Aeroterma Infundata Uneori???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Aeroterma Infundata Uneori???

    Am un logan de 3 ani jumate si 55k km. Am o problema ciudata cu aeroterma.
    Daca fac u ndrum mai lung de 200-300km cu ACul pornit la un momendat fluxul de aer bagat de aeroterma scade si se aude ca si cum ceva ar optura trecerea aerului. Daca nu folosesc acul nu se intampla acest lucru. Acest fenomen a aparut vara trecuta, intretimp am montat filtru de polen. Toata iarna aeroterma a mers bine acum vara folosind acul dinou iar a inceput sa se "infunde". Dupa ce se "infunda" daca o oprest cateva zeci de minute isi revine si iar baga aer normal, la fel si in mers cateodata se mai desfunda din sensin apoi iar se infunda si tot asa. Daca nu folosesc acul nu se mai infunda. Cand se "infunda" daca scot filtrul de polen tot aerul iese peacolo si ventilatorul nu mai fasaie ca si cum sar desfunda. Deci problema e undeva dupa filtrul de polen si aeratoare. Curios e ca se intampla duar daca folosesc acul mult timp. Cand am montat filtru am curata cu o periuta de dinti vaporizatorul, filtrul il curat periodic deci nu e imbacsit si n ue deacolo. Oare care ar fi explicatia acestei infundari temporare?

  • #2
    cred ca e din cauza filtrului de polen pus provizoriu de tine si nu de fabrica,cand dai drumul la aer aerul trece prin filtru in paletele aerotermei,daca dai drumul la AC din cauza acestui filtru pus,aerul numai are forta necesara sa topeasca acea gheata si evident sa iti dea aerul rece si bine meritat pe caldurile astea,de ce crezi ca iti pica apa sub masina,pt ca se topeste gheata de pe radiatorul AC-ului,incearca sa al scoti acel filtru si pune scoci si vezi daca tot la fel face,sau desfunda scurgerea condensului,ai un furtunete pe sub masina baga o sarma si curata,apoi vezi ce se intampla
    te astept cu detalii si ce ai facut sau de la ce era,poate sa nu fie filtrul de polen cauza,dar eu tind sa cred ca el e,dupa ce ai descris matale
    sigpic
    Poate pentru lume ești o singură personă,dar
    pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

    Comment


    • #3
      Nu e de la filtru de polen, la fel facea si vara trecuta cadn nu aveam inca montat filtru, scurgerea am desfundato in iunie. Eu cred ca vaporizatiorul e imbaxit de mizerie de pe vremea cand nu aveam filtru iar cand folosesc aertul conditionat mai mult timp datorita condensului format pe vaporizator in combinatie cu mizeria de pe el se formeaza ca o pacla care optureaza trecerea aerului.
      Chiar si cu filtrul de polen aerul are acelasi debit timp de cateva zeci de minute , o ora apoi debitul incepe sa scada treptat desi turatia ventilatorului e aceeasi si se aude un fasait ca si cum ceva ar optura trecerea aerului, dupa u ntimp isi revine apoi iar se optureaza si tot asa.
      Last edited by Flipper; 25 August 2009, 20:17.

      Comment


      • #4
        scoate-l pe vaporizator si spalal,alta solutie nu cred ca exista,dar mare grija,greu nu e de dat jos ventilatorul,daca ai tupeu si te pricepi fao cu minutza ta
        sigpic
        Poate pentru lume ești o singură personă,dar
        pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

        Comment


        • #5
          Pentru a scoate vaporizatorul nu trebue dat jos bordul si aeroterma, deci trebue golit instalatia de freon, instalatia de racire a motorului? CUm as putea spala vaporizatrul fara sa il demontez, se poate?

          Comment


          • #6
            Chiar nu stie nimeni o metoda de a spala vaporizatorul fara sa demontez bordul?

