Miscarea Schimbatorului La Accelerari!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Miscarea Schimbatorului La Accelerari!

    Salut!Nu stiu la voi daca face dar la mine,in momentul in care apas acceleratia se deplaseaza maneta schimbatorului inainte.Am auzit ca poate fi de la bieletele antiruliu.Ce parere aveti?
    sigpic

  • #2
    Putin se deplaseaza? sau mult? si la mine se deplaseaza putin ii normal ma gandesc..
    LAUREAT 1.5 DCI INTILNIRE LoganClub DUMINICA
    Enter the Matrix

    Comment


    • #3
      Pai...vizibil...daca te uiti la maneta se vede cum se duce...si daca tii mana pe ea o simti la mana cum se duce.
      sigpic

      Comment


      • #4
        si la mine face la fel insa nu stiu de ce...sper sa spuna cineva ca sa-mi pot da si eu seama.
        Every story has an end, but in life...every ending is just a new begining.

        Comment


        • #5
          pai voi aveti schimbator pe tija pana la cutie , motorul cand dai in el se misca..e normal..de aici si aceea vibrare in maneta.

          Comment


          • #6
            Tija ca tija dar parca nu facea asa...teoria cu bieletele antiruliu mi se pare plauzibila pt ca astea tin motorul si cutia sa nu se roteasca in jurul axei sale...daca alea sunt uzate si au joc permit o deplasare a motorului care trage dupa el si cutia si maneta schimbatorului...
            sigpic

            Comment


            • #7
              pai eu am masina de 9 luni?! nu prea au cum sa se uzeze alea intr-un timp asa scurt...si totusi maneta se misca cand o calc.
              Every story has an end, but in life...every ending is just a new begining.

              Comment


              • #8
                Atunci poate ca "asa face toate domle" si am scapat de dat bani pe piese...
                sigpic

                Comment


                • #9
                  "Asa face toate" se pare, si la 1.4 face asa, si la 1.5 face putin dar se misca totusi, si la 1310 face, si la Cielo face....
                  4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                  Comment


                  • #10
                    asa face si la a mea

                    Comment


                    • #11
                      Ansamblul motor+cutie de viteze este montat transversal, pe o serie de suporți cu tampoane de cauciuc. Efortul făcut de ansamblu la propulsarea mașinii, mai ales la bruscări (voluntare sau nu) se resimte in tija schimbătorului de viteze direct proporțional cu intensitatea bruscării și limitat de tampoanele de cauciuc. Ca sa vă convingeți, cu motorul rece și nepornit și mașina în viteză, ridicați capota și, sprijinindu-vă pe o piesă metalică a motorului, zgâlțâiți-l și veți vedea amploarea mișcării din compartimentul motor. Apoi, treceți înauntru și rugați un prieten, vecin să zgâlțâie motorul, ca să vedeți efectul asupra tijei schimbătorului. După aceasta, porniți motorul. Veți vedea înăuntru cum mișcă tija. Dacă ieșiți și accelerați motorul direct din cablul din compartimentul meotor, veți vedea cum se mișcă totul din cauza rezistenței la efort. Deci, nu „așa face toate”, ci e bine că fac așa, că altfel tot efortul ar fi preluat doar de caroserie și ansamblul planetare+roți și la o bruscare s-ar rupe transmisia.
                      The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson

                      Comment


                      • #12
                        Pai e normal sa faca asa intrucat motorul este prins pe tampon de cauciuc (sau asa ar trebui ) Daca ridicati capota si accelerati o sa vedeti cum motorul se deplaseaza putin in lateral. Aceasta miscare se transmite pana la schimbator si eu o gasesc ca fiind normala.
                        sigpic

                        Comment


                        • #13
                          Nu va faceti probleme...e de la bieleta antirasturnare...miscarea scimbatorului e ceva normal...numai daca sesizezi miscari prea mari, adica sa bata clar la ochi fara se te uiti la schimbator, atunci trebuie schimbata bieleta respectiva. Si la mine face....asa a facut de la 0 km
                          In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                          Comment


                          • #14
                            1- bielteta anntiruliu la motor,sincer nu am auzit,eu stiu ca bieleta antiruliu e la bara de torsiune
                            2- e normal sa faca asa pt ca motorul impreuna cu cutia se misca,la tine face mai tare poate s-a uzat tamponul care e montat sub masina si ai zice bieleta anti numai stiu cum...mergi si schimb-o si nu o sa mai ai probleme
                            sigpic
                            Poate pentru lume ești o singură personă,dar
                            pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

                            Comment


                            • #15
                              Ok baieti,merci de sfaturi...o sa vad de la ce e!oricum eu zic ca face destul de mult...
                              sigpic

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google