Modificare Sistem Franare 1.6 8v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    dragii mei, chestia cu 2 metri a fost, asa metaforic, acum daca am spus o prostie imi sariti toti in cap....

    Comment


    • #32
      ...no, bre! pai ce n`ai spus din capu` locului, ca raspundeam si noi, tot metaforic...si poate tinea frana, in 2 cm!
      Serios vorbind, ai cam dat-o si tu dupa deget dar suntem destul de copti la minte sa nu punem la suflet, toate bazaconiile!

      Nu uita sa ne tii la curent cu evolutia franei, ca nu e de joaca cu asta!


      Numai bine si frana teapana!!!
      Last edited by angel; 25 August 2009, 00:49.


      sigpic

      Comment


      • #33
        da' nu-i prostie, omule... daca vrei musai neaparat si obligatoriu, poti opri de la 60km/h chiar si-n 25 de cm. numa ca aia 25 de cm tre' sa fie de beton...
        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

        Comment


        • #34
          25cm? la asta nu m-am gandit...bine mai prinde un batran experimentat, la casa omului...


          sigpic

          Comment


          • #35
            Mare ca mare da vioaie tre sa fie...., in fine, am schimbat placutele, am pus EBC, se simte, si in curad am sa imi schimb furtunele de frana si lichidul, cu unele racing, iar in viitorul apropiat si anvelopele, ca...de... criza nene, pana atunci viteza mai mica, distanta mai mare si atentie sporita, oricum va multumesc pentru sfaturile voastre.

            Comment


            • #36
              Originally posted by aleXpeed View Post
              Invata-te sa franezi mereu cu frana de motor, la mine cum de nu se blocheaza rotile? Si nu am ABS.
              frana de motor in bucuresti ?!!...poate noaptea pe la 1-2...

              nu ai ce sa faci cu frana de motor in buc ziua...

              Comment


              • #37
                ...da` ce, in buc. e interzisa folosirea franei de motor?
                Cine te obliga sa pornesti in tromba sau sa faci slalom-uri, ca apoi sa tot fii nevoit sa pui frana?...mai stim si noi, cum se circula pe acolo!


                sigpic

                Comment


                • #38
                  Dupa cum zicea si DomnulK, cel mai bine este sa schimbi cauciucurile. Daca zici ca se blocheaza rotile inseamna ca placutele si discurile isi fac treaba... Daca masina se duce ca sania inseamna ca e de la cauciuri. Acelasi efect il avea si masina mea si intre timp am reusit sa cumpar 2 seturi de anvelope. Am unul Bridgestone Turanza si unul Michelin Pilot Primacy. Sunt incomparabil mai bune decat ce a avut masina inainte. De cand le am opreste brusc masina in orice conditii (decente). Mai nou am pus si niste placute de frana Bosch, de care sunt tare multumit. Daca apas frana simt cum mai am putin si ies prin parbriz... cauciucurile au o aderenta incredibila. Sa nu mai spun ca imi place f mult sa ''dozez'' frana astfel incat sa obtin efectul maxim... nu am ABS. Cat despre investitia ta... cu furtune racing... nu are rost... mai bine cauciucuri intai si dupa aia restul daca nu esti multumit...

                  Numai bine si schimba CAUCIUCURILE.
                  sigpic

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by Alex21 View Post
                    frana de motor in bucuresti ?!!...poate noaptea pe la 1-2...

                    nu ai ce sa faci cu frana de motor in buc ziua...
                    Daca franez "pe liber" nu ma simt in siguranta niciodata. In schimb, cu frana de motor apas pe frana in veselie in orice situatie, aa da, si nu prea merg la consum ca toata lumea... . Ieri cand ma grabeam cu Dci-ul (singur in masina) cu tot cu ebv-abs-afu si nebuniile lui tot i-am blocat o roata pe fata (stanga fata) ca am franat puternic "pe liber" increzandu-ma in frane prea mult si pe liber. Sa franeze altii cu frana normala, cica daca franezi mereu cu frana d emotor se strica, se face etc. . Abia astept sa cada ceva la ea, mai schimb si eu ceva. Da, la berlineza veche daca o tii mereu cu frana de motor se rupe foarte repede traversa de la cutia de viteze sau cam asa ceva, am un prieten foarte bun cu 1310, a rupt doua intr-o luna. La curse de ce nu se strica nimic, de ce mai franeaza ei asa mereu cu frana de motor, de prosti? Imi pare rau ca nu a testat crististreulea franarea Loganului fara ABS cu frana de motor (a franat cu pedala la podea si cu franarea controlata). Traiasca frana de motor, punct.

                    edit: frana de motor ajuta in plus atat la consumul de carburant cat si la uzura mai mica a franelor, cat despre eficacitate... este net superioara franarii "pe liber".
                    Last edited by aleXpeed; 29 August 2009, 18:19.
                    4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                    Comment


                    • #40
                      cum ai reusit tu sa blochezi roata daca masina are abs nu pot sa-mi dau seama Minune inginereasca, nu alta!
                      sigpic

                      Comment


                      • #41
                        Originally posted by evali_daniel View Post
                        .....in fine, am schimbat placutele, am pus EBC, se simte, si in curad am sa imi schimb furtunele de frana si lichidul.......
                        Daca tot ai inceput de unde ai vrut tu, continua pana ajungi la schimbarea cauciucurilor!...daca eram in locul tau, incercam in prima faza doua caucioace de la un amic, apoi ma luam si de lichid, furtune si celelalte
                        Oricum, bine ca ai in vedere sa conduci preacaut!


                        sigpic

                        Comment


                        • #42
                          Originally posted by B 74 NYT View Post
                          ce zici de diferenta intre masina galbena(a mea personala) si cea de raliu care foloseste 225/55/15 7,5j

                          Gresesti acest logan al lui Andrei Tentean cel de care vorbesti tu si nu numai el cei cu logan preparate de coasta (VTM) folosesc Dunlop semislick 195/55-15


                          Diferenta intre masinile noastre si a lui din punct de vedere al tinutei de drum mai e si de suspensie + alte setari
                          Attached Files

                          Comment


                          • #43
                            Originally posted by sinx View Post
                            cum ai reusit tu sa blochezi roata daca masina are abs nu pot sa-mi dau seama Minune inginereasca, nu alta!
                            Daca auzeam si simteam cum scartaia stanga fata....pret de jumatate de secunda cam asa, am ridicat apoi piciorul si am franat iar brusc si puternic si a fost ok, ma tineam dupa un 1.6 mpi si a franat ala tare, apoi am franat si eu, n-am de ce sa mint, am ramas si eu uimit cum de se blocase, chiar si in timpul ala foarte scurt. Probabil ca sistemele astea stiu cand e nevoie sa-ti blocheze rotile sau nu. Oricum franele sunt mult mai bune ca la a mea, ma arunca in cap (discuri ventilate, prostii, cauciucuri mai bune, etc...).
                            4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                            Comment


                            • #44
                              Dupa cum am zis... minune inginereasca, nu alta... Poate v-au pacalit aia de la magazin cand ati cumparat-o. Poate masina nu are abs
                              sigpic

                              Comment


                              • #45
                                sau poate au facut zgomot electrovalvele abs-uli si a confundat cu scartaitul de la roata
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google