Pornire

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Cred ca ti se dezamorseaza pompa de alimentare posibil din cauza unei mizerii din carburant sa fi ramas o supapa a pompei de alimentare deschisa si nu mai tine presiune in ea

    Comment


    • #47
      si cum pot remedia defectul asta? Exista ceva filtre inainte de pompa
      la care sa pot umbla? Merci

      nu mai dati "quote" la ultimul post!
      Last edited by Seba; 23 March 2008, 23:55.

      Comment


      • #48
        Sincer nu mam uitat la sistemul de alimentare al loganului dar pompa de alimentare trebuie verificata si o iei pe traseu spre rezervor si cauti filtru daca nu are ii pui dar cred ca are (eu nu am nici un manual din care dau raspunsuri ci vorbesc din practica ,am sa ma uit maine) vezi daca pompa de alimentare este demontabila si o desfaci - o cureti daca nu incearca sa o sufli cu aer sub presiune

        Comment


        • #49
          din cate am inteles mai sus si pe altre theaduri ar fi si ceva de la motorasul pas cu pas.
          Last edited by Seba; 23 March 2008, 23:55.

          Comment


          • #50
            Teoria ne omoara te duci la masina si le ei prin eliminare(cel mai sigur dimineata scoate furunul de la iesirea din pompa de alimentare si vezi daca are presiune ar trebui sa te improaste daca nu e clar ca nu tine presiune pompa si se dezamorseaza este o chestie des intalnita

            Comment


            • #51
              Originally posted by alex86 View Post
              din cate am inteles mai sus si pe altre theaduri ar fi si ceva de la motorasul pas cu pas.
              ce este un motoras pas cu pas nu am auzit de asa ceva

              http://www.loganclub.ro/forum/showth...highlight=focu

              Comment


              • #52
                Ce e ai in pm, dar motorasul de la pompa de benzina nu e pas cu pas. ala e la acceleratie
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • #53
                  defectiune remediata

                  Eu la motorasul pas cu pas m-am referit nu la pompa. ma refeream la senzorul acela de pozitionat la imbinarea cutiei de viteza si motor. acum am rezolvat problema(sau cel putin asa cred fiindca in ultimele 3 zile nu am mai avut probleme la pornire). era de la acest senzor (motoras) sau cu se numeste tehnic. problema se rezolva in 5 minute. se desface apoi se curata miezul acela magnetic. din cate am citit de la cei care au mai postat trebuie curatat cu o pila diamantata insa eu nu am avut si am rezolvat problema cu niste smirghel fin pe care foloseam la platina in cazul daciei vechi. multumesc toturor celor care m-au ajutat in remedierea defectului!!!

                  Comment


                  • #54
                    Sincer daca as avea convingerea ca acel senzur turatie-nu motoras ,nu pompa- este problema l-as inlocui imediat!
                    Ceea ce zici ca ai curatat cu smirgel,este un senzor inductiv,simplu care transforma cimpul magnetic creeat de coroana dintata a volantei-nu vorbesc despre coroana care este antrenata de electromotor-intr-un semnal care indica pozitia si viteza de rotatie a arborelui cotit motor.fara acel semnal,calculatorul nu stie sa comande injectoare si bobina de aprindere.Ca o idee...daca te legi la ochi mai poti citi?Asa se intimpla in cazul acelui senzor!
                    Traiesc in ROMANIA SI ASTA IMI OCUPA TOT TIMPUL !

                    Comment


                    • #55
                      Stiu ca asa ar fi normal insa un mecanic de la dacia a zis ca trebe curatat cel senzor cred ca si in service il curata nu il schimba ca asa stiu cei de la dacia. nu st ce sa zic o sa le spun la revizia de 45000km sa vad ce o sa faca.
                      insa cred ca e ok si ce am facut eu. nu?

                      Comment


                      • #56
                        Baieti problema care voi chiar si eu o aveti provine de la dispozitivul acela "destept" numit soc automat... diferentele acelea de turatii se fac din cauza ca pe timp de noapte benzina se contracta si mai patrunde aer foarte putin pe instalatie... de aicea motorul citeste mai putina benzina in injectoare... automat ECU-ul citind mai putina benzina in injectoare el actioneaza socul automat si tureaza motoru ca sa evite oprirea acestuia... masinile sunt OK nu au nici o problema tehnica...

                        Comment


                        • #57
                          Nu am zis ca e o problema din cauza turatiei diferite.
                          la mine nu mai pornea masina si din cauza asta am zis ca e o defectiune. e ceva normal ca la pornire masina sa aiba relantiul mai mare deci asta nu reprezinta nici o defectiune.

                          Comment


                          • #58
                            Foarte multe probleme la pornire(nu numai la LOGAN) sunt pentru ca acesl senzor pe care l-a descris Meseriasu este murdar. Problema intalnita(vazuta) la Dacie pe injectie si Ford Scorpio si auzita la Audi 80.
                            Cel mai lent 1,6 8v

                            Comment


                            • #59
                              Cel mai bine, cand mai sunt astfel de probleme e sa mergeti in service, se va vedea pe tester exact care e problema.
                              Cel mai nou proiect auto din România!
                              Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                              Comment


                              • #60
                                Mi se pare mie sau problema asta de pornire a fost deocamdata numa la benzinare ?
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google