Pornire

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by Rocri
    Daca a luat-o dintr-a doua cheie eu nu mi-as face griji. Totul este sa nu devina obisnuinta ca este problema. Stii vorba: prima data nu se pune.
    @ dorutz pe caldura se intampla mai des sa nu o i-a din prima dar nu e boala de Logan e boala de benzinar.(acum nu stiu la Mercedes sau BMW dar la Fiat, Chevrolet sau Peugeot e sigur)
    Rocri are dreptate,daca a facut o data n-ar fi problema,vezi sa nu devina obisnuinta adica sa faca de mai multe ori.In privinta altor masini vreau sa va zic ca de curand am auzit o discutie dintre 2 tipi,unul cu Ford Focus si celalalt cu un Ford Mondeo nou-nout se vaitau ca nu le mai pornesc masinile deloc.Ala cu Mondeo(30000 de iepuroi)venise pe jos la reprezentanta ,masina o lasase in curte.Iar ala cu Focusul zicea ca si asta vara a avut probleme de genul astaCe sa mai zici?
    Forum neinteresant. Delogat definitiv.

    Comment


    • #17
      Vara daca e benzina mai putina in rezervor, plus o temperatura mai ridicata, plus benzina de iarna (cu adaosuri mai volatile pentru ardere mai rapida) toate acestea pot conduce la formarea de vapori de benzina in sorbul pompei, si acest lucru conduce la randul ei la functionarea defectuoasa la pornire. Proba se face prin desfacerea busonului de la rezervor si pornirea masinii cu busonul desfacut. Daca pleaca fara probleme este de acolo.
      Cel mai nou proiect auto din România!
      Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

      Comment


      • #18
        Dar de ala cu Mondeo nou noutz de 30000 ''ieuro'' ce zici?Mi-anflorit inima cand am auzit...sunt rautacios,stiu.E boala care se poate lua .
        Forum neinteresant. Delogat definitiv.

        Comment


        • #19
          Si ce, pompa de benzina la Ford crezi ca e mai speciala ca la Logan? Tot ala e principiul si la Ford si la Dacia, deci posibil tot din cauza enuntata de mine mai sus sa nu porneasca vara.
          Cel mai nou proiect auto din România!
          Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

          Comment


          • #20
            Originally posted by golanu
            Mi s-a mai intamplat totusi, sa porneasca fara sa se tureze, cum face de obicei... si sa ajunga la turatia de ralanti dupa cateva secunde (1-2), si asta nu stiu de ce face, dar foarte rar s-a intamplat asta
            Cred ca de la vre-o bujie s-a intamplat. Nu a dat scanteie cum trebuie. Apoi si-a revenit.
            Cel mai lent 1,6 8v

            Comment


            • #21
              Buna,
              Eu am patit asemanator cu un Logan Prestige, 1,6 16 V , vechi de 11 luni, saptamana trecuta, intr-una din nopti a fost mai rece la Brasov ( aprox. 10 grade cu minus, masina lasata peste noapte in parcare descoperita, langa bloc), iar dimineata devreme, sa-mi pornesca la prima cheie, insa se tura singur motorul (stand pe loc, masina nebagata in viteza, fara sa ating pedala de acceleratie). De obicei nu face asa, o pornesc si merge ca si unsa.
              Astazi din nou, dimineata in zori (pe la 6 dimineata), frig, vant puternic, pleaca motoru de la prima cheie, fara probleme. Plec de pe loc, merg incet (ca sa se incalzeasca motorul din mers, cum scrie in carte) si la prima intersectie cu semafor, stand pe loc, mi se tureaza usor motorul singur, fara sa apas acceleratia (ajunge la aproape 1500 turatii/minut, scade rapid, apoi urca din nou - cam de 2-3 ori odata face asa). Nu a tinut mult faza, in niciuna dintre cele doua zile cand am sesizat, cam 5-6 secunde.
              Ma sperie pentru ca nu a mai facut asa pana acum. E normal sa faca asa la frig? Poate ma ajutati cu un sfat, nu vreau sa merg la service sa rada oamenii de acolo de mine.

              P.S. am deja 18.000 km cu masina, nu a avut probleme pana acum
              Last edited by andrei; 27 November 2007, 17:28.

