Nu se numeste bieleta antiruliu ci bieleta dezbatere.
Miscarea Schimbatorului La Accelerari!
Collapse
X
-
bieleta/le antiruliu se afla fixate pe bascula in capatul barii anticuliu<care lipseste la la loganurile cu motor de 1.4>.
deci nu are cum sa se miste schimbatorul din cauza biletelor antiruliu...
dragman , zi-i lu ala de ti-a zis tampenia aia sa se duca la recalificare..ca e paralel cu masinile.
Comment
-
Originally posted by Dragman View PostTija ca tija dar parca nu facea asa...teoria cu bieletele antiruliu mi se pare plauzibila pt ca astea tin motorul si cutia sa nu se roteasca in jurul axei sale...daca alea sunt uzate si au joc permit o deplasare a motorului care trage dupa el si cutia si maneta schimbatorului...
Ori vrei sa faci misto de noi.
Comment
-
Coane...nu e nici o bieleta antiruliu...e vorba de suportul motor inferior ( unii il numesc bieleta antirasturnare)...e o piesa cu multe denumiri dar frecvent apar erori de catalogare. Bieleta antiruilu e altceva pentru altceva pozitionata altundevaIn fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
-
@Hellbera-nu fac misto de nimeni...cine considera ca fac misto sa nu mai citeasca acest thread,restul sa vina cu argumente plauzibile.
Rog un moderator sa inchida thread-ul ca vad ca se considera ca fac misto.
P.S.-sunt teorii pe care le-am auzit,pot fi discutate,asta e scopul threadului.Miscarea manetei la mine e destul de vizibila si sesizabil mai mare ca inainte...deci din moment ce s-a amplificat probabil exista ceva responsabil pt asta...zic si eu...
Uite si un link unde am citit eu diverse...http://www.*********.ro/index.php?sh...&hl=antirotiresigpic
Comment
-
@alin2009-sub masina pe la jumatatea motorului ai o chestie ca o bieleta,nu stiu cum ai zice dar aia face ca motorul sa nu se miste in fata sau in spate,poate la dragman asta e problema
@dragman-verifica bieleta aia de care iti zic o poti face singur,daca se misca cu mina adica e foarte moala inlocuiesteo si nu vei mai avea problemesigpic
Poate pentru lume ești o singură personă,dar
pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!
Comment
-
@Dragman: incearca sa te bagi cumva sub masina. Catre motor, paralel cu teava de esapament, vei vedea acea bieleta (bieleta antirasturnare) care face legatura intre caroserie si motor. Misc-o cu mana. Are doua bucse de cauciuc care, daca sunt uzate, fac joc. Daca au joc, merita schimbata. Daca sunt doar prea elastice (din cauza caldurilor de afara sau ca asa-i cauciucul, mai moale), schimb-o doar pentru confortul tau, ca sa nu mai miste (ATAT DE TARE, pentru ca oricum va misca, deoarece motorul este amplasat transversal...) maneta schimbatorului.The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson
Comment
-
Salut!Bieleta aia de care ziceti e defapt o bucsa care capata joc in timp si pe care am mai steans-o o data...aia nu rezolva insa problema deplasarii la aceleratie ci rezolva doar jocul manetei cand misti cu mana stanga-dreapta...intr-adevar acea bucsa poate sa amplifice miscarea manetei
P.S.-la revizie o sa cer sa se verifice tampoanele de la motor...
Treaba cu bieletele antiruliu si cu maneta schimbatorului o citisem pe alt forum,dar din analize mai amanuntite cred ca tipul se referea la acel tampon de la motor care are o forma ovala si vine undeva pe dedesubt,cred ca stiti la ce ma refer...sigpic
Comment
-
NU Dragman...lasa bucsa aia...e vorba de o bieleta, exact cum spune JR. Nu confunda.
Bieleta respectiva previne o parte din torsionare in momentul cand motorul e in sarcina cuplat in viteza...e si normal ca la schimbari de sarcina sa apara miscari in schimbator...mai ales ca timoneria nu e pe cabluri.
Daca miscarea de care spui ti se pare cam mare, se schimba bieleta antirasturnare.
Uite si o poza : bieleta antirotire, bieleta antirasturnare, suport motor inferior....toate denumirile sunt folosite pentru acelasi lucru.Attached FilesLast edited by darksid3; 25 August 2009, 11:44.In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
Comment