@rontz: pai e foarte logic de ce ti se aprinde la 75km pentru ca iti indica un consum mai mic acum deci cu cei 5 litri care iti raman in rezervor si la consumul d 8.8 pe kre il aveai inainte mai puteai face 65 km dar fiindca consumul ti-a scazut la 7.2 e normal sa creasca si numarul de km pe care poti sa-i mai faci cu cei 5 litri ramasi in rezervor. dak ai consum d 5 % spre exemplu calculatorul obligatoriu trebuie sa-ti arate 100 de km. becul nu se aprinde cand tu mai ai de facut 65 de km ci se aprinde cand mai ai 5 litri in rezervor si in functie de consum nr d km variaza
Senzor Benzina
Collapse
X
-
becul nu cred ca se aprinde cand mai ai doar 5l de benzina, ci cand mai ai de parcurs o anumita distanta cu benzina ramasa in functie de consumul mediu inregistrat de CB. asta o spun din propria experienta, mi s'a aprins becul si la 5l si la 9lIf it ain't broke, don't fix it!
Comment
-
@frank : nu prea cred pt ca senzorul din rezervor banuiesc ca e un sistem mecanic si ca are un flotor care face contact in momentul in care nu mai are pe ce sa pluteasca. faptul ca iti indica tie diferite valori e posibil sa fie o eroare de citire care apare frecvent pt ca si io am observat treaba asta dar la maxim 7 l
Comment
-
Becul la benzina se mai aprinde cand mai ai o liniuta si mergi in panta (cel putin la mine asa se mai aprinde uneori).
Am facut plinul cel plin....au incaput 61 de litri in rezervor....dupa ce am pornit motorul imi arata in bord cu o liniuta mai putin decat ar fi la plin....adica nu ar fi fost chiar plin....si nu am patit numai eu...a mai patit un prieten...dati-ne si noua o explicatie....Daca ceva functioneaza, nu-i bine sa-l repari
Comment
-
eu patesc constant acest lucru cu becul de la benzina...in general merg pe rosu (se aprinde fix cand mai am 5 litrii) si nu bag benzina mai mult de 30 de lei niciodata...deja nu ma mai sperii, stiu ce am de facut...tinut apasat pe buton, dat contact si se rezolva...am fost si la service pe la inceput cand am luat cazanul, de frica sa nu aiba ceva pompa de benzina.aia au zis ca e de la soft si ca rezolva problema in 5 minute rescriind softul (am fost si cu problema ca nu pornea de la prima cheie si cu asta cu becul de benzina)...pe naiba...mi-am dat seama ca "toate face lafel"...in concluzie, bagati mai multa benzina daca mergeti mult pe rosu...
Comment
-
Faceti cum credeti dar, eu va recomand sa bagati mai multa benzina ... sa nu stea pompa prea mult timp afara .. am vazut deja cateva masini de firma care au necesitat inlocuirea ansamblului.
Pentru pompa de benzina, carburantul are rol si de agent de racire a spiralei. Eu unul fac alimentarea de la plin la plin.... oricum se consuma si trebuie sa-i pui iar asa ca mai bine dai un ban odata ca tot acolo ajungi (dar nu te mai foiesti la cateva zile pentru cate o cinzeaca de petrol).
Comment
-
am avut si eu aceeasi problema , am facut plinul (pana in "buza") si imi arata cu o liniuta mai putin am mers 400 km si la fel imi arata .Am mers si am intrebat la amg la service si mi au spus ca este o eroare pt ca cp nu recunoaste decat 50l iar in rezervor incap cca 68 l deci o sa si revina dupa un timp la normal
Comment
-
Omule dar unde ti-au intrat tie in rezervor 68 de litri???
Il ai modificat???
Cel mai mult eu am bagat vreo 61 de litri....dar nu mai mult ca dadea pe afara si facand plinul pana in buza liniutele au stat toate aprinse pana cand am consumat din benzina mai mult ca sa se duca mai apoi una cate una.
Comment
-
buna ziua tuturor
Am si eu o problema de ceva vreme si nu ii gasesc o solutie:
Nu imi afiseaza corect indicatorul la benzina, fie ca am plinul facut, fie ca rezervorul este gol, in bord imi arata 3 linii. La fel patesc si cu indicatorul cu pompa de benzina, imi clipeste mereu.
Am intrebat pe la service, am intrebat colegi de munca, nimeni nu stie ce se intampla.
M-am saturat ca de fiecare cand pornesc la drum, sa ma intreb daca ma opresc in drum sau ajung la destinatie.
Ma poate ajuta cineva cu un sfat cum sa procedez?
Va multumesc anticipat.
Comment
-
contact aiurea la pista rezistentei plutitorului sau la cablurile din bord. verifica ambele variante, curata mufele, din bord, daca nu se remediaza, treci la pompa de benzina. daca nici asa nu scapi de belea, verifica rezistenta pistei plutitorului cu un ohmetru, sa fie liniara si fara scurturi/intreruperi.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Cu scuzele de rigoare, pun si eu o intrebare care ma framanta de circa 2 zile. Joi m-am hotarat sa bag benzina (mai aveam o liniuta si calculatorul imi spunea ca mai pot parcurge 100 km). M-am dus la statia PETROM din spate de la INTER si am facut plinul, de ......52 litri. M-am ingrozit si cand am intrebat la casa mi-au zis ca au mai avut probleme si cu alte LOGANURI si ca cei de metrologie le-au verificat pompele (sunt perfecte). Adica a crescut volumul rezervorului de benzina (ca din pamant a aparut si un alt posesor care .... nene eu am bagat si 72 l de motorina in a mea ). M-am blocat, asa ca am platiti si am plecat (ma si grabeam ce-i drept !) . A mai intalnit cineva asa ceva?? Multumesc
Comment
Comment