Cum Repari Injectoarele De Pe DCI ...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • E4 au aceleasi pompe ca si cele E3 dar mecanicii spun ca la cele E4 calitatea pieselor este mai buna si nu au cazut asa multe ca cele E3.(inclusiv componentele pompei de injectie)

    Comment


    • Revenim la subiect .

      Pentru a vedea care injector este stricat trebuie masurat cumva debitul nu ?
      Se rezolva cu 4 seringi de 20 ml , se da cu acul 3 gauri sus ca sa aiba pe unde sa iasa aerul si se leaga la retur , furtun ...este ok si cel de instalatia de stropit parbrizul , insa toate 4 trebuie sa aiba dimensiunea egala .

      Eu am avut astazi dupa 1-2 min de mers la ralantii :

      Inj1 - 11 ml
      Inj2 - 11 ml
      Inj3 - 14 ml
      Inj4 - 10 ml ( cel de la distributie )

      Se pare ca 3 ar fii cu probleme , dar ramane de vazut .
      MCV 1.5dCi & Volvo 2.5I

      Comment


      • cel mai bine masori cu injectoarele si actuatorul de debit decuplate,dupa care actionezi demarorul 5 secunde,abia atunci ai masuratoarea corecta

        Comment


        • Imi poti spune care este actuatorul de debit ?
          MCV 1.5dCi & Volvo 2.5I

          Comment


          • pe pompa de inalta presiune ai un subansamblu cu mufa maro,este langa senzorul de temperatura a motorinei cel cu mufa verde

            Comment


            • Super , multumesc !
              MCV 1.5dCi & Volvo 2.5I

              Comment


              • Salut baieti!
                Va mai dezvalui o problema aparuta la dci-ul meu!
                Dupa ce am schimbat pompa si injectoarele de clio a trebuit sa desfac si capacul de la sonda de pe rezervor(care a iesit doar spart intr-o parte) ca sa curat rezervorul!
                Toate bune si frumoase, resoftat a luat-o la sfert!
                Am vrut sa ma duc in tara si am facut plinul!
                Cand am montat capacul am pus un colier marimea 150-170mm ca sa-mi tina capacul strans pe filet dar cred ca nu l-am infiletat suficient si cand am facut plinul mi-a iesit motorina pe langa si a intrat la mufa de la sonda!!
                De aici au pornit o serie de probleme... mi s-a aprins doar o liniuta la nivelul de la rezervor si a inceput sa-mi porneasca mai greu motorul....dupa 2-3km motorul a inceput sa-mi mearga din ce in ce mai prost pana cand mi s-a aprins martorul de bujii in bord si si mi s-a oprit motorul!!
                Am ajuns acasa tractat(70Km)!!!!
                A doua zi am scos sonda si am spalat mufa cu alcool si am montat-o la loc!
                Cand am pus contactul imi arata acum rezervorul plin si martorul de la bujii stins!
                I-am dat o cheie si binenteles ca nu a pornit...pt. ca clculatorul de bord tine minte eroarea si pana nu mergi sa-ti stearga eroarea nu o sa ti-o ia in veci!
                O sa ajung luni sau marti cu ea sa-mi resofteze si reseteze calculatorul si sper sa o ia din nou !
                Pana atunci va urez la toti mult calm!!

                Comment


                • Nu cred sa aiba treaba sonda din rezervor cu pornirea.
                  ECUFix
                  Please don't visit my homepage!

                  Comment


                  • $$ilvviu daca nu te-ai lovit de asa probleme de ce iti dai cu parerea?!
                    De cum am facut fulul au aparut problemele!
                    Calculatorul de bord cand vede o eroare intra in ''sevraj''!
                    Si eu am ramas stupefiat ...ce treaba are nivelul la motorina cu functionarea motorului?!?!
                    Ei bine... are!!!

                    Comment


                    • A fost doar o coincidenta, m-am uitat pe schemele electrice si chiar n-are nici o legatura joja de nivel carburant cu UCE injectie... semnalul de la joja vine direct in tabloul de bord.
                      INTALNIRE LOGAN CLUB CALARASI DUMINICA ORA 15

                      Comment


                      • Isi da si el cu parerea.
                        Sincer sper sa nu i se fi dus celebrele injectoare reconditionate in Franta.
                        ECUFix
                        Please don't visit my homepage!

                        Comment


                        • ce treaba are sonda carburant cu pornirea motorului daca el de fapt are motorina din belsug problema ta este alta adica INJECTOARELE.]
                          SAU POATE IAI PUS BENZINA MAI VERIFICA CE CARBURANT AI IN REZERVOR.
                          Duster 4X4 1.5 dci 110 magarusisigpic

                          Comment


                          • Daca te uiti pe schema, vei observa ca firele de la sonda litrometrica din rezervor merg spre ceasurile de bord. Atentie, calculatorul de motor nu are nicio legatura cu sonda litrometrica. Sonda litrometrica din rezervor este doar pentru informarea despre nivelul de carburant. Daca nu porneste, inseamna ca ai problema la motor, mai precie la sistemul de injectiew.

                            Comment


                            • singura legatura care o vad intre sonda litrometrica si functionarea motorului ar fi ca REZERVORUL E GOL :P dar problema cu functionarea motorului as integra-o la capitolul injectoare

                              Comment


                              • Mai baieti ..daca sunteti asa siguri de ce nu bagati un pahar plin de motorina deasupra la sonda sa intre nitica motorina la mufa de la sonda si apoi mai discutam!
                                Mufa aia are o protectie de etansare ermetica din cauciuc ...dar nu prea isi face treaba dupa cum se vede!
                                Last edited by solan_1975; 18 October 2010, 21:28.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google