Modificare Sistem Franare 1.6 8v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Modificare Sistem Franare 1.6 8v

    Salut, ma poate ajuta cineva care sau a incercat sa modifice eficienta la franare cu alt sistem de franare pe fata ( discuri etrieri placute de frana, altele decit de logan). Sunt putin cam speriat, merg ceva mai repede, si in loc de masina am o saniuta, si unde nu e nimeni pe sosea e cam greu de gasit )

  • #2
    dar la anvelope ai umblat?

    Comment


    • #3
      da

      Am Michelin energy e3a, presiune in limitele bunului simt, ma gandesc sa imi pun unele mai late putin, un 195/ 60 r 15, nu se modifica mult nici viteza, multi isi pun anvelope faca sa verifice daca se modifica viteza de rulare a masinii, ce conteaza, sa arate bine e sloganul lor.

      Comment


      • #4
        pina nu demult am avut si eu 185/65/15 6j(latimea jentii),cand franam mai brusc mai bine nu o mai faceam,la mine si anvelopa era cauza...e de cand am schimbat anvelopele cu 205/65/15 dar 7j numai am probleme de am duce ca pe sanie..precizez ca masina e cu sistem mecanic la directie si nu servo,diferenta vreau sa iti zic ca e chiar mult mai imbunatatita in manevrabilitate a directie cu noile dimensiuni si anvelope
        pe masina am avut kormoran,o calitate mult inferioara de ceva bun,acum am yoko,nu sunt super anvelope dar pt banii care i-am dat pe cele 4 se merita,sunt mai bune ca kormoran-ul de 1000 de ori,apropo dupa schimbarea dimensiunilor am fost sa ai fac unghiurile de fuga si cadere,cat si echilibrarea de noi apoi dupa 1000 km am fost din nou,pronosticul mult mai bune si in franare si in stabilitate pe curbe
        sa stii ca mai conteaza si latimea anvelopei pe unghiul de rulare
        pun si niste poze sa vezi ca arata si frumos si sanatos
        ce zici de diferenta intre masina galbena(a mea personala) si cea de raliu care foloseste 225/55/15 7,5j
        Attached Files
        sigpic
        Poate pentru lume ești o singură personă,dar
        pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

        Comment


        • #5
          Uite aici frane ... scoti din buzunarel 1089E si nu cred ca o sa mai ai probleme... ... lasand gluma la o parte... cati km are masina ?... ai incercat alte placute in afara de cele originale ?... ce grad de uzura au discurile ?
          Attached Files

          Comment


          • #6
            @evali_daniel: Daca ai detalia ceva mai pe larg fenomenul, ar fi mult mai usor de tras o concluzie
            Teoretic, indiferent de tipul anvelopei, actionarea franei de serviciu, ar trebui sa indice o anume fermitate. Daca totul este perfect in instalatia de franare, ramane in discutie dupa cum spunea cineva, calitatea placutelor.
            Nu sunt convins ca schimbarea anvelopelor(mai late, mai inalte), poate modifica pozitiv eficacitatea franei, fara a schimba discurile de franare, cu altele mai mari.
            Eu as testa in prima faza intr-un service serios, parametrii la care lucreaza frana dar nu inainte de a verifica, placutele...mai pot fi etrieri gripati, placute usor umezite de lichid de frana, aer in instalatia de franare sau chiar pompa centrala de frana, nu realizeaza presiune necesara strangerii ferme a discului de catre placute.
            Parerea mea, sa nu neglijezi frana si mai degraba sa ceri parerea unui specialist!

            ...si ca o alta parere personala, cred ca se impune o regula de bun simt, ca cei care deschid thread-uri la aceasta sectiune, sa revina cu precizarea descoperirii cauzei reale a defectiunii, nu de alta dar sa nu ne racim gura de pomana, pe aici!

            Bafta maxima, la drum!


            sigpic

            Comment


            • #7
              off-topic-nitel...@GGI78-pai pune tu mai baiete placute si discuri dinalea ca noi suntem oameni cu venituri medii,ita la el...freza o mai ai gelata asea ca gangsterii..eu am placute made in france 65 ron setul si discuri am sa iau cred de la coastadeest,pt ca sau cam subtiat,dar nu am probleme cu sistemul de franare,daca am fripto pe frana pai ingheata
              @evali_daniel-vorba lui @angel,eficacitatea sistemului de franre e ok,ca daca e problema si iti tine doar fata,sau anumite roti,degeaba schimbi anevlopele,poti sa ai pui orice dimensiune daca franele sunt mucite,sincer daca vrei frane schimba discuri etrieri ,vb cu @GGI78 prin PM ca e prefesor in date tehnice
              daca ai rezolvat problema intra spune ca s-a rezolvat,eventual si de la ce a fost si e totul ok
              Last edited by AGENTUL NYT; 22 August 2009, 08:23.
              sigpic
              Poate pentru lume ești o singură personă,dar
              pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

              Comment


              • #8
                Mai baieti logofeti, eu nu am spus nimic de anvelope,care intr-adevar conteaza si ele, eu am nu am nimic in sistemul de franare, lucrez intr-un service auto, nu ca mecanic, la piese, asa ca, credeti-ma am facut un test de frana, ca aveam si statie itp, de placute si dicuri nu ma intrebati am discuti QH,si placute TRW, eu am intrebat daca, si ma repet: DACA CINEVA CARE ARE LOGAN SI-A SCHIMBAT IN SISTEMUL DE FRANARE CEVA, CU ALTCEVA IN AFARA DE CU CE PLEACA MASINA DIN FABRICA,DISC, PLACUTA ETRIER.
                Intreb deoarece as vrea sa nu muncesc degeaba si sa dau banii fara sa se schimbe nimic, sau poate o sa fiu eu primul, si o sa va spun daca se merita sau nu.

