If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
inca nu am rezolvat problema ca nu am avut timp,dar din cat am intrebat pe la mecanici ,e de la cureaua altenator.Precizez ca nu face intotdeauna.cam de 2 ori din 10 porniri.
scuze celor care le-am dat motive de harjoneala.
Salut! am si eu o problema la masina...knd pornesc masina se aude un shuierat puternic...la relanti...face destul de des asa...cred k e de la cureaua de alternator k distributia am schimbato la 75000 si acum are 90000...de la ce ar putea fi problema?
Eu am aplicat urmatoarea metoda cand scartaia:am virat roata dreapta la maxim dreapta,exista o piulita de plastic ca si la stopuri,se da la o parte bucata de plastic si se ajunge la curea,pe care am dat cu niste sapun putin umed,si am intins pe curea,nu a mai scartait de atunci,imi facea si la relanti,si la turatii.
Salutare! Recent am schimbat distributia la 4 ani in service Dacia. A doua zi, la pornire, scartait ! Nervi ! masina era impecabila!
In decurs de vreo luna, ca nu am avut timp sa merg la service, tot asa, cam de 2 ori pe saptamana, scartaia. Am fost vineri la service (tot Dacia) si mi'au mai strans alternatorul, altfel spus, mi'au intins cureaua de alternator. In mod normal n'ar trebui sa mai scartaie. Om vedea...
Mergi sa iti verifice cureaua sa nu se fi ros de la atata scartait...
Bafta !
Am rezolvat si eu problema ... am schimbat cureaua k numai se putea rezolva nik...am dat 57 Ron p ea...originala Renault...aqm numai scartaie, merge bine, numai am treaba cu ea...o sa schimb si intinzatoru...si gata am rezolvat...nu m`am dus cu ea la service k ma haleau aia de banii...am schimbat`o eu cu mana mea...e simplu...
Eu am aplicat urmatoarea metoda cand scartaia:am virat roata dreapta la maxim dreapta,exista o piulita de plastic ca si la stopuri,se da la o parte bucata de plastic si se ajunge la curea,pe care am dat cu niste sapun putin umed,si am intins pe curea,nu a mai scartait de atunci,imi facea si la relanti,si la turatii.
nu mi-o lua in nume de rau ca te intreb,dar unde ai invat asa ceva sa dai cu sapun pe curea sa numai scartaie?...bun sa zicem ca ai scapat de scartait,dar de problema cu fulia care iti bate ai scapat si de cureaua care incepuse se ti se roada pe margine ai rezolvat,vazi ca dai de necazuri mult ai costisitoare decat scapatul prin metode a la ne gica mecanete de bicilclete,eu iti dau un sfat prietenesc ...mergi la cineva care se pricepe la mecanica si rezolva problema in stil mecanic nu cu leacuri babesti,ca o data si o data nu ai sa auzi ca scartaie si o sa auzi neste bucate de metal cum se intalnesc in motor si vei plati cat nu face,inca o data e un sfat prietenesc nu mi-o luat in nume de rau
sigpic Poate pentru lume ești o singură personă,dar
pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!
.......am virat roata dreapta la maxim dreapta,exista o piulita de plastic ca si la stopuri,se da la o parte bucata de plastic si se ajunge la curea,pe care am dat cu niste sapun putin umed,si am intins pe curea,nu a mai scartait de atunci,imi facea si la relanti,si la turatii.
...da` nu era mai simplu sa torni niste ulei de motor pe deasupra, fara sa mai fortezi si servo-directia? Metoda asta de intinerire a curelei, merge doar cu sapun de baie pentru copii
Si se mai mira lumea, cum de apar tot felul de anomalii si fenomene la masini, de te crucesti...
Domnu 74 NYT cine va spus dumneavaoastra ca, daca se rupe cureaua de transmisie se strica motoru ori a ras de tine ori e un fraer, scuze de expresie, transmisia si distributia sunt doua chestiuni total diferite, prima antreneaza alternator, compresor de clima si pompa de servo, iar a doua axa cu came pompa de apa( daca e cazu) intinzatorul curelei si arborele cotit.
Intr'adevar, daca se rupe cureaua de alternator sau cea de accesorii, nu se intampla nimic grav la motor (in cel mai rau caz, daca te lasa cureaua de la alternator, ai sa mai mergi cativa kilometri buni, apoi se opreste tot... dupa care trebuie sa incarci bateria si sa pui alta curea ). Daca se intampla ceva cu distributia e mai grav... curea care, by the way, ea e antrenata de arborele cotit si nu viceversa.
Ideea e ca trebuie sa fim precauti la semnele pe care le primim de sub capota.
Drive safe !!!
Am incercat si eu ceea ce a zis alin2009...cu sapun )...inainte sa schimb cureaua...eram curios sa vad dak mai scartaie ... scartaia mai mult k inainte ) ... deci nu practicati solutia lui k nu e buna...
Da,solutia e de la un mecanic,care cum a schimbat cureaua de distributie si a pus-o pe aia de alternator la loc,scartaia ca draq si nu stiam de ce,si m-am dus la el,a luat o bucata de sapun putin umeda si a dat pe ea si normal ca nu a mai scartait,cum draq sa scartaie mai rau?)Mai ingerica,n-am nevoie de mila ta si de parerile tale de rau.;)Sa fii iubit!
Last edited by alin2009; 23 September 2009, 19:48.
salutare. am facut revizia la logan an schimbat kitul de distributie ,cureaua de alternator nu am avut nici o problema pana acunm .acum de cand s-a racit afara cand pornesc dimineata se aude un scartait vre-o 5 secunde pe urma nu mai are nimic.ce poate sa fie?
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment