Incalzire Lichid Racire Aproape De Maxim

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Incalzire Lichid Racire Aproape De Maxim

    Am un Logan din 2005 , motor 1.4 benzina , 175.000 Km.
    Vineri am fost pana in Otopeni, iar la intors era aglomeratie si am stat in coloana cred ca o ora. In acest timp a crescut temperatura apei la 7 liniute. Intr-un final am reusit sa ies din coloana si cand am mers cu viteza a scazut imediat la 4 liniute. Totul bine si frumos, pana am prins iar coloana si acelas fenomen, cand plecam de pe loc scandea temperatura imediat la 4 liniute. Stie cineva ce a provocat acest fenomen? Multumesc

  • #2
    Posibil ca GMV sa nu intre in tr a 2 a.

    Comment


    • #3
      Originally posted by Cezar View Post
      Posibil ca GMV sa nu intre in tr a 2 a.
      pai si de ce numai cand stationez? si la mers nu face asa ?

      Comment


      • #4
        Salut.Pai in momentul in care tu circuli cu masina intra un volum mai mare de aer in radiator si se face racirea mult mai repede.Asa cind stationezi si nu merge GMV-ul in treapta doi,nu poate face fata sa raceasca cum trebuie.
        Numai bine.
        Un Logan----YNG-----
        Numai bine.

        Comment


        • #5
          In mers de obicei, nu porneste tr a 2 a.

          Comment


          • #6
            Am inteles, va multumesc pt raspuns.

            Comment


            • #7
              Cu placere.
              Numai bine.
              Un Logan----YNG-----
              Numai bine.

              Comment


              • #8
                Acum, nu inseamna neaparat ca asta e si cauza. Mai ai rabdare, sa se mai formeze si alte pareri.

                Comment


                • #9
                  si daca stie cineva , sa imi spuna cum as putea sa remediez problema.

                  Comment


                  • #10
                    Exact cum au zis si mai sus poate sa fie rrezistenta de la gmv arsa si sa nu pornesca in treapta 2 sau sa ai probleme la sonda de temperatura...oricum cel mai bine e sa mergi la un service macar sa iti faca o constatare nu poate fi scump si dupa aia vei stii ce trebuie inlocuit si te poti orienta sa iesi mai ieftin
                    In viaţă risipim ani, iar la moarte cerşim clipe...
                    sigpic

                    Comment


                    • #11
                      mergi in service sa ti-o puna pe tester.
                      sigur erau 7 liniute? eu nu prea cred pentru ca se aprind din 2 in 2.
                      Computer, did we bring batteries?... Computer?...

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by TopCat View Post
                        mergi in service sa ti-o puna pe tester.
                        sigur erau 7 liniute? eu nu prea cred pentru ca se aprind din 2 in 2.
                        pai mai erau 3 liniute goale, si era aprins si martorul

                        Comment


                        • #13
                          Un caz asemanator a fost dezbatut aici. http://www.loganclub.ro/forum/ventil...2.html?t=14792

                          Comment


                          • #14
                            daca iti scade la 4,ori ai probleme cu termostatul,care dupa cum ai scris ai deja 175ooo km,cat sa mai tina,ori probleme electrice ce tin de sonda de temperatura care declaseaza elctroventilatorul
                            daca nu te pricepi mergi in service si vezi ce are,dupa vi aici si ne zici si noua
                            apropo ai spalat vreodata motorul si ai bagat presiune pe la fagurii radiatorului,poate fi si el cauza,fiind foarte murdar numai circula aerul prin el
                            stima!!!
                            sigpic
                            Poate pentru lume ești o singură personă,dar
                            pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

                            Comment


                            • #15
                              am avut zilele trecute 4 liniute dupa 15 min aveam 6 liniute si dupa 20 min 9 liniute ..era full dar gmv-ul pornea din cand in cand iar cu testerul arata la 9 liniute ..93*C. am refacut masa de la circuitul de bord... mufa neagra pinul 7 cu fir suplimentar si am pus ulei pe conectorul de masa de la motor ..cablul negru de sub baterie. Momentam am din nou 4 liniute. mi-am luat totusi senzor de temperatura ca nu se stie.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google