Cum Repari Injectoarele De Pe DCI ...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    La mine nu pacane injectoarele la relanti nici cu motorul rece, dar in sarcina pacane in jur de 3000rpm. Dar deocamdata le mai las pana incepe masina sa porneasca greu(am 10000km decat au inceput sa pacane). Oare ce produce acele pacanituri la injectoare in sarcina. Stiu ca atunci cand masina porneste greu e de la supapele de retur, dar cand masina proneste la cheie pacaniturile de la injectoare caror piese se datoreaza?

    Comment


    • #47
      A dat randament la cine a schimbat???

      Comment


      • #48
        buna,sper ca mai citeste cineva postul, la mine nu pacane absolut nimic in schimb dimineata porneste foarte foarte greu iar in timpul zilei dureaza 4 -8 sec ,am fost la tester cu masina, la primul mi-au spus ca posibil nu citeste codul de pe un injector, la al doilea mi-au spus ca imi sunt duse 2 injectoare ia la automoldova reprezentata dacia mi-au spus ca imi sunt duse toate injectoarele, acum sunt deprimat si nu stiu ce sa fac, m-am hotarat sa o vand cu toate ca nu as vrea iar dupa ce am spalat motorul a inceput sa se tureze singura iar la bord becul care arata injectia palpaie, va rog ajutati-ma

        Comment


        • #49
          E de la injectoare 99% daca nu porneste. Schimba injectoarele sau reconditioneazale si nu o sa mia ai probleme. Cat priveste becul de la injectie care palpaie banuiesc ca a intrat apa pe la mufe pe la motor si trebuiesc curatate. Eu nu pot sa inteleg de ce uni spala motorul. Eu i n3ani jumate nu am spalat motrul niciodata si nici nu am de gand sa o fac. Stiu atatea persoane care au spalat motorul si poi au stat cu masina prin serviceuri.

          Comment


          • #50
            kuku...si de unde ai cumparat supapele de retur,ca am un prieten la care s-au dus 2 injectoare ?
            Last edited by Vicol Gabriel; 8 October 2009, 15:22.

            Comment


            • #51
              Originally posted by Vicol Gabriel View Post
              kuku...si de unde ai cumparat supapele de retur,ca am un prieten la care s-au dus 2 injectoare ?

              trebuiesc schimbate tote patru ca dupa ce schimbi numai doua se bulesc si celalalte iar kiturile se gasesc pe internet

              Comment


              • #52
                Da de unde o fi moda asta ca daca s-au stricat doua trebe neaparat sa se strice si celelalte.De la vreun dacotec asa mai pregatit?

                Comment


                • #53
                  Originally posted by mariandci View Post
                  Da de unde o fi moda asta ca daca s-au stricat doua trebe neaparat sa se strice si celelalte.De la vreun dacotec asa mai pregatit?
                  omule caind o sa ai probleme tu cu un inj sau doua schimbale doar pe cele stricate si ne mai auzim dupa OK

                  PS o fi o noua moda

                  Comment


                  • #54
                    Nu crezi,totusi,ca ar depinde foarte mult de cauza din care s-au defectat,adica,daca s-au defectat din cauza piliturii sint de acord cu tine,dar daca de ex.(si asta este doar un exemplu)se arde bobina la unu din ele mai crezi ca e corect sa le shimbi pe toate 4.Stiu un dci care in urma cu vreo 22000 km a avut doar unu schimbat si merge bine mersi,deci haideti sa nu facem chiar asa o tragedie din asta.Credeti ca service-urile sint fraiere sa nu-ti schimbe o gramada de chestii,iti ia banii si sa fii sanatos.

