apa in benzina

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Alcoolul etilic tehnic are in compozitie alcool etilic, alcooli superiori (denaturanti)(care miros ca dracu, de obicei se baga un amestec de alcooli superiori numit ulei de fuzel ,care rezulta ca deseu de la distilariile de alcool etilic) si violet de metil (nu de gentiana). Alcoolul rafinat are o concentratie de 96 - 96.6 % alcool etilic si retul apa. Pentru ca alcoolul etilic sa se amestece cu benzina, trebuie sa aiba minim 98 %.
    Despre E 85 pot spune urmatoarele:
    Este un combustibil ecologic obtinut din etanol rafinat din diferite plante fermentate. Alcoolul etilic anhidru amestecat in proportie de 85%/15% cu benzina, da E85. Fiind un combustibil cu cifra octanica ridicata (105), duce la o crestere de putere a propulsorului unul similar care functioneaza cu benzina normala. In mod firesc, solicitarile la care este supus motorul sunt si ele mai mari, motiv pentru care o serie de componente ale propulsorului trebuie intarite, in timp ce sistemul de injectie este reprogramat, pentru a injecta cu 60% mai mult combustibil. E85 este un conductor excelent, elementele metalice ale circuitului de alimentare trebuind eliminate. Primul automobil alimentat cu bioetanol a fost celebrul Ford T. Henry Ford a decis sa ofere acesta alternativa inovatoare deoarece foarte multi fermieri americani erau capabili sa-si produca singuri combustibilul. In mod surprinzator, cand a fost testata cu o mixtura moderna de E85, masina de 79 de ani a functionat ireprosabil. T-ul se descurca bine cu ambii carburanti separat sau cu mixtura lor, caz in care soferul avea posibiliatea sa regleze proportia amestecului in mod manual, de la un comutator de pe tabloul de bord. Masinile moderne care functioneaza dupa modelul acesta sunt denumite flexible-fuel vehicles si sunt in stare sa determine automat masura in care trebuie sa combine cele doua “ingrediente”. Unele pot functia si cu bioetanol pur (E100), caz in care emisiile de dioxid de carbon coboara la zero. Suedia si Statele Unite sunt cele mai mari piete pentru astfel de autovehicule, solutia flexi-fuel fiind disponibila atat pentru enormele SUV-uri sau pick-up-uri americane, cat si pentru modele europene precum Saab 9-5, nou-lansatul Volvo C30 sau chiar Renault Clio Symbol. Una dintre cele mai reusite masini alimentate cu etanol (pur) este Saab Aero X Concept. Influentata de traditia aeronautica a companiei suedeze, este un exercitiu de tehnologie si design prezentat la Salonul Auto de la Geneva, din februarie 2006. Bolidul e propulsat de un V6 de 2,8 litri, twin-turbo, ce dezvolta 400 CP. Performantele sunt fulminante, Aero X accelerand in doar 4,9 secunde pana la 100 km/h, in ciuda gabaritului destul de mare (4.675 x 1.918 x 1.276 mm; greutate: 1.500 kg).
    Conform normelor europene, combostibilul actual trebuie sa contina minim 5 % (si creste procentul in fiecare an), o componenta regenerabila, ecologica. In momentul actual, in benzina se adauga ca aditiv de cresterea cifrei octanice alcool etilic rafinat absolut de fermentatie (in loc de tetraetil de plumb).
    Acesta ar trebui din start sa dizolve apa din benzina din rezervoare, binenteles daca nu e adaugata prea multa la pompe sau pe masina.
    Last edited by loosh; 7 March 2010, 21:46.
    Politics wasn't about the right or left side, was about have or have not.
    sigpic

    Comment


    • #32
      eu am avut oltcit si din varii motive ajunsese apa in rezervor. am bagat alcool de 96 grade. 2 litri la plin sunt suficienti. dupa asta am tot bagat alcool pana am constatat ca oltcitul mergea f bine cu 50 % alcool 50% benzina. tragea si mergea f bine si motorul nu se incalzea. nici nu mai polua asa tare.

      Comment


      • #33
        Originally posted by marx View Post
        eu am avut oltcit si din varii motive ajunsese apa in rezervor. am bagat alcool de 96 grade. 2 litri la plin sunt suficienti. dupa asta am tot bagat alcool pana am constatat ca oltcitul mergea f bine cu 50 % alcool 50% benzina. tragea si mergea f bine si motorul nu se incalzea. nici nu mai polua asa tare.
        Daca vrei sa ne impartasesti din experienta ta in folosirea alcoolului etilic ca si carburant, sau ca aditiv, te invit aici:
        Politics wasn't about the right or left side, was about have or have not.
        sigpic

        Comment


        • #34
          Am si eu o rugaminte la voi sunt nou pe forumul vostru si as vrea sa ma ajutati intr-o problema.Doresc sa imi golesc rezervorul de benzina de la un logan de 1.4l pt a scoate apa formata in urma condensului, rugamintea mea ar fi daca putea cineva dintre voi sa posteze niste fotografii cu dipozitivul cu care se poate desuruba capacul de la rezervor pt ca am incercat manual dar nu am putut.
          Multumesc

          Comment


          • #35
            Gasesti aici http://www.loganclub.ro/forum/demont..._4-t15109.html ce ai nevoie.

            Comment


            • #36
              Multumesc pt ajutor topicul acela este foarte reusit are toate detaliile

              Comment

              Working...
              X
              Anulare DPF
              Politica de Securitate Google