Scartait La Pornire

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Scartait La Pornire

    Cand pornesc masina se aude un scartait(nu intotdeauna) .Sa fie de la cureaua de la alternator?Se aude numai in momentul cand a pornit motorul.
    CT-97-VIPsigpic

  • #2
    Da,si la mine mai face,e din cauza uzurii.

    Comment


    • #3
      Salut!
      Mai mult ca sigur e de la cureaua de accesorii (alternator) e uzata sau slab intinsa .
      Ori o schimbi (daca e uzata) ,ori o mai tensionezi (nu fff tare).
      Bafta!

      Comment


      • #4
        meris pentru ajutor
        CT-97-VIPsigpic

        Comment


        • #5
          poate sa fie si de la cureaua de distributie,asa ca ai mare grija....si la cureaua de alternator ai rulment intinzator si la cureaua distributie ai un rulment intinzator..deci daca esti incepator in a da de problema scartaitului mergi la cineva priceput ca altfel dai de alte necazuri...e doar parerea mea tu faci ce vrei ca e masina ta
          sigpic
          Poate pentru lume ești o singură personă,dar
          pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

          Comment


          • #6
            s-ar duce naiba motorul inainte de ar apuca cureaua de distributie sa scartaie .Si mie i-mi scartaie numai la pornire ,nu si in timpul mersului motorului.
            CT-97-VIPsigpic

            Comment


            • #7
              scartaitul la pornire implica blocarea vreunui rulment intinzator a celor 2 curele,ce patesti si cauzele...scartaitul e facut de curea care freaca cateva secunde pe rulmentul blocat...deci frecarea cauciucului pe fier duce la tocire,tocire ce duce in cazul de fata la rupere,rupere ce duce in cazul fericit la raminerea fara alternator ce incarca bateria,in momentul ruperii curelei alternator mergi pe curentul din baterie pina la oprirea motorului,de ce se opreste motorul,calculatorul numai are curent si implicit numai gandeste ce trebuie sa faca..in cazul nefericit daca se rupe distributia e grava rau de tot problema..toate aceste scartaieli in timp ceva va ceda

              inca o data e doar parerea mea,masina e a ta si faci ce doresti cu ea chiar daca scartaie la pornire
              sigpic
              Poate pentru lume ești o singură personă,dar
              pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

              Comment


              • #8
                rulmentul rolei intinzatoare, ar produce zgomot permanent....de urmarit daca nu cumva sunt mici pierderi de lichid antigel, pe la vreun racord din zona superioara a curelei de antrenare a accesoriilor!...iar cureaua de distributie, nu are cum sa patineze(sa scartaie), deoarece este antrenata de canelurile pinioanelor distributiei!...dau si eu, cu presupusu`
                Last edited by angel; 18 August 2009, 10:22.


                sigpic

                Comment


                • #9
                  aca scartaie distributia, isi dau intalnire pistoanele cu supapele si face ca un clopot, apoi bubuie. doar cureaua de accesorii scartaie. pt ca e "lasata" sau unsa. intindeti sau schimbati cureaua si rola intinzatoare.
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by angel View Post
                    rulmentul rolei intinzatoare, ar produce zgomot permanent....de urmarit daca nu cumva sunt mici pierderi de lichid antigel, pe la vreun racord din zona superioara a curelei de antrenare a accesoriilor!...iar cureaua de distributie, nu are cum sa patineze(sa scartaie), deoarece este antrenata de canelurile pinioanelor distributiei!...dau si eu, cu presupusu`
                    se poate bloca rulmentul pt cateva secunde care intinde cureaua de distributie,aceasta curea are forta necesara prin dintii care ai are sa se roteasca chiar daca rulmentul ramine blocat pt cateva secunde,si iti garantez ca daca remine blocat pt 2 secunde scartaie,ca acest rulment intinde cureaua pe spate,unde e neteda si atunci are posibilitatea de frecare si de aici scartaitul,la fel de bine poate face si cea de alternator mai sus nu am detaliat cum trebuie
                    stima!!!