                    Comment


                    • #55
                      ideea e in felul urmator , ai de exemplu urmatoarele valori pe furtunase pe retur 1nj 1- 9 cm , inj 2 - 30 cm , inj 3- 8 cm si inj 4-35 cm , teoretic inj 1 si 3 sunt bune , inj 2 si 4 trebuie clar schimbate. Schimbi 2 si 4 cu injectoare noi si refaci testul . Acum ai ceva de genul inj 1 - 14 cm , inj 2 - 2 cm , inj 3- 13 cm si inj 4 - 1 cm . deci automat trebuie schimbate si celelate 2. Presiunea tinde sa scape pe injectorul cel mai neetans, din moment ce 2 inj au fost schimbate si pompa de injectie da in continuare aceeasi presiune e normal sa se modifice valorile pe injectoarele care initial erau bune. Deci daca sunt (2) 3 injectoare de inlocuit sigur mai apare inca unul din cauza diferentei de uzura. Altfel spus un motor care scapa relativ aceeasi cantitate de carburant pe fiecare injector, de exemplu 12 cm mediu pe fiecare , are sanse sa mearga mai bine decat un motor cu 2 inj cu 2 cm si celelate 2 cu 30 cm retur.
                      Pain brings out the truth in us all...
                      ...how much truth can you stand?

                      Comment


                      • #56
                        Originally posted by EUGEN2008 View Post
                        ideea e in felul urmator , ai de exemplu urmatoarele valori pe furtunase pe retur 1nj 1- 9 cm , inj 2 - 30 cm , inj 3- 8 cm si inj 4-35 cm , teoretic inj 1 si 3 sunt bune , inj 2 si 4 trebuie clar schimbate. Schimbi 2 si 4 cu injectoare noi si refaci testul . Acum ai ceva de genul inj 1 - 14 cm , inj 2 - 2 cm , inj 3- 13 cm si inj 4 - 1 cm . deci automat trebuie schimbate si celelate 2. Presiunea tinde sa scape pe injectorul cel mai neetans, din moment ce 2 inj au fost schimbate si pompa de injectie da in continuare aceeasi presiune e normal sa se modifice valorile pe injectoarele care initial erau bune. Deci daca sunt (2) 3 injectoare de inlocuit sigur mai apare inca unul din cauza diferentei de uzura. Altfel spus un motor care scapa relativ aceeasi cantitate de carburant pe fiecare injector, de exemplu 12 cm mediu pe fiecare , are sanse sa mearga mai bine decat un motor cu 2 inj cu 2 cm si celelate 2 cu 30 cm retur.
                        multumesc de ajutorul acordat acum poate intelege si lumea de ce trebuiesc schimbate toate odata

                        Comment


                        • #57
                          Mai bine schimbam masina cu totul ca o sa bagam in injectoare cat nu face. Am crezut ca fac o economie la combustibil cand am luat diesel dar separe ca banii din economie trebuie bagati mai apoi in injectoare+ diferenta de pret de la achizitie rezulta Loganul diesel cea mai proasta investitie.

                          Comment


                          • #58
                            Haideti sa fim seriosi...am facut ieri testul injectoarelor la mine si la prietenul in cauza.La el,inj.1 si 4 au scos pe retur.in pahare de unica folosinta,cam 2cm,iar inj.3 si 4,cam 2-3 mm(clio simbol dci E3-103.000km).Am repetat testul la mine...nu a scos nici unul nimic pe retur,decit cind am turat-o pe la 2500-3000r/m,aproximativ 2-3 mm(logan dci E3-49.000km).Masinile pornesc la prima cheie amindoua.Pentru specialisti:Voi ce verdict ati da ? Motorul a fost pornit cam 1 minut la ambele masini.

                            Comment


                            • #59
                              in primul rind testul se face in recipiente gradate si nu in pahare de unica folosinta al doilea rind nu se lasa un minut se lasa pina cand se umple primul recipient al treilea rind nu se tureaza se lasa la relanti cam atit a fost de spus dupa care se trag concluziii

                              Comment


                              • #60
                                Multumesc pentru sfaturi.Problema e ca la el pot face asta...dar la mine consum tot rezervorul,si tot nu scoate nimic la relanti.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google