              Comment


              • #22
                accelerarile de la sine, dupa ce o data a pornit motorul si e la ralanti, pot veni de cele mai multe ori, de la citirea unor date eronate de la senzorii de presiune si/sau temperatura aer, temperatura motor, senzor clapeta acceleratie sau senzor pozitie motor. daca unul din zenzorii aia de aer, pozitie motor sau pozitie clapeta acceleratie sunt murdari sau "obositi", pot trimite informatii eronate spre uce, care reactioneaza in cauza, turand sau oprind motorul...daca motorul recidiveaza in mersul asta neregulat, mergi la service sa-ti faca o diagnoza la uce/motor. dar trebuie facuta in aceleasi conditii (cu motorul rece, la frig, timp de cateva minute de la pornire). probabil cel mai bine dimineata la prima ora...tine-ne la curent, sunt curios ce zic cei de la dacia si cum se rezolva. poate ei gasesc altceva ca sursa a problemelor.
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • #23
                  Eu zic sa o frigi putin cu motorul cald desigur. Da-i niste accelerari mai puternice in 5000-5500 sa se mai ''curete''. Daca mai face , at. du-te la service.
                  Fa un drum de 50-60 km mai sportiv, sa vezi ca nu mai ai probleme cu ea la rece. Macar incearca, nu-i faci rau.

                  Comment


                  • #24
                    la mine face asa de cind am luat-o chiar si vara, la prima pornire se tureaza singura pina la 1200/1500 ture apoi scade usor la turatia de relanti, m-am obisnuit cu ea asa, cind o sa ajung la prima revizie o sa intreb atunci de la ce poate fi.

                    Comment


                    • #25
                      Sunat acum mesterul de la service (care are tot Prestige), i-am explicat problema, a zis ca si lui i s-a intamplat si ca e "normal" la frig, sa nu-mi fac probleme, mai ales ca nu trece de 1500 turatii/min., tine doar 3-4 sec. si ca nu a facut foarte des asa. deci nu merg in service ca cica nu e cazul. Mai vedem. Tin masina sub observatie oricum

                      Originally posted by Octavian___28
                      ....
                      Fa un drum de 50-60 km mai sportiv, sa vezi ca nu mai ai probleme cu ea la rece. Macar incearca, nu-i faci rau.
                      De 2-3 ori pe saptamana fac drumul Bv- Bucuresti, Bucuresti-Brasov (pe unele sectoare de drum ating si 150 km/h . Sper sa nu ma prinda, ca nu mai fac). Deci de turat am mai turat-o, nu-i problema
                      Last edited by andrei; 27 November 2007, 17:31.

                      Comment


                      • #26
                        si a mea face asa cand e rece
                        nu cumva e un fel de soclu automat?cum era la vechile dacii cel manual?
                        la mine mai creste turatia si daca iau brusc de volan maxim stand pe loc

                        sigpic

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by sonykel
                          si a mea face asa cand e rece
                          nu cumva e un fel de soclu automat?cum era la vechile dacii cel manual?
                          la mine mai creste turatia si daca iau brusc de volan maxim stand pe loc
                          soclu pt ce? pt becuri in cutia de viteze ? ala e soc automat. si astea cu gestiune electronica nu au asa ceva. uce "trage socul" din soft, in functie de temperatura aerului, si a lichidului de racire, la timpii de injectie aplica o corectie de multiplicare de 1,1..1,5..2 si o usoara accelerare (prin comanda motorasului pas cu pas de pe clapeta de acceleratie), deci exact ce facea clapeta aceea de soc de la motoarele cu carburator. in plus, corectia turatiei se face si cand ai consum mare de curent, clima pornita sau viraj mare la volan (alti senzori care ii spun uce sa mareasca puterea, pt ca se consuma puternic si e nevoie de resurse).
                          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                          Comment


                          • #28
                            pai si eu ce am zis... soclu soc automat ca nu stiam cum se scrie corect D

                            sigpic

                            Comment


                            • #29
                              Si n-ai inteles ca n-ar "soc automat" cum zici tu? Corectia de turatie se face doar din UCE prin schimbarea timpilor de injectie.
                              Cel mai nou proiect auto din România!
                              Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                              Comment


                              • #30
                                aaaaa... :P :P :P am inteles adica face acelasi lucru ca un soc doar ca o face altfel nu? ms... :d

                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google