daca schimbi supapa de retur mai trebuie scris injectorul?
Cum Repari Injectoarele De Pe DCI ...
Collapse
X
-
Originally posted by ADI BOCU View Postdaca schimbi supapa de retur mai trebuie scris injectorul?
Lucru asta se face la o turatie de 2.000-2.500 rot/min si se tine aproximativ 1 minut. Motorul merge urat de tot apoi isi revine, iar la relantiu trebuie sa toarca ca o pisica.
Atentie mare la injectoarele care "tacane" acestea nu pulverizeaza corect motorina si risca sa topeasca pistonul respectiv !!!
Comment
-
X2by daca schimbi supapa de retur nu mai trebuie sa resoftezi!!!
Nu mai vorbi aiurea daca nu stii!
Pui omul sa mai dea 50 ron degeaba!!!
Noi in Romania nu avem deocamdata un dispozitiv care genereaza alt cod pt un inj testat(reconditionat)!
Subscriu la ce a spus lau.Last edited by solan_1975; 13 November 2010, 14:44.
Comment
-
Alta pompa nu se poate pune!
Am luat dimensiunile de la o pompa boch (aia care e pe duster 1,5dci) dar nu incape si nu are nici suportii adecvati!
Binenteles ca nu exista ''nu se poate''....dar banii investiti pe modificari nu renteaza!
Mai asteptati putin ca vin cu o solutie super ieftina si supereficienta care pot duce o pompa delphi fara probleme la 500000-600000Km fara probleme si o pompa Boch la aproape 1 mil de Km!
Daca nu mai auziti nimik de la mine inseamna ca mi-au luat gatu' astia!!)
Comment
-
Salut baieti!
Vin cu ceva noutati!
Am reusit sa stabilesc pozitia perfecta a filtrului!
Dupa multe experimente nereusite pe propria-mi masina am reusit in cele din urma sa o scot la liman!
Ceea ce initial ar fi fost o chestie de rutina sa pun un filtru intre pompa si injectoare au aparut alte probleme, dar dupa un studiu mai aprofundat mi-am dat seama cum ''gandeste'' calculatorul !
De exemplu pe distribuitorul de presiune este situat un senzor de presiune ,care,ai spune calculatorului ce presiune este pe rampa ;calculatorul face un calcul care in functie de temperatura motorinei(senzorul de temperatura verde de pe pompa), presiunea din rampa, semnalul care vine de la pedala de acceleratie,semnalul de la modulul ruptor(care citeste momentul exploziei din cilindri),semnalul de la sonda lambda,toate corelate cu semalele de la senzorii care citesc pozitia arborelui cu came si arborele cotit, da comanda la acuatorul de debit astfel incat sa compenseze presiunea din rampa mentinand-o constanta.
Problema care am intampinat-o punand un filtru pe rampa era aceea ca acesta strangula fluxul de motorina !
Densitatea filtrului nu am cum sa o maresc pt ca nu mai realizeaza filtrarea!
Deci solutia este un filtru cu o suprafata mult mai mare dar pus inainte de senzorul de presiune!
Singura problema acum este sa-i fac pe astia de la firma de filtre sa-mi scoata exact modelul dupa specificatiile mele!
Sper sa apuc anul asta sa va prezint varianta finala!
Repet ...cu acest filtru viata la pompele Delphi ajunge la 500.000-600.000Km si la Boch pana la 1 mil. Km !!!
Sa auzim numai da bine!
Comment
-
sa vedeti belea la mine,intre timp au picat si celelalte 2 am fost sa schimb supapa de retur la toate 4 Problema cea mare e ca injectorul 4 nu a vrut sa iasa si sa rupt in jumate care a ramas in chiuloasa acum trebuie sa dau jos chiuloasa sa o duc la Ozun sa-mi scoata cealalta jumatate si dupa aceia restu cam naspa nu daca va intereseaza o sa va tin la curent
Comment
-
Salut baieti!
Se pare ca cei care intra pe acest forum citesc numai ultima pagina!!!
Am descris detaliat acest fenomen al inj nr 4 si am spus si solutiile de rezolvare daca vi se rupe in chiuloasa!!!
Am postat si filmulete pe youtube!
Daca vreti mai multe lamuriri discutam pe mess solan_1975!
Bafta pana atunci....si mai cititi si voi ca altfel o sa va doara rau buzunarul!!
Comment
Comment