Cred ca ti se dezamorseaza pompa de alimentare posibil din cauza unei mizerii din carburant sa fi ramas o supapa a pompei de alimentare deschisa si nu mai tine presiune in ea
Pornire
Collapse
X
-
Sincer nu mam uitat la sistemul de alimentare al loganului dar pompa de alimentare trebuie verificata si o iei pe traseu spre rezervor si cauti filtru daca nu are ii pui dar cred ca are (eu nu am nici un manual din care dau raspunsuri ci vorbesc din practica ,am sa ma uit maine) vezi daca pompa de alimentare este demontabila si o desfaci - o cureti daca nu incearca sa o sufli cu aer sub presiune
Comment
-
Teoria ne omoara te duci la masina si le ei prin eliminare(cel mai sigur dimineata scoate furunul de la iesirea din pompa de alimentare si vezi daca are presiune ar trebui sa te improaste daca nu e clar ca nu tine presiune pompa si se dezamorseaza este o chestie des intalnita
Comment
-
Originally posted by alex86 View Postdin cate am inteles mai sus si pe altre theaduri ar fi si ceva de la motorasul pas cu pas.
Comment
-
defectiune remediata
Eu la motorasul pas cu pas m-am referit nu la pompa. ma refeream la senzorul acela de pozitionat la imbinarea cutiei de viteza si motor. acum am rezolvat problema(sau cel putin asa cred fiindca in ultimele 3 zile nu am mai avut probleme la pornire). era de la acest senzor (motoras) sau cu se numeste tehnic. problema se rezolva in 5 minute. se desface apoi se curata miezul acela magnetic. din cate am citit de la cei care au mai postat trebuie curatat cu o pila diamantata insa eu nu am avut si am rezolvat problema cu niste smirghel fin pe care foloseam la platina in cazul daciei vechi. multumesc toturor celor care m-au ajutat in remedierea defectului!!!
Comment
-
Sincer daca as avea convingerea ca acel senzur turatie-nu motoras ,nu pompa- este problema l-as inlocui imediat!
Ceea ce zici ca ai curatat cu smirgel,este un senzor inductiv,simplu care transforma cimpul magnetic creeat de coroana dintata a volantei-nu vorbesc despre coroana care este antrenata de electromotor-intr-un semnal care indica pozitia si viteza de rotatie a arborelui cotit motor.fara acel semnal,calculatorul nu stie sa comande injectoare si bobina de aprindere.Ca o idee...daca te legi la ochi mai poti citi?Asa se intimpla in cazul acelui senzor!Traiesc in ROMANIA SI ASTA IMI OCUPA TOT TIMPUL !
Comment
-
Stiu ca asa ar fi normal insa un mecanic de la dacia a zis ca trebe curatat cel senzor cred ca si in service il curata nu il schimba ca asa stiu cei de la dacia. nu st ce sa zic o sa le spun la revizia de 45000km sa vad ce o sa faca.
insa cred ca e ok si ce am facut eu. nu?
Comment
-
Baieti problema care voi chiar si eu o aveti provine de la dispozitivul acela "destept" numit soc automat... diferentele acelea de turatii se fac din cauza ca pe timp de noapte benzina se contracta si mai patrunde aer foarte putin pe instalatie... de aicea motorul citeste mai putina benzina in injectoare... automat ECU-ul citind mai putina benzina in injectoare el actioneaza socul automat si tureaza motoru ca sa evite oprirea acestuia... masinile sunt OK nu au nici o problema tehnica...
Comment
-
Cel mai bine, cand mai sunt astfel de probleme e sa mergeti in service, se va vedea pe tester exact care e problema.
Comment
Comment