If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Probabil iar sunt paranoic dar astazi dimineata la pornire, pentru prima oara de cand am masina, aceasta nu a pornit "la prima cheie". A pornit la a doua, in schimb... Stie cineva sa-mi spuna din ce motiv? Tinanad cont ca nu a fost cea mai friguroasa noapte a anului. Am masina de 4 luni.
Multumesc tuturor care mi-a raspuns si la precedentele intrebari.
Ar putea fi multe motive:
- ai dat cheia prea scurta sau nu ai lasat sa se stinga toate avertizarile din bord.
- aveai prea putina benzina in rezervor si e posibil sa se fi facut condens, iar pompa de injectie o fi tras fals la inceput.
Dar daca zici ca la a doua cheie a pornit nu ar trebui sa iti faci griji.
Insa daca ai tinut prima data contactul mult sa porneasca si nu a pornit ti-asi recomanda o vizita la service-ul de care apartii sa iti faca o diagnosticare la masina ca doar e in garantie si nu strica sa iti remedieze eventuala problema moka pe garantie.
Descrie mai detaliat pornirea nereusita si putem da presupuneri mai exacte.
Pai nu sunt foarte multe detalii pe care le pot da. Ideea e ca nu am stat foarte mult.. sa se stinga toti martorii luminosi din bord dar de tinut am tinut contactul pus cam 2-3 secunde, apoi imediat am incercat din nou si a pornit. In cursul zilei de azi am mai pornit-o devreo 7 -8 ori si a pornit fara nici un fel de problema. Ideea e ca nici nu i-as omora pe cei de la service pt orice problema minora, dar daca acum la -2 grade am probleme ce o sa fac la -20? Repet, e prima data cand se intampla asta, desi au fost si nopti mai reci decat cea precedenta. In legatura cu nivelul de benzina, tocmai bagasem de la Petrom , erau 4 nivele. (benzina de la Petrom de 95.). Dupa pornire, in schimb, motorul mergea perfect...
Va multumesc pentru raspunsuri.
O seara placuta tuturor.
QUOTE=GLDexTer]Ar putea fi multe motive:
- ai dat cheia prea scurta sau nu ai lasat sa se stinga toate avertizarile din bord.
- aveai prea putina benzina in rezervor si e posibil sa se fi facut condens, iar pompa de injectie o fi tras fals la inceput.
Dar daca zici ca la a doua cheie a pornit nu ar trebui sa iti faci griji.
Insa daca ai tinut prima data contactul mult sa porneasca si nu a pornit ti-asi recomanda o vizita la service-ul de care apartii sa iti faca o diagnosticare la masina ca doar e in garantie si nu strica sa iti remedieze eventuala problema moka pe garantie.
Descrie mai detaliat pornirea nereusita si putem da presupuneri mai exacte.[/QUOTE]
fara diagnoza nu putem decat presupune ce s-a intamplat...eu am patit exact asa de doua ori intr-un an si jumatate, de cand am masina. dar eu nu astept sa se stinga bordul cand ii dau cheie, indiferent de conditiile de vreme. asa ca...n-am ce comenta. dar de fiecare data dupa 2 secunde (numai cat dadusem cheia inapoi si-am invartit-o iar) a luat-o din loc. deci eu zic ca n-ai de ce sa-ti faci griji. in rest, gldexter si brutus au dat cateva cauze posibile in mod real, nu am ce completa.
Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
khryos, nici vorba. numa daca la diagnosticare nu da eroarea "rateu combustie". deobicei tin cam 30000km bujiile, atunci se si recomanda a fi schimbate.
Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
la mine bujiile sunt tot aceleasi si am 37000 km ;) urmeaza revizia de 40
i s-a intamplat si lu tata iarna trecuta faza asta cu pornirea......nu-i problema i-am zis ca nu a procedat cum trebe si i-am demostrat ca si pe caldura ca poti pati asa ....... )
Deci baieti sunt pozibile cauzele de a nu citi codul cheii si mai ar putea fi o problema si anume senzorul de viteza care este asezat pe volanta se poate vedea pe cutie deasupra prins in 2 suruburi ,el are un miez din fier care sesizeaza miscarea volantei si care de la umezeala mare sau praf ,murdarie sa mai de-a erori cea ce este foarte posibil si poate sa ma contrazica careva daca nu poate fi posibil desi eu am patit asa ,el se poate demonta se slefuieste putin miezul cu un smirghel foarte fin sau cu o pila diamantata si va porni fara rateuri dupa aceea ,dar asta numai in cazul in care incepe sa faca mai des
"cromul este placerea mea"
"cui nu-i place , valea"
la mine bujiile sunt tot aceleasi si am 37000 km ;) urmeaza revizia de 40
da-mi voie sa te intreb, cum de ai tu la benzinar revizie de 40000km? n-ar trebui sa fie la 45000? sau ai exact k ani si de aia mergi la revizie, sau folosesti masina de taxi si atunci ai revizie din 7500 in 7500...oricum, e specificat in manualul de intretinere ca bujiile se schimba la revizia de 30000 sau doi ani, (parca). sigur scrie la 30000. mi chiar mi-a convenit ca le-au schimbat, mi le-au aratat si erau destul de busite...
Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Daca a luat-o dintr-a doua cheie eu nu mi-as face griji. Totul este sa nu devina obisnuinta ca este problema. Stii vorba: prima data nu se pune.
@ dorutz pe caldura se intampla mai des sa nu o i-a din prima dar nu e boala de Logan e boala de benzinar.(acum nu stiu la Mercedes sau BMW dar la Fiat, Chevrolet sau Peugeot e sigur)
Daca a luat-o dintr-a doua cheie eu nu mi-as face griji. Totul este sa nu devina obisnuinta ca este problema. Stii vorba: prima data nu se pune.
@ dorutz pe caldura se intampla mai des sa nu o i-a din prima dar nu e boala de Logan e boala de benzinar.(acum nu stiu la Mercedes sau BMW dar la Fiat, Chevrolet sau Peugeot e sigur)
Buna,
am pornit-o si astazi de dimineata si desi era mai frig decat ieri si a avut un timp mai lung in care nu a fost pornita, a pornit usor la prima cheie, deci... Sper sa nu aiba nimic serios.
Mi-e mai usor sa intreb pe site decat sa ii presez pe cei de la service ca uneori mi-e ca o sa fiu luat in ras daca ma "alramez" pentru chestii banale si stiti cum e chestia cu cine striga "lupul"...
Acum multumesc pt ajutor tuturor...
Cred ca o data in trei ani de folosire a masinii mi s-a intamplat si mie.
Nu cred ca trebuie sa iti faci probleme daca nu se mai repeta.
Eu totusi ti-as recomanda sa treci pe benzina de 98 iar la temperaturi cu minus sa lasi sa-si faca toate check'urile prin cheie si apoi sa pornesti motorul.
Din cate am observat si eu, posibilitatea sa nu porneasca din prima e mai mare la temperaturi ridicate, iarna nu am patit decat de vreo 2 ori cred in 3 ani de zile.
Mi s-a mai intamplat totusi, sa porneasca fara sa se tureze, cum face de obicei... si sa ajunga la turatia de ralanti dupa cateva secunde (1-2), si asta nu stiu de ce face, dar foarte rar s-a intamplat asta
Don't touch! Never ever steal
Unless you're in for the kill
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment