Pornire

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Benzina ii Mol 95. Poate sa fie motorasul pas cu pas?

    Comment


    • #92
      Salut.Va rog sa ma ajutati cu un sfat.Am aproape aceasi problema ca si Syka312(motorul porneste subturat,aproape ca se opreste, "da sa moara" cum s-ar zice). Dar asta se intampla doar la rece. Dupa ce motorul se incalzeste, porneste la sfert. Masina are un an de zile, 1.6 16v.

      Comment


      • #93
        s-ar putea sa fie socul automat defect. La motor rece socul ridica turatia motorului ca sa aibe inertie mai mare. Face asta printr-un amestec mai bogat (mai putin aer). Cand motorul este cald nu mai este nevoie de acest soc. Daca si altii impartasesc parerea mea atunci trebuie sa vizitezi mecanicul. Sau faci ca la daciile vechi... pornesti motoru si te apuci de-o turezi in draci. Dar s-ar putea sa nu mai ai motor dupa vreo 100 de porniri asa...
        Dacia Logan Prestige, 1.6 16V, gri comet...

        Comment


        • #94
          Salutare ! Am si eu o intrebare care ma roade de la ultima patanie! Parcarea blocului meu e cum ar veni intr-un deal si iesirea este spre vale si din acest motiv mi-am facut un obicei sa pornesc masina in viteza a 2-a ca atunci cand o pornesti inpinsa! Pana acum nu am avut nici o problema dar de curand am facut aceeiasi manevra dar la o viteza de alunecare mai mica caci venea o masina si m-a zgaltait cam violent si nici nu a pornit! Acum mie frica sa nu rup distributia! As vrea un sfat sa stiu daca e bine sau nu sa pornesc masina asa!
          sigpic

          Comment


          • #95
            Dar de ce faci tu chestia asta cand ai electromotor special conceput ?...vrei sa rupi distributia? Ai bani de dat si timp de pierdut prin service?
            Categoric NU e bine ce faci!!!
            In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

            Comment


            • #96
              keket stai asa ca nu inteleg. de ce o pornesti asa? o pornesti in fiecare zi asa? ai probleme la pornire, sau nu vrei sa consumi bateria?
              sigpic

              Comment


              • #97
                In cartea tehnica a masinii scrie foarte clar ca masina nu trebuie pornita altfel decat la cheie (NU trasa, NU impinsa, deci nici la vale).
                The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson

                Comment


                • #98
                  Asa mi-a vent mie dintr-o zi sa fac chestia asta si da am pornit-o de 10 ori sa spun asa in acest mod pana ma zgaltait bine alaltaieri si nici nu a pornit si m-am speriat si apoi am intrebat pe forum! Bine marturisesc ca si manat de un reportaj pe Discovery unde ala arata pe un Civic care facea chestia asta si ne sugera si noua privitorilor sa facem caci facem economie la benzina bineinteles urmand mai multe sfaturi printre care si asta si reducem si noxele , efectul de sera,etc! Mersi de sfaturi si nu mai fac ca oricum mie frica sa nu rup distributia de dragu incalzirii globale)
                  sigpic

                  Comment


                  • #99
                    Bucura-te ca pana acum n-ai stricat distributia si mai ales ca odata cu ea nu s-au stricat supapele. Daca mai continui asa, intr-o zi se va rupe cureaua, mai mult ca sigur.
                    Cel mai nou proiect auto din România!
                    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                    Comment


                    • dacia noastra are norme de poluare E4. asa ca nu-i vad rost in a face asa ceva. probabil masina aia care o pornea impinsa avea norma de poluare E-(minus)4
                      sigpic

                      Comment


                      • Asta e cel mai stupid lucru sa o pornesti in a 2 a la valeTrebuie neaparat sa stii ca e nerecomandat sa o pornesti impinsa si asta doar in conditii nefavorabile,dar asa de distractie nu-i inteleg rostu.

                        Comment


                        • Salut !

                          Nu am vrut sa mai deschid un post nou asa ca ma o mare rugaminte: Cine ma poate lamuri cu urmatoarea problema?

                          Am un Logan de 1.4 pe benzina, dimineata a pornit normal la prima ora am mers cu ea la sevici, fara niciun fel de probleme. la ora 17.00 cand am vrut sa plec de la munca, pauza....bag cheia cand puneam contactul ptr. pornire motor, martorii din bord se stingeau incet de parca le lua cineva oxigenul, nici un zgomot la motor, tacere totala, cand cheia era pusa pe contact normal fara sa pornesc motorul parca era "orga de lumini", in fine neavand incotro am pornit-o impinsa, dar cu strangere de inima, a pornit imediat, iar motorul merge rotund fara poticneli sau alte probleme. Ajung acasa rugandu-ma sa nu mi se opreasca motorul la stop, opresc motorul si dau sa-l pornesc pauza totala, nu claxon, nu faruri, "orga de lumini" in bord ma rog tot tacamul.

                          Partea interesanta de abia acum vine deoarece am reusit sa o inchid din alarma, deci ceva curent exista, iar ochiul de la baterie e un verde cam inchis cei drept si are cam 4 ani si 8 luni "batranete"

                          Deci in concluzie ce poate fi, bateria, releul de pornire, senzorul din cheie, scurt pe un traseu electric?

                          MULTAM FRUMOS!!!

                          Comment


                          • e sigur bateria

                            Comment


                            • bateria 100%

                              Comment


                              • Originally posted by mariusnicolae View Post
                                e sigur bateria
                                Originally posted by grecu george View Post
                                bateria 100%
                                Multam frumos m-am linistit!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google