Accident Cu O Problema

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Cred ca nu ai inteles: dureaza 2-3 zile. Dar din momentul in care se apuca de ea. Iar cand e gata, daca ai facut-o pe CASCO, antreneaza-te la facut cruci, ca vei avea nevoie cand iti arata devizul...
    The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson

    Comment


    • #17
      am facut-o pe asigurarea fetei care este la BCR trebuie sa mai astept si acceptul de plata de la ei...
      laureate 1.5l, albastru marin

      Comment


      • #18
        Originally posted by JREwing View Post
        .....................Am sudori MIG-MAG in subordine care trag suduri in puncte la niste table de te doare mintea cat sunt de subtiri (0,5 - 0,7 mm) ..................... Daca la caroserii sudeaza pe sfert fata de mesterii mei, atunci Seba are dreptate: n-are tabla nici pe dracu.
        Pai nici nu m-ai contrazis, ai punctat mai bine ce am spus, adica mesterii/sudorii evita sa puna multa sudura pe tabla (si unii dintre ei stiu foarte bine de ce), ici-colo numa'
        Nu eu spun ca sudura NU e sanatoasa la caroserie/table subtiri, au spus-o si dovedit-o altii mai destepti ca noi, nu poti sa spui ca daca sudeaza putin acolo, tabla n-are nici pe dracu, asta nu e argument tehnic.
        La tabla subtire (cat are ''foita'' la Logan... 0,5?) n-ai cum sa pui material de adaos fara sa nu arzi tabla, bagi in ea destui oxizi care nu-i mai scoti ever (acolo unde ai pus sarma) , asta e motivu pt care in timp oxideaza din interior spre exterior pana la momentu in care face pac/crapa/se rupe.
        La tabla mai groasa nu apuci s-o arzi, d-aia ''tine''.

        Comment


        • #19
          Originally posted by Octavian___30 View Post
          ... bagi in ea destui oxizi care nu-i mai scoti ever (acolo unde ai pus sarma) , asta e motivu pt care in timp oxideaza din interior spre exterior pana la momentu in care face pac/crapa/se rupe.
          La tabla mai groasa nu apuci s-o arzi, d-aia ''tine''.
          Complicat si procesul asta de sudura
          oxid inseamna un compus chimic al oxigenului cu alt element chimic. daca zona este bine izolata fata de exterior (unde este oxigenul) nu se produce oxidarea indiferent cati oxizi bagi acolo (dar nu bagi). pt a fi sudat materialul metalic este adus in stare de topire, iar in aceasta stare reactioneaza foarte usor cu oxigenul din atmosfera. din aceasta cauza zona sudurii se protejeaza cu un strat de flux sau cu un gaz inert. intradevar, la table subtiri si nu numai acolo se poate produce ruperea pe langa cordonul de sudura din cauza consumarii carbonului (arderii carbonului din materialul metalic). sa vad daca confirma Seba, am inteles ca e inginer
          Last edited by 1.6_mpi; 20 August 2009, 23:38.
          sigpic

          Comment


          • #20
            e seba inginer, dar electronist...
            pe partea mecanica vorbeste doar din citit carti, nu 5 ani de facultate. si tre' sa recunosc ca tavi are dreptate. asa zice si-n carte...si adevaru' e ca n-am vazut la vreun service sa lucreze aia in atmosfera de azot sau bioxid de carbon...desi dac are mana buna ala care sudeaza, posibil sa fie cum am zis eu si a confirmat si jrewing. nu bag mana in foc, ca nu ma stiu la astea mai bine decat tavi. el sigur e ing sudor. si frate-su la fel...
            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

            Comment


            • #21
              Toata treaba e sa nu se puna sudura oxiacetilenica sau autogenul flacara daca se da jos frumos dand gauri pe punctele de sudura si apoi se sudeaza in argon tot in puncte nu are absolut nimic.
              sigpic1.6 16v Euro 5 + GPL

              Comment


              • #22
                haideti sa va spun ce mi s-a intamplat azi, m-am dus la bcr mi-a zis ca mi-a dat acceptu m-am dus la service masina era gata dar pe la prag era gazata ca dracu iar bara nu era noua ci inlocuita cred de la cineva ca era toata harjaita in colturi eu nu mai rezist
                laureate 1.5l, albastru marin

                Comment


                • #23
                  si eu am avut accident cu loganul si am avut de schimbat radiator,electroventilator,capota,aripa dreapta,bara,armatura,parbriz,lonjeron dreapta.........totul a fost sudat in argon asa cum sudeaza si fabrik.....asa k nu e nici o problema dc schimbi armatura....numai sa nu iti sudeze cu autogenul k nu mai ai aceiasa rezistenta.....

                  sall ten........ai grija k in service se fac multe manarii.....te trezesti cu alte piese pe masina.......sfatul meu sa te mai duci din cand in cand sa iti vezi masina.....eu am patit sa imi schimbe filtru de aer cu totul......si a pus altul cu doua urechi rupte.......si am cerut la un sef sa ma uit pe camera si am vazut cand la inlocuit.......si dupa a inceput scandalul........asa k grija mare cum iei masina din service
                  Last edited by Myrcea21; 19 October 2009, 22:24. Reason: Automerged Doublepost

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Anulare DPF
                  Politica de Securitate Google