            Intretimp mam mai documentat si am aflat o posibila cauza a asa zisei infundari, o sa verific sa vad daca asta e cauza, e posibil ca, condensul format pe vaporizator sa inghete la o folosire indelungata a aerului conditionat si astfel optureaza trecerea aerului printre lamelele vaporizatoruli. Asta ar insemna ca vaporizatorul se raceste mai mult decat trebuie ajungand la o temperatura sub 0 grade. Oare care ar fi cauza racirii exagerate a vaporizatorului. Am gasit pe un forum renault ca la laguna este lipit un senzor pe vaporizator care masoara temperatua acestuia si daca acesta scade sub 2 grade calculatorul deconecteaza compresorul de AC pt 1 min ca sa nu se formeze gheata pe vaporizator. Oare loganul are acest senzor si daca da unde e situat (la laguna e sub forma de tija si e accesibil pe langa pedalier). O sa il caut sa vad daca dau de el. Ca sa pot verifica daca face gheta ar trebui sa fac un drum de cel putin 100km ca sa se infunde climatizarea iar atunci sa scot filtrul de polen si sa bag mana ca sa ating vaporizatorul sa vad daca are gheata pe el. Dar daca acesta ar fi problema, care ar fi motivul care ar duce la racirea exagerata a vaporizatorului. Mentionez ca aerul e destul de rece pana se infunda climatizarea ceea ce ma face sa cred ca asta ar fi cauza. Alta cauza nu vad ca daca ar fi vaporizatorul imbaxit cu mizerie ar trebui climatizarea sa fie mereu infundata nu aleatoriu si nuami atunci cand folosesc acul pt mult timp se infunda.
            Last edited by Flipper; 4 September 2009, 13:36. Reason: Automerged Doublepost

            Comment


            • #7
              Ca sa nu fac un topic nou, nu stiu daca s-a mai confruntat cineva cu problema asta pe Logan. Aeroterma mea merge foarte slab, ma refer la debitul de aer, dau pe 1, abia da putin aer insesizabil la aeratoare, dau pe 2, merge putintel mai tare, dau pe 3 si mai ales pe 4, nu ma sperie nene deloc vantul pe care il face, nu se invarte ventiatorul cum trebuie? Este imbacsit? Trebuie sa schimb cumva aeroterma? Precizez ca pe cald-rece inclusiv A/C temperatura pe care o produce este foarte buna, viteza aerului este varza, se aburesc geamurile, inghet etc. deci debitul de aer este varza, NU AM FILTRU DE POLEN si nici nu am avut asa ceva! Pareri? Stiti cumva ce ar trebui sa fac? In toate Loganurile in care am stat, nene, dau pe 4 pai e uragan la altii, la mine ca sa va faceti o idee cand dau pe 4 este ca si cum voi aveti pornit pe 2 si ma enerveaza, mai ales vara, nu mai zic, cu A/C-ul merg pe 4 ca sa simt aerul rece... Solutii?
              4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

              Comment


              • #8
                Salutare sunt nou pe acest forum si am si eu probleme cu caldura in sensul ca debitul de aer din aeratoare este prea mic in comparatie cu alte masini la mine functioneaza toate treptele dar nu sufla aerul la viteza normala de exemplu la treapta 4 sufla ca si cum ar fi la treapta 1 am schimbat caloriferul de caldura si aeroterma chestia aia neagra de se invarte si tot degeaba ceva sfaturi va rog mult ca inghet in masina de frig...!!

                Comment


                • #9
                  Am rezolvat problema prin taierea locului in care ar intra filtrul de polen si curatat acel radiator cu o periuta de dinti sau ceva mic cu perii mai tari / sarma mai dura. A iesit foarte mult praf si mizerie ca acolo era covor de jeg de nu mai trecea aerul (procedura se face cu aeroterma pornita) iar pe masura ce curatam acel radiator, ventilatia din aeratoare era din ce in ce mai buna (ca la un Logan normal). La final am pus un filtru de polen iar ventilatia a ramas asemanatoare cu a unui Logan normal. (in link-ul acesta vei vedea locul care trebuie decupat ca sa ajungi la radiatorul de care spun ca trebuie curatat. Dupa ce tai vei simti daca bagi mana radiatorul si mizeria care trebuie curatata... https://www.youtube.com/watch?v=wGFaOvtWZG0 )

                  Peste timp... mi s-a spart radiatorul de caldura si l-am schimbat si pe acela iar de vreo cateva luni, ventilatia imi face nazuri in sensul ca uneori nu functioneaza, ori dau 1-2-3-4 si merge cum trebuie... ori dau 1-2-3-4 si merge cu oscilatii, ba mai tare, ba mai incet, ca si cand nu ar face undeva contact electric. Ar putea fi vreo siguranta sau ventilatorul sa nu mai functioneze cum trebuie? (Ma gandesc la carbunii din motorasul ventilatorului, caz in care as schimba ventilatorul)
                  4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Anulare DPF
                  Politica de Securitate Google