Modificare Sistem Franare 1.6 8v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    ABS-ul si toate cele isi fac treaba, mi-a spus si tata ca el nu a blocat rotile pana acum, ii impingea pedala inapoi cica. Important este ca s-a auzit un scartait de cauciuc. Am vazut teste pe net si vad ca la autoturismele cu ABS rotile se blocheaza doar cand acesta considera ca este cazul si nu se blocheaza simultan, pe rand numai daca este cazul din ce am inteles. Este adevarat, a fost o franare foarte puternica pe liber caci am zis ca cu ABS nu se blocheaza rotile, important este ca niciodata nu am scapat-o de sub control, are frane foarte bune fata de mpi-ul cu care circul. Niciodata nu am blocat o roata la dci, cred ca s-a intamplat, o fi fost si o portiune mica de nisip ceva, o griblura micuta, nu sunt probleme deloc cu ea, merge stas. Drumuri bune si folositi mereu frana de motor!
    4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

    Comment


    • #47
      Pai cine a zis ca trebuie sa se blocheze roata ca sa scartaie cauciucul? ABS-ul prin definitie inseamna sistem anti-blocare. Cauciucul scartaie atunci cand ''rupe'' aderenta. Deci poti sa pui o frana astfel incat roata sa nu se blocheza dar cauciucul sa scartaie. La masinile cu ABS daca pui frana brusca o sa se auda un scartait intrerupt ( sacadat) iar urma pe asfalt o sa ramana la fel, adica intrerupta. (cel putin asa stiu eu)
      sigpic

      Comment


      • #48
        urma pe asfalt e continua. si fluiera si la abs gumele. pt ca roata apuca sa se blocheze, doar ca o face in rafale, la fel cum tacane elctrovalvele abs-ului.
        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

        Comment


        • #49
          Originally posted by aleXpeed View Post
          ...........Am vazut teste pe net si vad ca la autoturismele cu ABS rotile se blocheaza doar cand acesta considera ca este cazul si nu se blocheaza simultan, pe rand numai daca este cazul din ce am inteles. .................
          Da, daca o roata e pe nisip pe marginea drumului si pui frana , numa' la aia intra ABS-ul.
          Sa vezi ce nasol e cand ABS-ul nu mai lucreaza bine si blocheaza rotile (pe asfalt amandoua) pe rand, se misca volanu stanga-dreapta de vai si amar si vibreaza toata masina.

          Comment


          • #50
            daca ai o roata pe gheata si una pe asfalt, aia de pe gheata o deblochezi si cea de pe asfalt o tii franata la limita de aderenta, nu obtii cumva o suveica din masina? sau ce crezi ca inseamna ebd? roata cu cea mai scazuta aderenta "dicteaza" franarea pe puntea respectiva, altfel te invarti cu masina ca un titirez...
            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

            Comment


            • #51
              va salut.....nu stiu daca am postat bine aici...am cumparat niste placute frantuzesti si doresc niste opinii si controverse legate de aceasta marca
              atasez si niste jpg-uri pt mai multa siguranta
              doresc sa aflu daca merita cei 65 lei sau daca nu,tin sa precizez ca setul anterior au fost identice si nu am avut probleme la franare sau sa scartaie si am facut cu ele cca 29.000 km,acest prim set la inlocuit pe cel din fabrica dupa 35.000 km,din cate am vazut inca mai au pe ele carne cele vechi,este al 2 lea set cumparat dupa cel de fabrica,urmeaza sa schimb si discurile dar nu stiu de care imi trebuiesc(mie lene sa le masor)am inteles ca ar trebui de 238mm alti zic 259mm,nu am abs, nu am discuri ventilate,masina e un diesel de 1,5 ambiance din 2006
              astept sfaturi,pareri si opinii
              Attached Files
              sigpic
              Poate pentru lume ești o singură personă,dar
              pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

