Sunt vedeta. Am mai spus: la plecarea de pe loc mai tarisor nu exagerat se aude un trosnet pe fata. Asa ca m-am dus la service. Dupa ce mi-au suit masina pe elevator si au mai strins niste suruburi(timpiti) m-au programat pentru a doua zi ca sa-mi schimbe bratele pe fata(amandoua nici macar nu si-au dat seama ca-i pe dreapta). Nici nu am ajuns acasa bine cand telefon de la service. Sunt reprogramat pentru joia viitoare ca vine echipa de la Dacia Pitesti. Este un incident nou si vor sa vada despre ce-i vorba. Jaful meu are 3200 de km. Asa ca sunt vedeta, vin domnii de la uzina sa-mi vada spanul.
Zgomot la plecare
Collapse
X
-
Ca sa fac o comparatie, poate nu chiar inspirata. Esti internat, sa te operezi de apendicita. Si doctorul iti spune ca te opereaza saptamana viitoare, cand vin niste doctori din Austria. "Dar stai linistit ca nu e nimic grav!" Mai bucura-te daca poti.
Asa VIP, mai bine lipsa. Sper sa te rezolve repede. Sau sa-ti dea alta masina. Repede!!!!!!
-
O sa zica ca a fost din cauza exploatarii gresite a masinii si nu o sa schimbe nimic. Asa fac de fiecare data...
Comment
-
@andrei tu vrei sa ma ai pe constiinta? In 3200 de km ce exploatare trebuia sa aiba ca si masina de scoala daca era si tot nu avea nimic. Cel putin nu-i din planetare cum am crezut eu(am crezut ca s-au dus zimtii si trebuia schimbata planetara). Zenit asa a spus si nevasta-mea dar nu-mi dau una noua sigur.Cel mai lent 1,6 8v
Comment
-
Eu iti doresc sa iti schimbe ambele brate, dar la cum ii stiu pe aia de la Pitesti nu prea ai sanse. Vezi cazurile cu volanul de Prestige cojit, armatura scaunului de la sofer si multe altele in care au zis ca a fost piesa curatata/exploatata incorect.
Comment
-
Si adica cum sa nu-mi repare masina? Sau sa ma puna sa platesc? Pai stiti ce le fac: 1 dau la toate ziarele si televiziunile posibile si imposibile.
2 i-mi iau tot concediul si stau in fata la dealer si cum il vad pe unul ca vrea sa-si ia Logan il conving sa nu.
3 desi nu cred sa fac mare branza ma duc si la protectia consumatorului.
4 dau mail-uri la Renault dar mai ales la firmele concurente.Cel mai lent 1,6 8v
Comment
-
Rocri...nu cumva ti-au spus ca esti primul cu aceasta problema?...mie mi-au spus in doua cazuri ... cand vin cei de la fabrica iti recomand sa mai vi cu cineva...prieten,frate,cumnat,etc...deoarece vor sari pe tine cei 2 de la fabrica plus 3-4 mecanici si chiar o sa te convinga ca e vina ta...multa bafta...poate mai vorbum duminica la 11.sigpic
Comment
-
Ia toate actele masinii la tine, inclusiv cartea masinii si carnetul de garantie/cardul de garantie.
Comment
-
Nu trebuie manualul ci cartea de identitate a masinii.
Comment
-
Sigur n-o fi un suport motor rupt sau desfacut? La asta s-au uitat?
Comment
-
Suport motor nu este sigur. Asta o spun chiar si eu. Zgomotul este total diferit. Plus ca la franare nu face nici un zgomot. Si ieri in teste cu alt DACOTEC decat cel ce s-a ocupat primul de masina am realizat ca face mai tare cand este virata mult masina. Eu merg pe mana lu taica-meu ca sunt pinioanele planetare. E posibil si planetarele dar ma indoiesc. Si mai spun o data masina de 3000 de km. Sa nu-ti vina sa-i strangi de gat? Stiti ce mi-a spus ultimul DACOTEC: " Forjeaz-o ca daca se rupe ceva macar stim de la ce este. Asa trebuie mers din aproape in aproape." By the way testele m=au costat si 10 l de benzina.Last edited by Cristi_LCD; 30 November 2007, 12:38.Cel mai lent 1,6 8v
Comment
Comment