Cauciuc Uzat Neuniform

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Nu prea are ce bucsa sa fie in 45000 km, mai ales pe spate.
    Daca au spus ca e stramba puntea, e stramba, din pacate.
    Daca nu o schimbi si pui cauciuc nou, mergi numa' vreo ~30000 km dupa care il intorci pe janta, ca sa uzeze si partea cealalta. E o solutie de compromis.

    Comment


    • #17
      am si eu aceeasi problema,dar pe fata nu am observat-o decat zilele trecute cand masina era parcata cu rotile virate si mi s-a parur ciudat ca la interior cauciucul arata destul de bine fata de cel din ext. care este tocit.Nu am cunostinte de mecanica dar din cate mi a zis cineva ar fi de la directie,trebuie schimbate capete de bara ,pivoti sau doar reglata directia?Am uitat sa va spun ca nu se aude nimic suspect pe fata gen troncanit la denivelari sau chestii de genu asta.

      Comment


      • #18
        m-ati pus pe ganduri cu uzura asta neuniforma..... si eu am observat acu ceva timp o uzura neuniforma pe partea dreapta spate. dar asta pe un cauciuc montana cu 65.000km facuti.
        "cati santeti?!?"

        Comment


        • #19
          am postat aici ca sa nu mai deschid alt topic la 29 de mii dekm..am verificat geometria baiatul de acolo a zis ca e o diferenta la cadere spate..in fine acum la 33 de mii am observat o uzur a mai mare la roata spate dreapta interior. O sa atasez si 2 poze...este vorba despre un sandero. Cum s-ar putea rezolva... nu urc borduri nu am luat gropi serioase
          Attached Files
          sandero 1.4 owner

          Comment


          • #20
            daca masina mai este in garantie vezi ce zice tipu de la garantii,si daca face figuri,nu te lasa date la iei,sa vada de unde este buba,de la punte sau de la prinderea puntii pe masina,daca-ti schimba puntea sa schimbe si axele de la rulmentii de spate,pot si si alea strambe

            Comment


            • #21
              Ieri am descoperit si eu ca am cauciucul de pe dreapta spate tocit pe exterior mai tare decat cel din partea stanga.Ma gandesc ca or fi de vina si sensurile giratorii.
              Sa fie asta cauza?
              Limba noastra'i o comoara, in adancuri infundata..
              My ride

              Comment


              • #22
                masina inca mai e in garantie ..mai are 3 ani. problema e ca nu stiu de la ce-ar fi
                sandero 1.4 owner

                Comment


                • #23
                  mp3' meu la 45000 km cauciucul dreapta spate uzat neuniform pe exterior, masina fiind in garantie a fost verificata la redac de 2 ori concluzia puntea spate nu prezinta deformare.La 50000 km am schimbat "caucioacele" , facut geometria puntea spate ok ......la 60000 km masina fiind tot in garantie facut distributia la redac si la cererea mea verificat geometrie in speta punte spate concluzia punte spate Ok !!! . Acum la 91000 km cauciuc spate dreapta tocit foarteeee neuniform pe exterior si inca ceva peste 110 km/h incepe sa vibreze masina foarte urat dar nu volanul ci toata masina nu stiu cauza doar ca vibratia incepe in partea dreapta in planseul pedalier fata spate urmata de un vajeit ciudat cand scade viteza la 60km/h!!!
                  Invingator nu este acela care are masina cea mai rapida, ci acela care refuza sa piarda !

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Anulare DPF
                  Politica de Securitate Google