Cauciuc Uzat Neuniform

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cauciuc Uzat Neuniform

    buna. nu am vazut sa se mai fi discutat despre asta si la un alt topic. am o problem acu loganul meu. e un ambition din 2005 cu 45.000 kmsi a venit timpul sai schimb cauciucurile. insa am observat la cauciucul dreapta spate ca e mult mai uzat in exterior decat in interior. aproape nici nu se mai vad cutele, in timp ce celalta parte si celelalte cauciucuri ar mai merge vrep 10 mii de km. am mai intrebat pe cineva si mia spus ca poate fi indoita puntea, sau e dusa bucsa de la punte. va rog sa ma ajutati cu niste pareri.

  • #2
    Acel cineva are dreptate, ori e indoita puntea ori... bucsele de la punte, dar asta ar fi trebuit sa le simti in directie, in special in viraje si pe langa asta ar trebui sa faca galagie...
    sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

    Comment


    • #3
      da e puntea si sunt multe loganuri cu problema asta si sigur sa discutat pe aici dar nu gasesc unde...

      sigpic

      Comment


      • #4
        Ai lovit ceva?...o groapa, bordura, etc?...Ai fost lovit din spate?
        In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

        Comment


        • #5
          poate ai tras niste frane de mana
          laureate 1.5l, albastru marin

          Comment


          • #6
            Doar nu s-o indoi puntea spate de la cateva frane de mana,ca nu e de plastic,poate doar daca o folosesti excesiv,asa de la cateva nu cred sa se indoaie,nu ca ar fi ea foarte solida

            Comment


            • #7
              nu am lovit nimic, nu am folosit frana de mana decat dupa ce am oprit. Am de noua masina, am folosito corespunzator. Nu aud nici un fel de sunet ciudat in spate. Maine merg la un service sai fac geometria si sper sa aflu adevarata problema. sper sa nu trebuiasca schimbata puntea ca atunci imi va fi afectat destul de grav bugetul. oricum eu sunt multumit de masina, in 4 ani jumate am schimbat doar ulei, filtre, bujii, o rotula si sonda marsarier.

              Comment


              • #8
                multe aparate de geometrie roti dau erori la puntea spate deformabila in H

                ambele roti au uzura identica? adica si guma stanga si guma dreapta sunt uzate la fel?
                sigpicMy ride

                Comment


                • #9
                  Completare la DeLuXe: De asta, de exemplu la AutoEuropa in Timisoara, inainte de a verifica geometria, verifica prima data fiecare punte in parte. Daca sunt probleme, prima data recomanda rezolvarea problemelor si apoi geometria.

                  Deformarile de punte pot aparea inclusiv de la parcari (frecarile mai dure ale rotilor de bordura). Tuturor ni se mai intampla. Stai linistit, o punte spate nu e foarte scumpa daca trebuie sa o schimbi. Verifica si lonjeroanele. S-ar putea sa ai surprize: la deformari de lonjeroane, fata compenseaza din directie, dar trage spatele dupa ea, de unde diferenta de eroziune la roti. De ce lonjeroane? Daca ai luat un crater (sau mai multe) din drumurile patriei si ai avut presiune inegala in roti sau erai in curba, forta impactului a suportat-o lonjeronul, care lucra la deformare.
                  The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by DeLuXe View Post
                    multe aparate de geometrie roti dau erori la puntea spate deformabila in H

                    ambele roti au uzura identica? adica si guma stanga si guma dreapta sunt uzate la fel?
                    doar cauciucul de pe dreapta e mai uzat. ce inseamna deformare in H? si ce ma sfatuiti atunci sa fac, sa verific puntea si apoi geometria? si inca o intrebare, puntea se verifica pe ceva aparate sau cu ochiul de catre mecanic? scuze pentru intrebarile mai absurde dar nu ma prea pricep

                    Comment


                    • #11
                      Ai verificat presiunea rotii? de obicei cand are mai multe atmosfere atunci se uzeaza mai mult in exterior.
                      LAUREAT 1.5 DCI INTILNIRE LoganClub DUMINICA
                      Enter the Matrix

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by KeanuRev View Post
                        Ai verificat presiunea rotii? de obicei cand are mai multe atmosfere atunci se uzeaza mai mult in exterior.
                        presiunea e ok, aprox 2.1 atm. o verific des ca ama aparat de umflat rotile care se pune la bricheta.

                        Comment


                        • #13
                          Eu cred ca ai puntea stramba din fabrica.
                          Si la frate-meu (a avut Preferance 1.4 din 2005) ambele cauciucuri pe spate (la ~60000 km) au fost uzate pe exterior, dar nu foarte tare, oricum vizibil.

                          Comment


                          • #14
                            pe spate ai o punte in forma de H,daca bucsa la vreuna din prinderi a puntii s-a dus iti maninca anvelopele spate in diferite parti,interior exterior,spre exemplu daca ai bucsa stanga dusa,iti maninca anvelopa dreapta pe exterior si cea stanga pe interior,da dupa descrierea ta e cu siguranta puntea indoita ori e un unghi inchis ,adica mai mic spre burta masinii si mai mare spre spatele ei,ori e indoita pe verticala sus e mai cascata roata si jos mai inchisa,dar mergi si verifica puntile si vezi ce are si revino cu ce ai avut si facut la masina,succes si sper sa fie anvelopa de vina case poate intampla si deastea
                            sigpic
                            Poate pentru lume ești o singură personă,dar
                            pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

                            Comment


                            • #15
                              am fost astazi cu ea la service. mi-au pus aparatele alea pe roti si au verificat-o. intradevar, au spus ca e indoita puntea. totusi ma intreb daca nu e doar vreo bucsa, dar oricum inca nu o voi schimba pentru ca am bani. am atasat fisa cu rezultatele pe care a scos-o aparatul, in cazul in care va pricepeti careva. multumesc
                              Attached Files

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google