Miros De Benzina

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Miros De Benzina

    Am si eu o problema.De ceva timp tot miroase a benzina in partea dreapta spate a masinii.Cand e rece nu miroase,doar cand se incalzeste miroase.Astzi dupa un pic de blana mirosea rau...se simtea mirosu din dreapta fata a masinii.Am dat bancheta jos..cu gandul ca mirosul vine de la rezervor si nimic.Am bagat capu pe sub masina pe la conducte tot nu miroasea.Aveti idee de al ce poate fi?
    AG 16 Y M A

  • #2
    salut.
    aceeasi problema am avut-o si eu foarte mult timp, dar la mine se manifesta doar cand era cald si mai luam curbe stranse.rezolvarea la mine(cred ca si la tine) a fost schimbarea canistrei de recuperare a vaporilor de benzina.dupa schimbare e din nou foarte bine.
    ai avut masina lovita in partea dreapta?

    Comment


    • #3
      masina nu a fost lovita deloc...si la mine miroase tot de cand a dat caldura.
      AG 16 Y M A

      Comment


      • #4
        salut..din nou
        daca mirosul vine de langa far dreapta, atunci mai mult ca sigur(peste 90%) este canistra aia de recuperare vapori.
        nici eu nu am avut-o lovita, caci asta m-au intrabat in service, si nici nu am umblat la ea.Canistra arata foarte bine, dar scapa vapori , si au decis sa o schimbe , ce-i drept masina mai are inca 3 luni de garantie, deci am scapat ieftin.

        cu respect costi
        P.S. pana sa isi dea seama astia de la service au trecut 2 ani si jumatate, timp in care am umblat din bucuresti pana la tulcea prin service-uri , toti ziceau ca nu are nimica masina ,si totul este in imaginatia mea, sau ca nu am filtru de polen si de aia intra vapori de benzina in habitaclu(spre surprinderea lor aveam filtru de polen montat, si atunci au schimbat foaia cu cea :Asa face toate domne' mergi mult)
        P.S.2 o alta cauza ar fi alimentarea peste nivel cu combustibil ... faci de-astea?
        Last edited by bestiuta; 14 August 2009, 17:12.

        Comment


        • #5
          Mirosul dureaza putin de tot cum opresc masina miroase max 5sec dupa nu mai miroase.Cand e mai alergata atunci miroase puternic dar tot asa..max 5secunde.Ms mult,numai bine.
          Alimentare peste nivel nu fac..rar cand fac plinu la masina.
          AG 16 Y M A

          Comment


          • #6
            verifica recuperatorul de vapori si tot ce tine de instalatia de alimentare cu combustibil,verifica si returul...dar mai mult ca sigur recuperatorul de vapori,el poate mustii foarte putin si din cauza caldurii se si evapora la fel de repede,benzina lasa pata daca e prafuit locul....verifica si revino cu ce ai facut si din ce cauza era
            sigpic
            Poate pentru lume ești o singură personă,dar
            pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

            Comment


            • #7
              mai bine nu deschid alt topic , dar is foarte interesat de acest "recuperator de vapori" .

              un prieten a lovit masina putin chiar in partea dreapta si i s-a facut praf chestia aia prinsa de lonjeron in care vin cateva furtune si senzori. n-a ramas din ea decat cateva bucatele de plastic si mult praf-granule de culoare inchisa.
              ma intereseaza cum se numeste exact , ce rol are si cat costa , eventual o poza-schita ca sa fim siguri ca vorbim de acelasi lucru.
              o/____\o
              (i)
              .........

              Comment


              • #8
                la motoarele pe benzina de la logan si sandero nu exista retur(in rezervor este o supapa de supra presiune).
                Costi-bc ,cam asta am gasit despre rolul canistrei de carbon:
                "Datorita legislatiei internationale de reducere a emisiilor de benzina (de reducere a poluarii), a fost necesara adoptarea de masuri contra emisiilor de benzina din rezervor, mai ales si odata cu eliminarea adaosului de tetraetil de plumb din benzina, ceea ce a obligat rafinariile sa creasca ponderea hidrocarburilor usoare din benzina, pentru mentinerea cifrei octanice (printre aceste adaosuri volatile se poate regasi chiar butan). In acest contex ar creste pierderile prin evaporare care la randul lor ar conduce la o reducere a cifrei octanice a benzinei din rezervor.
                Prima solutie la aceste probleme este realizarea unui rezervor etans (fara tub de ventilatie, cu inchidere etansa). Aceasta solutie conduce la presiuni variabile in limite largi in rezervor. In rezervor exista intotdeauna (doar daca rezervorul nu este plin ochi) un strat de vapori de benzina, a carui volum se modifica in functie de temperatura. De asemenea, pe masura consumului de benzina, s-ar forma in rezervor o depresiune din ce in ce mai mare, ceea ce ar putea duce in timp la scaderea etanseitatii rezervorului (fisurari de rezervor, de racorduri, slabire de coliere etc).
                In perioada de vara, acest sistem de rezervor conduce la depresiuni mai mari si se poate sa nu mai fie asigurata inaltimea minima de fluid de aspiratie la pompa de benzina, ceea ce conduce la functionare neregulata a acesteia si in consecinta a motorului. Pentru a evita astfel de neplaceri, unii au decupat fanta in garnitura de la busonul de rezervor, adica au transformat rezervorul etans in rezervor neetans, cu pierderi de vapori de benzina".