                    Originally posted by Seba View Post
                    aca scartaie distributia, isi dau intalnire pistoanele cu supapele si face ca un clopot, apoi bubuie. doar cureaua de accesorii scartaie. pt ca e "lasata" sau unsa. intindeti sau schimbati cureaua si rola intinzatoare.
                    si una si alta poate scartai la fel de bine,acum fiecare cu scartaitul lui dar fara evenimente tragice financiar in caz ca se amesteca pistonu cu supapa ca iese acra
                    stima seba !!!

                    @santo-ai priceput ce vreau sa zic?
                    stima!!!
                    Last edited by AGENTUL NYT; 21 August 2009, 10:24. Reason: Automerged Doublepost
                    sigpic
                    Poate pentru lume ești o singură personă,dar
                    pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

                    Comment


                    • #11
                      Si daca masina este relativ noua, si face la fel?!

                      Comment


                      • #12
                        corect nyt-ule nu stiu de ce aveam impresia ca a pomenit cineva ceva de ganul sarit cativa dinti la distributie...la aia m-am referit ca daca scartai si sare dinti, adio motor...
                        da, rulmentul de la rola distributiei poate sa scartaie si ala, sau bucsa pompei de apa, dar aia fluiera constant nu doar la pornire...
                        @hellbera: o masina noua n-ar trebui sa scartaie...
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • #13
                          @hellbera-scartaie si noua doar daca la predarea catre propietar a intrat pe mina la vreun mecanic si avea nevoie de rulment rola presoare pt distributie sau alternator,pt a al vinde sau a s-il pune pe masina propietate mecanic sau masina vreunui sef
                          iti garantez cu mina in foc ca se fac si astfel de magarii prin service-urile de renume,nu numai la DACIA
                          sigpic
                          Poate pentru lume ești o singură personă,dar
                          pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by B 74 NYT View Post
                            se poate bloca rulmentul pt cateva secunde care intinde cureaua de distributie.........si iti garantez ca daca remine blocat pt 2 secunde scartaie......la fel de bine poate face si cea de alternator mai sus nu am detaliat cum trebuie..........
                            Parerea mea, ca viata lunga nu are acea curea iar "scartaitul" ala, ar mai trebui sa fie insotit de un "scrasnet" al rulmentului rolei in momentul deblocarii dar "concertul" asta, trebuia sa se finalizeze pana acum, cu spargerea rulmentului si ruperea curelei!...raman la ideea mea de mai sus, ca e vorba de curea umectata cu ceva ulei sau lichid antigel.

                            Referitor la schimbarea rolei in urma unor "manarii magaresti", sunt metode mai elegante de a deturna un kit nou de la o masina in garantie, prin intelegere cu proprietarul!...fiind si mai putina bataie de cap.

                            @santoooooooooo!!!: Ne-ai plasat bomba dar nu ai mai revenit cu precizarea daca ai remediat defectiunea sau a disparut zgomotul.
                            Ti-e frica, sa nu se inchida thread-ul?

                            Un weekend, cat mai relaxant!


                            sigpic

                            Comment


                            • #15
                              @angel-evident ca nu are viata lunga,poate sa fie si umezita cu diverse lichide,nimic de contrazis,dar eu iti spun din propie experienta ca de cele mai multe ori se blocheaza rulmentul rola presoare pt foarte putin timp,sa zic o fractiune de secunda,scartaie si fortat de curea(distributie sau alternator)isi da drumul,in timp nici ca isi va mai da drumul acel rulment si se va auzi un plesnit de curea,in caz fericit ramai fara incarcare in baterie,in caz nefericit daca se rupe distributia,te alegi cu o paguba de cateva zeci de mii de ron,presupun ca iti si dai seama cam ce se poate alege de un motor cu o curea de distributie rupta pe la 70 km/h nu zic mai mult
                              apropo de deturnare a kitt-ului distributie,nu se mai face cu propietarul daca nu esti prietenul mecanicului,ca nu stie peste cine da si ai mai face si vreo plingere pe unde trebuie,asa manevreaza singur fara sa discute cu nimeni,sau e trimis de vreun sef ca are vreo comanda

                              stima!!!
                              si daca si-a rezolvat problema sa ne zica si noua ce avea si de unde,iar daca se bucura de masina din nou sa inchidem si thread-ul sa numai ne racim gura degeaba
                              stima!!!
                              sigpic
                              Poate pentru lume ești o singură personă,dar
                              pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google