Cum Schimb Setul Motor?!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cum Schimb Setul Motor?!!

    Salut, am masina la service de aproape 4 zile, este 1.4 mpi, din decembrie 2004, cu aproape 122 000 km. Nu mai trage deloc si mi mananca ulei. Sunt al 2 lea proprietar si cei de la service mi-au zis ca trebuie schimbat/refacut setul motor. Era de asteptat pentru ca se pare cel dinaintea mea nu a facut la timp toate schimburile sau a folosit-o putin cam neglijent. Stupoarea mea abia acum vine mecanicii mi au zis ca trebuie schimbate diverse piese la motor,refacut arbore numai ca nu mai sunt de aceeasi dimensiune standard cum e din fabrica, asta deoarece cilindrii nu au camasi. Oare e posibil asta?! Mai bine sa i cumpar alt motor? Ies mai ieftin oare?

  • #2
    Intreaba la service cat costa toata operatia. (de mintit nu te-au mintit).
    Cred ca iesi mai ieftin daca cumperi alt motor (la 7-1000 Euro tre' sa gasesti).

    Comment


    • #3
      Totusi nu mi vine sa cred ca masina mea nu are camasi la cilindrii..e prima data cand aflu asta si sunt chiar uimit. Chiar daca o sa i fac motorul, cu toate ajustarile lor, sunt convins ca nu va mai trage ca unu cat de cat nou..pff, cred ca ar fi bine sa i iau alt motor sau poate gasesc second pe undeva.

      Comment


      • #4
        Sa fii foarte convins ca motoarele noastre n-au camasi.
        Daca ii pune set nou va trage ca un motor nou.
        Dar e treaba de bani, cred ca iesi mai scump decat daca ai gasi un motor SH capsat.

        Comment


        • #5
          un motor refacut ca la carte, va fi ceva mai puternic, cel putin teoretic, decat unul de fabrica pt simplu motiv ca ii creste capacitatea cilindrica si implicit raportul de compresie. si da, exsta piese cu cote de raparatie 1, respectiv 2, adica motorul merge refacut de cel putin 2 ori. din nou, nu-i cazul sa te panichezi ca nu are camasi la cilindrii. aia e tehnologie din 1900 toamne, cu avantajele si dezavantajele ei. masinile "moderne" nu mai au camasi la cilindrii, nu-i motiv de panica, e absolut normal. faptul ca tu trebuie sa refaci motorul la 120000km e caz tipic de ghinion, sunt loganuri la 300-400000km care nu au nici macar prima revizie capitala facuta si nu fumega, merg la fel ca-n prima zi. din ce in ce mai multe in situatia asta...
          cu ce te incalzea ca masina avea camasi la cilindrii si la 90000km trebuiau schimbati, ca la dacia 1300? daca ai grija de motorul asta, chiar si refacut, trebuie sa te tina macar 200000km fara altceva decat ulei, antigel si benzina.
          un motor second e mata-n sac, gandeste-te ca poti prinde unul ca asta de-l dai jos. sanse mici, dar exista. eu m-as orienta pe o masina dauna totala cu kilometrii putini, sub 20-30000 daca gasesti. si poti pune linistit chiar si motor de 1.6.
          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

          Comment


          • #6
            Offtopic: Scriam eu pe undeva pe forum ca nu am vazut/auzit un motor Renault 1.4 care sa consume ulei si sa necesite un set motor. Esti primul caz, din pacate...
            Ontopic: Un motor 1.4 la dezmembrari, cu tot cu cutie si e de preferabil sa-l schimbi cu totu', il gasesti si cu 500 E, chiar si mai putin ca e foame mare. E mult mai rentabil sa-l schimbi decat sa-l refaci pe cel actual.
            Octaviane, cu 7-1000 E iti iei 1.6 16v.
            warhead, ia legatura cu userul Pattrick, face minuni.
            Uite aici poti da de el: http://www.loganclub.ro/forum/vand_p...light=pattrick
            sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

            Comment


            • #7
              La numarul asta de kilometri e ciudat ca a cazut motorul, daca nu i-ai rupt tu inima in el inseamna ca fostul proprietar nu a pus ulei niciodata! I-mi pare rau pentru tine si pentru banii pe care o sa ii dai, dar de mult asteptam sa vad parerile unui om care face setul motor! Succes si sanatate!

              Comment


              • #8
                Originally posted by vitriol View Post
                .................1.4 la dezmembrari, cu tot cu cutie si e de preferabil sa-l schimbi cu totu', il gasesti si cu 500 E, chiar si mai putin ca e foame mare. E mult mai rentabil sa-l schimbi decat sa-l refaci pe cel actual.
                Octaviane, cu 7-1000 E iti iei 1.6 16v.
                ............................
                Poate gasesti si la 500 Euro, dar e treaba de noroc.
                Unu cum spune Seba rulat vreo 30000 km nu stiu daca il iei cu 500.
                Oricum, eu sub 700 Euro n-am gasit (fara cutie, dar cum ti-e norocu).
                Interesant de stiut cat ar fi manopera pt schimbare set motor (cu tot cu piese) dar cred cu tarie ca iesi mult mai scump decat daca iei unu' second.

                PS: Vasile, din cate spune si proprietaru, e clar ca masina nu prea a vazut revizii in service.

                Comment


                • #9
                  E destul de simplu sa bulesti motorul. Nu schimbi uleiul vre-o 40.000 de km (ala din fabrica) si talpa de-aia nebuna la rece (adica iarna). Poate sa fie si motor de tanc ca tot il pui in fund. Garantat.
                  Cel mai lent 1,6 8v

                  Comment


                  • #10
                    vezi aici motorul de 1.4/1.6 costa in jur de 12 mil ...
                    sau costa...acu vad ca ala de 1.6 costa 13 mil si ala de 1.4 costa 17 mil
                    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                    Comment


                    • #11
                      cel de 1,4 e mai scump decat cel de 1,6.
                      Cel mai lent 1,6 8v

                      Comment


                      • #12
                        De nou sau SH?
                        Eu n-am vazut motoru cat costa acolo.

                        LE: am gasit.
                        Bloc motor complet ce inseamna?
                        Ca zice bloc motor+baie ulei+chiuloasa si cam atat.
                        Last edited by Octavian; 31 August 2009, 17:23.

                        Comment


                        • #13
                          pai 1.4 costa mai mult ca e mai pretabil la performanta...cu chiptuning bate un 16v. numa sa nu-l puneti pe caroserie de 16v, ca ii omorati herghelia...
                          acum serios, bloc motor inseamna bloc motor si atat. pistoane, biele, bolturil, cuzineti, arbore cotit, axa cu came, pompa de ulei, alea nu fac obiectul blocului motor. alea sunt set motor, daca nu ma insel...
                          o cutie de viteze costa peste 1000 de oiro, noua. cum drcau sa coste un motor nou 12 mega? ce, loganu tau a costat de nou numa' vreo 1500 de euro?
                          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                          Comment


                          • #14
                            Pai costul de productie nu cred sa depaseasca 3000 hai 4000 de euro la Logan . Faza e ca nu o sa gasesti nici un reper la pretul la care-l produce(cumpara) Renault . Doar furate .
                            Cel mai lent 1,6 8v

                            Comment


                            • #15
                              Da deci si asta ar fi o solutie, luat legatura cu baietii de la pitesti (colegii de la Pitesti sa-l puna in legatura cu cine trebuie ).

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google