                Comment


                • #9
                  atunci vorbeste cu dsign el are schimbat pe fata tot
                  sigpic
                  Poate pentru lume ești o singură personă,dar
                  pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

                  Comment


                  • #10
                    Da, multumesc, o sa iau legatura cu el, oricum o sa ma documentez mai temeinic, ca slava domnului, nu duc lipsa de programul de piese de la renault, si manualul de reparatii de logan, si o sa revin cu informatii.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by evali_daniel View Post
                      Sunt putin cam speriat, merg ceva mai repede, si in loc de masina am o saniuta, si unde nu e nimeni pe sosea e cam greu de gasit )
                      Daca eu am inteles bine din ce ne spui tu, referitor la modul in care franeaza masina, inseamna ca asta ai dorit sa exprimi si nu e nimeni vinovat de acest lucru. Fiecare a venit cu parerea lui pe aceasta tema, dupa cat s-a priceput.

                      Dar, m-ai bagat in ceata cu:
                      Originally posted by evali_daniel
                      Mai baieti logofeti, eu nu am spus nimic de anvelope,care intr-adevar conteaza si ele, eu am nu am nimic in sistemul de franare, lucrez intr-un service auto, nu ca mecanic, la piese, asa ca, credeti-ma am facut un test de frana
                      Adica, cum vine asta? Te simti putin speriat de ineficacitatea franei dar nu ai nimic la sistemul de franare!?...dar de fapt, tu intentionezi sa faci niste modificari, folosind alte piese decat cele originale montate de constructor!

                      Nu stiu ce sa mai cred din toata treaba asta dar totusi ca o parere personala, incearca in prima faza sa-ti pui la punct eficacitatea sistemului de franare pe scheletul cu piesele omologate de pe masina iar daca vrei alte combinatii, cauta sa mergi pe variante cat mai sigure din punct de vedere tehnic, deoarece nu stiu daca in caz de "fereasca Sfantu`" trece vreun expert tehnic cu vederea, modificari aduse la sistemului de franare.
                      Sincer, nu am habar daca se omologheaza asa ceva dar in cazul care mai sunt colegi care au facut asemenea modificari, mergi pe variante experimentate de altii si nu experimenta tu, ca nu-i de glumit cu "asul din maneca"(frana)!

                      Mult, succes!


                      sigpic

                      Comment


                      • #12
                        eu cand alerg cu loganasul prin oras schimband pe la 4000 rpm, dupa vro 10 km ma lasa franele...cred ca se incing ptr ca numai mai tin...trebuie sa apas tare pe pedala !!

                        era sa o pup pe una in fund joi...dar din cauza ca uda astia in toata ziua astfaltul incins la 80 grade de se face ''polei'' pe jos...se duce sanie masina pe udatura + asftalt incins..
                        nu am abs la masina.

                        Lasa Partidul Liberal Motorizat. Acest tip de expresii, doar pe mIrc. Multumesc pt intelegere.
                        Last edited by Cezar; 23 August 2009, 12:00.

                        Comment


                        • #13
                          cum mama lu proces verbal nu va tin voua franel, eu am 137.000 km cu masina, discurile aveai 6mm grosime si li mita lor minima data de producator e de 10.6 mm si tot aveam frane.
                          acum am niste discuri sh de la un preten care a facut upgrade l un sistem mai performant, urmeaza in scurt timp sa trec si eu la discuri ventilate, de logan diesel, si etrierii eferenti.

                          daca nici aceasta solutie nu va satisface , vedeti ca e un baiat aici pe forum care vinde niste discuri si niste placute mai de doamne ajuta, cu pretul in consecinta.
                          Fuarte Nervos !!!

                          Comment


                          • #14
                            -apropo K-ule ti-am vazut ieri discurile frana la dsign in atelier,mare tupeu ai avut sa mergi pina in halul ala cu ele
                            -modificari sistemului de franare,pai se modifica ceva daca faci upgrade cu ceva mai bun calitativ,de ex. daca eu am discuri normale si imi pun de o anumita firma aceasi dimensiune dar perforate si aerisite,aduc modificari riscante,sau imbunatatesc sistemul
                            -de ex. doresc sa schimb discurile,etrierii si tamburii cu unii de van,discurile le-as pune la dimensiunile van-ului dar alta firma si ceva mai bune,pe cand tamburii spate i-as lasa pe cei de van,de ce de van?..pt ca sunt mai mari si probabil sunt facuti sa reziste la forte de franare mult mai mari ca la o berlina,zic gresit
                            -numai spun ca vreau discuri si pe spate,ca imi sare lumea in cap pe buna dreptate ca nu am cum sa fac forta de distribuire egala a presiunii de franare la fiecare roata,eu neava-nd abs
                            -atept neste schitze scheme lamuriri
                            sigpic
                            Poate pentru lume ești o singură personă,dar
                            pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by Alex21 View Post
                              eu cand alerg cu loganasul prin oras schimband pe la 4000 rpm, dupa vro 10 km ma lasa franele...cred ca se incing ptr ca numai mai tin...trebuie sa apas tare pe pedala !!

                              era sa o pup pe una in fund joi...dar din cauza ca uda astia in plm toata ziua astfaltul incins la 80 grade de se face ''polei'' pe jos...se duce sanie masina pe udatura + asftalt incins..
                              nu am abs la masina.
                              In oras apare mai repede fenomenul de fading...se remediaza folosind niste discuri de frana ventilate
                              In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google