Da, numai la benzinare apare.
Pornire
Collapse
X
-
-
din postul 42 pag 3Originally posted by petroman View PostEu zic ca poate fi si cititorul de la volanta este montat pe carcasa ambreajului il scoti ii stergi capul de mizerie sil pui la loc si gata era un defect intalnitfoarte des la daciile berline pe injectie de la uleiul ce se pierdea pe la semeringul de palier
Comment
-
Salutare la toti am si eu o prolema cu un Logan 1.5 dci masina e un taxiu si are 180.000 de km din 2006.06 si pana acum 3 zile am bagat motorina la galeata dar spun eu ca,curata,nu am avut nici un fel de probleme! Acum 3 zile am facut plinul din Lukoil dupa care a inceput sa porneasca mai greu(dau mai mult la automat) si mi-sa oprit si-n mers de cateva ori! Acum e din ce in ce mai rau porneste la a 2 a 3 cheie! MA POATE AJUTA CINEVA CU UN SFAT BUN (dar daca se poate nu ala cu servisu ca aici in petrosani nu stiu astia de la dileru dacia decit sa spuna schimba tot injectoere pompa....adica 50,60 de mil
Mai exista vreun alt filtru de motorina ascuns in apropierea rezervorului care cica trebuie schimbat la 100.000 de km???Last edited by andrei; 30 March 2008, 19:12.
Comment
-
Nu stiu dac mai exista vreun filtru pe langa rezervor insa pot sa intreb pe cineva care lucreaza la dacia. fi sigur ca si la tg-jiu e la fel ca in petrosani daca te duci la ei te pun sa schimbi cat mai multe ca sa castige ei cat mai mult sau poate ca nu stiu care e defectul de nu spun schimbi injectorul x si o sa mearga. eu sunt la sc in petrosani si din cate am vazut lugoja sau lascar nu mia stiu exact cum se numeste au si spatiu cam limitat ateliere nici sau poate ca nu am vazut eu tot. sper sa rezolvi problema. sa pui si cum o sa remediezi defectiunea.
Comment
-
De unde ai luat motorina - sincer(de stricat nu cred ca sa stricat ceva)dar sigur e infundat pe undeva se poate la sorb
Comment
-
Pai suiete pe o rampa si cerceteaza dar intai schimba filtrul si purjeazal nu conteaza cati km ai si nu e greu sati verifici instalatia (da filtrul jos si sufla inapoi cu o pompa daca nu ai o sursa de presiune(aer) si vezi ca se va rezolva daca nu ia traseul la verificat si asa vei gasi si sorbul chiar daca ai luat la galeata motorina sigur ai trecuto toata printr-o palnie cu sita .NU?
Comment
-
Petroman mersi anticipat voi incerca faza cu suflatu innapoi! Motorina de care nu eram sigur de ea da restu am bagato si fara sita. Aer fals nu cred ca trage ca am verificat asta sub capacu de pe motor la furtunu transparent (TUR) care intra in pompa de motorina si nu e nici o bula de aer doar motorina curata!
Comment
-
Fa un rezumat(ia notite) din acest thread ai de unde ca are 71 de posturi si dute la masina si dupa aia daca nu rezolvi dute la sevice (motorina la galeata e mai sigur sa o treci prin sita indiferent de sursa si de garantia calitatii cei la galeata tot galeata ramane
Comment
-
@aditzu, daca ai purjat filtrul de motorina e cam tirziu pt sfatul meu, oricum daca poti demonteaza-l de pe masina si goleste-l intr-un vas transparent de plasic,vezi, agita-l bine sa iasa tot ce este in el,ia un magnet ,si plimba-l in partea din spate a recipientului in care ai golit filtrul ,vezi se observa pilituri metalice?Daca nu gasesti nimic in filtru sau l-ai purjat,rabatezi sezutul banchetei spate, scoti capacul negru,rotund de plastic,desfaci conectorii -cel electric si cei de alimentare si retur-desfaci prin rotire capacul ansanblului sorb imersat -ca si la bidoanele de 60l, de plasic din comert-si te uiti in rezervor cu o lampa ,sau mai bine bagi un magnet-ai spanuri?Daca ai... e belea, ajungi la Dacia! Daca nu ai span tot la Dacia iti recomand sa ajungi fiindca poti avea garantie pe piesele inlocuite!
Cel putin in AB nu cunosc alt service sa asigure garantie la inst DCI de pe Logan! Cunosc in schimb persoane care s-au pacalit! Sau mai pe romaneste au luat teapa!Traiesc in ROMANIA SI ASTA IMI OCUPA TOT TIMPUL !
Comment
-
Comment
Comment