de pământ...
                        The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Seba View Post
                          pai si aia la fabrica n-o sudeaza, o lipesc ? se sudeaza, se chituie si se vopseste. exact ca la fabrica...daca da cu chit sa izoleze sudura, nu are nici pe dracu. ....................
                          Are si are multe.
                          Ce fac aia in fabrica e mai mult sudura in puncte (procedeu la care zonele influentate termic sunt minime) si foarte izolat (undeva in spate) da si in WIG, in rest nu vezi sudura.
                          In service in cel mai norocos/bun mod ti-o face cu wigu' dar pe unde am umblat (la Dacia si Skoda reprezenta unde am vandut sarma si vergele) au MIG-MAG...nu-i bun pt tabla subtire.
                          Oricum mesterii evita sa puna prea sudura pe tabla, ici colo baga lichituri.

                          Comment


                          • #14
                            Tavi, am sa te contrazic un pic, dar nu ca sa ma aflu in treaba. Am sudori MIG-MAG in subordine care trag suduri in puncte la niste table de te doare mintea cat sunt de subtiri (0,5 - 0,7 mm) pentru diferite compenente ale scaunelor si banchetelor de utilitare. Unul din mesterii mei e asa meserias ca eu nu am vazut multe suduri asa reusite. Daca la caroserii sudeaza pe sfert fata de mesterii mei, atunci Seba are dreptate: n-are tabla nici pe dracu.
                            The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson

                            Comment


                            • #15
                              da baieti mersi mult i-am lasat sa imi schimbe armatura dar faza e ca o am de o saptamana in service si inca nu e gata maine dau telefon la vocea clientului ca ei mi-au zis 2-3 zile si eu am dus masina luni
                              laureate 1.5l, albastru marin

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google