la Laureat 1.4 am consumul mediu dupa calculator la 10,5%.Am vorbit cu cineva care face taximetrie si in opinia lui ar trebui sa consume in oras(acelasi -Braila)maxim 8%.Ce parere aveti?Eventual ce ar trebui facut?
consum benzina sporit ?!?
Collapse
X
-
Cati km are masina? Ai schimbat pana acum bujiile? Ce benzina folosesti? La cate rpm schimbi vitezele?
-
Originally posted by andreiCati km are masina? Ai schimbat pana acum bujiile? Ce benzina folosesti? La cate rpm schimbi vitezele?
Comment
-
Originally posted by aliontesDe obicei ,incerc sa nu depasesc 2000 rpm cind schimb vitezele.Incearca sa nu cobori sub 2000, totusi e benzinar !!!!! daca mergi asa o s-o "rupi" repede si uite-te si tu cat iti consuma !!! Nu ai observat ca masina tremura foarte ciudat mergand asa?
am atasat graficul putere-cuplu in fctie de rpm. eu ti-as recomanda ca regimul de turatie la mers normal sa fie undeva intre 2500-4500. Incearca sa nu mai cobori sub 2500, in special cand accelerezi.Attached Files
Comment
-
Schimba vitezele in intervalul 2500-3000 rpm (dar ai grija sa nu mergi supraturat). Sub 2500 motorul nu are putere si tu il obligi la sarcina mare, iar ca sa suplineasca lipsa de putere calculatorul ii da mai multa benzina si de aici iti vine consumul ridicat.
Comment
-
Nu este nicio problema , eu acum am in oras 11.6 % atat indica pe calculator iar cei care spun ca le consuma 8% ,este vrajala deoarece merg cu calculatorul neresetat de aceea le indica putin"cromul este placerea mea"
"cui nu-i place , valea"
Comment
-
@aliontes: Incearca si cu benzina de 95 si reseteaza CB-ul, mergi vreo 400-500 km si vezi cat arata. Oricum consumul de carburant se mareste cand e frig afara.
Comment
-
eu merg cu motorul cat se poate in zona 2000-2500rpm (1.6 are 90% din cuplu de la 2000), in oras ia cam 8,8-9% pe bord, real cam 9,5%. cu benzina co100 consuma o idee mai putin, arata cb 8,6%, dar avea cam 9%. aliontes, benzinaru' nu se conduce ca dieselu numai de dragu' economiei (ca de obicei, spike, 100% corect ce zici). de fapt mergand subturat nu faci economie, plus ca fortezi motorul si catalizatorul (pe langa faptul ca se strica in timp, mai si costa mult reparatia).
Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Consum
Si eu am un Laureate de 1,4 si am un consum intre 7,6 - 7,8 si fac resetarea contorului periodic. Consumul pe care ti-l spun acum este doar in oras si ultima resetare am facut-o dupa ce a inceput frigul.
Cred ca depinde foarte mult si de stilul de condus, sau cat de mult tii motorul pornit fara ca masina sa miste de pe loc. Daca tii motorul pornit si masina sta pe loc iti arata niste consumuri foarte mari deoarece are tendinta sa iti arate consumul de benzina pe distanta parcursa.
Comment
-
Prietene sa nu mai schimbi in viata ta sub 2500rpm... iti strici motoru si restul componentelor afectate de acesta... o sa regreti mai tarziu... si culmea, consuma mai multa benzina precum s-a mai zis, fortezi masina sa traga la turatie mica, nu-i bine... Sa zicem in tr I ca se mai admite, daca vrei neaparat sa schimbi la 2000rpm doar ca sa pui masina in miscare, dar cu restul treptelor peste 2500rpm....
Comment
-
Azi am vazut la un Laureate plus consumul mediu de 8,6% aproape numai in oras(in Braila).Cu 3 zile inainte am resetat contorul dela consumul partial,dar nu am inregistrat consum mai mic.Trebuie resetat tot bordul?Sau trebuie pusa pe un calculator masina pentru a vedea daca exista vreo cauza care da acest consum de 11,8%?
Mi-am insusit criticile cu privire la turatiile optime pentru schimbatul vitezelor ,dar totusi cred ca e alta problema la mijloc....Ce parere aveti?
Comment
-
Pai tu n-ai resetat consumul mediu.
Cand e motorul pornit sau contactul pus, iei si restezi fiecare valoare din computer si la sfarsit mai verifici o data sa fie toate pe 0 in afara de kilometrii totali care nu se pot reseta.
Comment
-
Originally posted by andreiPai tu n-ai resetat consumul mediu.
Cand e motorul pornit sau contactul pus, iei si restezi fiecare valoare din computer si la sfarsit mai verifici o data sa fie toate pe 0 in afara de kilometrii totali care nu se pot reseta.
Comment
-
Asa e, de fapt m-am exprimat eu gresit. Prima valoare (la prima apaare de buton, adica kilometrii parcursi de la ultima resetare) nu trebuie neaparat resetata si dupa ea, orice valoare se reseteaza se reseteaza totul.
Comment
Comment