Observatie la cutie..

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Observatie la cutie..

    Salut. Mai nou de cand au venit frigurile astea , am observat ca atunci cand motorul este rece , parca intra destul de greu in a 2-a . dupa ce se incalzeste la 4 liniute(la temperatura) , nu mai am probleme . Imi puteti spune care e explicatia ?
    Imi explica si mie cineva pentru ce is alea 3 pedale de sub volan ?

  • #2
    O explicatie ar fi ca se incalzeste uleiul in cutie...
    sigpic

    Comment


    • #3
      Uleiul fiind mai vascos dimineata cand e frig, e normal sa se intanmple asa pana se incalzeste.
      Cel mai nou proiect auto din România!
      Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

      Comment


      • #4
        Da, asa face multe , nu stiu daca chiar toate ;)
        Don't touch! Never ever steal
        Unless you're in for the kill

        Comment


        • #5
          A mea intra prost in a1a si a2a si la rece si la cald, de cand am luat-o.

          Comment


          • #6
            Se mai poate face ceva la cutie, reglaje ceva? De cand a dat frigul asta nu mai intra bine deloc, in majoritatea vitezelor in special a1a, a2a si a3a chiar si dupa ce se incalzeste. A inceput sa ma dispere sincer, intra mai prost k la fosta dacie din 93'.

            Comment


            • #7
              Nu se mai poate face nimic, doar sa se schimbe pinioanele sau sincroanele.
              Cel mai nou proiect auto din România!
              Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

              Comment


              • #8
                deci e clar la anu ' o vand.

                Comment


                • #9
                  pe timp rece intra mai greu in orice treapta de viteza din cauza uleiului pt ca e prea vascos. Mie pana la 1700 rpm trage foarte greu de motor cand e rece, iar dupa aceasta valoare zvacneste ca glontul din pusca. Trebuie numai sa aveti rabdare sa se incalzesca motorul pana pe la 50-60 de grade ca sa intre usor in viteza si sa mearga frumos la drum. Recomand ca pe timp rece sa se faca o incalzire a motorului de cel putin 5 minute pe loc in relanty, sau 2-3 minute cu reprize de accelerari in gol la 2000-2500 rpm. Eu asa fac si da rezultate.

                  Comment


                  • #10
                    ai intarziat putin la raspuns :d 7th December 2007, 21:29 asta e data ultimului post :d

                    Comment


                    • #11
                      @barosanu ai cele mai proaste metode de a incalzi motorul! Lasa-l sa mearga 20-30 sec la ralanti si pleaca incet cu el.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by BAROSANU_MOL View Post
                        .........Trebuie numai sa aveti rabdare sa se incalzesca motorul pana pe la 50-60 de grade ca sa intre usor in viteza si sa mearga frumos la drum. Recomand ca pe timp rece sa se faca o incalzire a motorului de cel putin 5 minute pe loc in relanty, sau 2-3 minute cu reprize de accelerari in gol la 2000-2500 rpm. Eu asa fac si da rezultate.
                        Ooooo da dezgropam subiecte dupa 3 ani.
                        Nu ma a recomandari d-astea, ca sunt gresite.
                        Sigurat ai ramas cu sechele de la vechea Dacie.

                        Comment


                        • #13
                          Eu nu am avut Dacie niciodata. Loganul este prima Dacie pe care o bag in curte si s-ar putea sa fie si ultima. Dar pe timp rece nu recomnd nimanui sa plece cu motorul rece la drum fara a-l incalzi putin, macar doua linii sa se aprinda pt ca cea mai mare uzura a motorului e la pornire si atunci cand e rece.

                          Comment


                          • #14
                            Barosane, la motorizare vad ca ai scris doua... deci clar ai 2 masini. In al doilea rand... pacat de nickul asta asa sucar... In al treilea rand baietii spun ca ai dat sfaturi gresite in legatura cu turatul motorului in gol la 2000-2500 rpm. De curiozitate, ai citit carte tehnica a masinii vreodata? Ce zici, coincid sfaturile tale cu cele ale producatorului?
                            sigpic

                            Comment


                            • #15
                              Asa e, am doua loganuri MCV de care momentan sunt multumit, dar daca as fi avut berlina cred ca ar fi fost prima si ultima Dacie pe care o bag in curte. Poate ca am gresit cand am zis de turarea motorului in gol, dar la mine da rezultate.Eu sunt un om pus mereu pe fuga si nu am timp sa las masina 5 minute sa se incalzeasca, o las un minut pornita asa cum fac eu si plec si in cateva sute de metri se incalzeste motorul la temperatura pe care o doresc eu pt a-l alimenta pe GPL.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google