                "Principii de functionare
                Pentru a elimina aceste neajunsuri, s-a apelat la o „supapa”de egalizare a presiunii. Problema este ca trebuiau retinuti vaporii de benzina. Pentru aceasta se foloseste un filtru de carbon (carbune activ).
                Principiul este urmatorul: rezervorul se conecteaza la filtrul de carbon, motorul (galeria de admisie) se conecteaza si el la filtrul de carbon printr-o electro-supapa comandata de UCE injectie, iar canistra de carbon are o aerisire in atmosfera. Cand exista vapori de benzina in rezervor care creeaza o presiune mai mare decat cea atmosferica, vaporii de benzina trec prin filtrul de carbon unde, datorita fortelor Van der Waals (brrr, nu ma intrebati ce-s alea), sunt absorbite de carbunele activ (asa cum un burete absoarbe apa), lasand sa treaca din vaporii din rezervor doar aerul pe la aerisirea in atmosfera a canistrei (la care este instalata o supapa mecanica care se deschide in functie de diferentele de presiune) nu si vaporii de benzina, care raman in carbonul canistrei.
                Benzina astfel recuperata (care se afla in filtru de carbune activ) este eliberata prin procesul invers – cand exista depresiune in circuit fata de presiunea atmosferica. Acest lucru se intalneste in principal cand se deschide electro-supapa ce intrerupe in mod normal circuitul catre galeria de admisie (in galeria de admisie este depresiune fata de presiune atmosferica). Astfel aerul este tras prin aerisirea filtrului de carbon, trece prin filtru unde se satureaza cu vaporii de benzina eliberati de acesta si se duce in galeria de admisie, unde imbogateste amestecul.
                Aceasta trecere a unui volum mai mare de aer prin stratul de carbune activ care elibereaza la randul sau vaporii de benzina acumulati se numeste purjare.
                De asemena, acest circuit invers (de cedare a vaporilor acumulati in elementul de carbon) mai poate avea loc cand in rezervor este depresiune fata de presiunea atmosferica,astfel incat aerul este atras in rezervor prin filtrul activ care cedeaza din benzina acumulata. Acest caz se regaseste mai rar decat primul (mai ales cand rezervorul este mai rece decat aerul atmosferic –dimineata)

                Comment


                • #9
                  multumesc mult ! foarte prompt domnu !

                  deci e "canistra de carbon" si e responsabila cu recuperarea vaporilor de benzina rezultati in urma procesului de injectie multipunct. trebuie neaparat.

                  pret ? dezmenbrari sau nou nouta ?

                  ABSORBANT VAPORI BENZINA (canistra carbon)
                  338.18 RON
                  Pret 1 bucata
                  TVA inclus

                  cam ce am gasit pe net
                  Last edited by Costi-bc; 8 March 2010, 19:58. Reason: Automerged Doublepost
                  o/____\o
                  (i)
                  .........

                  Comment


                  • #10
                    aceeasi problema o am si eu ! ...miroase a benzina cand este cald ! ...este normal ...se poate intampla ceva ? ...cand era noua nu facea asa
                    Logan TAXI http://www.loganclub.ro/forum/logan_...4.html?t=27374

                    Comment


                    • #11
                      ''cansitra'' aia o fi responsabila si cu problema alimentarii la pompa de benzina cand pistoletul da peste cap chiar daca rezervorul e gol?
                      DACIA

                      Comment


                      • #12
                        DEcind a dat caldura afara am observat ca in momentul cind ajung cu masina acasa si deschid portbagajul se simte un miros de benzina, la fel se intimpla si cind deschid usa pasagerului din dreapta spate.

                        M-am uitat peste tot si rezervorul nu e spart, am ridicat bancheta din spate sa vad ca nu cumva miroase de la pompa de benzina si nimic. Aveti idee de la ce poate fi?

                        Comment


                        • #13
                          Salutare,

                          Sub bancheta din spate este un dop mare de cauciuc prin care trece un fir.

                          Probabil este firul care alimenteaza pompa de benzina din rezervor.

                          O data imi mirosea usor a benzina in cabina. M-am uitat sub bancheta din spate la acel fir care trece prin acel dop de cauciuc si am vazut ca dopul statea un pic oblic si mansonul firului care trece prin dop facea o denivelare in suprafata dopului de cauciuc. Am aranjat mansonul firului intr-o pozitie mai lejera relativ la dop si nu mi-a mai mirosit a benzina.

                          Sper sa va fie de folos. Daca am sa am timp am sa fac ceva poze.
                          Logan GPL 1.4

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by stolniceanulucian View Post
                            Salutare,

                            Sub bancheta din spate este un dop mare de cauciuc prin care trece un fir.
                            Acela este capacul, care impreuna cu garnitura, asigura etanseitatea rezervorului de benzina. Pe acolo se scoate pompa de benzina.
                            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                            Comment


                            • #15
                              Deci sa inteleg ca de acolo ar fi problema? Am sa ma uit si eu azi sa vad care e treaba pe acolo.

                              Tocmai am ridicat bancheta si am vazut ca pompa de benzina e etansa si nu miroase deloc a benzina in zona aia.

                              In schimb am constatat ca mirsoase tare de la buson. Am vazut ca linga buson e unmic orificiu. Stie cineva daca nu cumva acel orificiul serveste la eliminarea vaporilor de benzina din rezervor?
                              Last edited by usr1; 3 May 2012, 16:35. Reason: Automerged Doublepost

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google