Si pana la urma unde mai reparam inj. in afara de Bucuresti? ce parere aveti de cele vreo 3 service-uri din zona Brasov-Prahova?
Cum Repari Injectoarele De Pe DCI ...
Collapse
X
-
uita-te aici, daca cumva nu stii; dau si garantie 12 luni.
daca a fost cineva pe laei, sa ne informeze si pe noi.
Comment
-
Salut baieti!
Incep prin a-mi cere scuze celor care m-au contrazis in legatura cu sonda de combustibil ca nu are nici o legatura cu functionarea motorului....au avut dreptate!!
Am fost azi la Dacia service(fostul) si am verificat pe calculator si am facut si o verificare la nivelul de pe retur...intradevar 3 injectoare varza!!
le-am dat jos si am pus alte trei ...mi le-a facut varza si pe astea!!!!
Cand am scos si am scuturat in palma un injector avea in cap span vizibil la greu!!
Deci pompa este varza!!!
M-am oprit si mi-am spus ca tre sa elimin cauza....chiar daca pompa se duce ea ar continua sa functioneze muult timp pana sa ajunga la presiunea minima!
Problema principala este ca intre pompa si injectoare nu exista nici un filtru...spanul ajungand in capul injectoarelor blocandu-le....de cele mai multe ori este suficient sa desfaci injectorul si sa-l cureti cu decarbusol avand grija sa curatati bine splintul si arculetul de pe partea ijectorului cu partea electrica !!!
Aveti grija sa nu atingeti cu decarbusol orificiul cu tatorii electrici sau codul de pe injector ca vi se va sterge codul sau ardeti calculatorul de bord(cum de altfel am patit-o in ambele cazuri)!!!
Acum proiectez un filtru de span care o sa-l montez intre pompa si injectoare si voi reveni cu un rezultat!
Astazi deja ma intalnesc cu strungarul!
Comment
-
pornire greoaie si dupa schimbarea supapelor de retur din injectoare
am schimbat supapele de retur din toate cele 4 injectoare, porneste iar foarte greu si la cald, invarte electromotorul mult,
am schimbat filtre, supape, motorina, spalat rezorvor......TOT
daca ramane pana dimineata ...si daca amorsez din "besica" la fel.....doar la a 5-6 cheie o ia....
astept sfaturi,idei, recomandari
Comment
-
Poate pierde presiune, poate filtrul de motorina nu e pus bine, supapele astea din cate am inteles cand le schimbi trebuie sa isi faca si ele un fel de rodaj, vreo 500-1000km.
In curand cred ca o sa apara "mecanici" autohtoni de voie-de nevoie, asa cum a fost si cu daciile vechi. Deja injectoare se repara in orice oras mai maricel, cu toate ca nu asta e solutia dar avand in vedere puterea noastra financiara...Cine naiba sa dea pe criza asta 8.000RON Cash cat e o reparatie completa ca la carte la Dacia?
Comment
-
MCV 1.5dCi & Volvo 2.5I
Comment
-
Motorul porneste foarte greu, inclusiv la cald, atunci cand nu ai suficienta presiune in rampa, presiunea de pornire ar trebui sa fie de minim 250 bari, daca ai mai putin poti sa verifici cu ajutorul unui robot de pornire, daca porneste relativ repede probleme la injectoare sunt. Scoate din rezervor 1/2 l motorina si cu ajutorul unui magnet vezi daca scoti pilitura pe el, daca nu ai un magnet la indemana las-o in pahar (curat sa fie) cel putin o jumate de ora si vezi daca pe fundul lui s-a depus pilitura, daca da ai avut apa in motorina (posibil sa mai ai, dar ptr asta trebuie sa faci un test de densitate in raport cu temperatura motorinei). In acest caz schimba toata motorina, curata instalatia, repara injectoarele si ar trebui sa mearga.
Comment
-
bravo pentru el, mai invatam si noi cate ceva, macar cum arata si functioneaza pompa.
acum la recomdarea cu pus 50ml ulei /10l, mi se pare cam mult; eu nu am bagat ulei pana acum, doar din cand in cand aditiv PS, Kleen slick, cam la jumate cat scrie pe cutie, dar motorina foarte curata; sau daca nu alto 55 rompetrol (cand nu exista acum 2 ani punem efix) si am ajuns la 96000 km, fara probleme.
Pe niste site-uri, forumuri straine baietii zic ca PS, Kleen slick diesel, ar contine teflon.
Acum nu-l ridic in slavi , relatez experienta proprie.
Comment
-
Am patito si eu baieti! am 100500 km pana acum fara probleme de la un timp a inceput sa invarta cam mult pana la pornire in special dimineata,am verificat returul de la injectoare si :4 pise mult 1 mai putin 2,3 normal. ma gandesc sa iau 2 kituri de reparare in prima faza cred ca e cea mai ieftina varianta.voi ce credeti ca am citit o groaza de pareri si toate sunt impartite Va rog un sfat avizat.
Comment
Comment