              Comment


              • #52
                Daca spui ca le-ai folosit ulterior si nu ai avut probleme e ok,pretul este cam mare, dar ca piesar, ce sunt, ti-as fi recomandat TRW, eu le am la vanzare la 75 ron, si crede-ma sunt foarte bune, eu mi-am luat EBC, am zis ca rup gura targului, intr-adevar se simte mai elastica frana, dar scartaie de iti cad creierii pe jos, noroc ca sa inventat casitifonul CD si dau muzica tare....ha,ha,ha

                Comment


                • #53
                  ...casitifonul CD, vine odata cu placutele EBC?
                  Last edited by angel; 3 September 2009, 22:31.


                  sigpic

                  Comment


                  • #54
                    e bonus....

                    Comment


                    • #55
                      ebc scartaie datorita prafului ceramic din ele si a temp scazute ka care le folosesti ... incinse nu cred ca iti mai scartaie ... incearca sa le pui pereche noi noute pe un disc ceramic ebc ultimax sa vezi atunci senzatii de catifea disc rosu si non scartait

                      ps. ai maxim 6 luni cu placute ebc pe discul original
                      sigpicMy ride

                      Comment


                      • #56
                        am inteles,deci am facut o alegere buna sa inteleg ,mai ales ca nici nu scartaie si nici nu se duc asa repede si pretul de 65 ron zic ca e destul de bunicel
                        sigpic
                        Poate pentru lume ești o singură personă,dar
                        pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

                        Comment


                        • #57
                          Initial asta fost si scopul, dar in idiotenia mea, am uitat ca am discuri de 260mm si mi-am luat placutele cu tot cu discuri, dar de 238mm, iar EBC nu fac discuri pline de 260 ci doar ventilate, iar sa schimb etrieri si suporti chiar nu ma incanta deloc momentan....bugetu cam scazut, si peste 6 luni daca se duc discurile pun Cd-uri cu manele....., glumesc, nu ar fi o problema am de unde sa iau discuri ieftine, pana pun ventilate.

                          Comment


                          • #58
                            Salut!
                            Eu unul sunt foarte multumit de sistemul de franare al masinii, nu as avea ce sa-i comentez, raportat la pret, bineinteles.

                            Doar ca vreau ceva mai strong care sa opreasca masina cat mai repede posibil. Cu totii stim ca placutele stock se schimba pe la 15-20.000 km (sau cel putin stiu ca la atata le schimb eu si ele saracele inca ar mai merge), dar as vrea ceva mai durabil. Nu sunt genul care pune frane bruste, dar si cand trebuie sa strivesc pedala de frana, vreau sa ma bage pe cat posibil cu nasul in volan. Stiu ca asta e mai greu, neavand ABS, dar deh )

                            Cam in ce consta o schimbare completa a sistemului de franare? Ce piese trebuiesc? Etriere, discuri, placute etc etc. Si cam ce modele, sau marci ati recomanda? Niste preturi ceva mi-ar folosi foarte mult.

                            Multam fain

                            Comment


                            • #59
                              Cu 1000 euro am ajuns la urmatoarele :

                              - discuri fata 280mm, ventilate - de Megane
                              - etrieri fata pt discurile de 280mm, cu placute mai mari
                              - furtune de frana cu imbracaminte metalica, de tipul celor folosite la curse
                              - discuri 240mm pe spate, cu etrieri si sistem de frana de parcare adaptat complet si corect

                              Piesele de uzura au fost noi, celelalte au fost luate din dezmembrari (etriere) si reconditionate (spalate bine, pus garnituri noi)

                              De la ce masini am luat piesele si cum am facut nu zic, pt ca am facut testele astea pe bani mei, am aruncat o multime de piese care nu s-au potrivit.

                              Cine e interesat ma poate plati si fac documentatia completa.
                              _
                              B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                              sigpic

                              Comment


                              • #60
                                Sistemul de franare cu discuri pe spate este OMOLOGAT?
                                La ITP intreaba cinva ceva? Sau masina la care se face referire este doar pentru competitii, nefiind folosita pe drumurile publice?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google