Probleme la pornire

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme la pornire

    salut baieti!!!
    vin si eu cu o problema foarte discutata si anume pornirea loganului de dimineata. am un logan 1.4 mpi pe gpl si nu imi porneste dimineata decat la a doua cheie. pe prima pot sa o tin la automat pana ma lasa bateria. mentionez ca am citit toate posturile despre problema asta si am schimbat senzorul de turatie , am inlocuit cheia care are inchiderea centralizata cu cealalta cheie , am bagat benzina numai de la rompetrol si am schimbat bujiile si tot degeaba , masina nu imi porneste decat la a doua cheie , dar asta se intampla numai dimineata , in timpul zilei merge fara probleme. tot dimineata imediat dupa ce o pornesc , daca o accelerez inloc sa imi creasca turatia mai intai scade pana la 300 - 400 de ture si apoi urca normal. acum ma gandesc ca poate sa fie de la filtrul de benzina sau de la injectoare care pot sa fie infundate. daca mai este cineva care a trecut prin toate operatiile de mai sus si a reusit sa o faca sa mearga cum trebuie il rog frumos sa imi spuna si mie ce i-a mai facut!!! oricum daca nu reusesc cu nimic , o sa o duc pe un tester sa imi spuna de la ce este problema dar m-am gandit ca inainte sa fac treaba asta sa va intreb si pe voi.

  • #2
    care e faza cu a 2-a cheie?
    Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

    Comment


    • #3
      testeaza si sonda de temperatura.

      Comment


      • #4
        pai faza cu a doua cheie este ca am citit pe forum ca s-ar fi distrus cipul din cheie!!!

        mike26ro ce treaba are sonda de temperatura cu pornirea masinii?
        Last edited by CANNORIMAU; 7 September 2009, 11:03. Reason: Automerged Doublepost

        Comment


        • #5
          ai fi surprins sa afli ce treaba are acea sonda. Verifica intai....si mai vorbim

          Comment


          • #6
            sonda de temperatura este deasupra la senzorul de turatie nu?

            sau vorbesti de senzorul de temperatura al aerului ca stiu ca are si dala!!!
            Last edited by CANNORIMAU; 7 September 2009, 11:34. Reason: Automerged Doublepost

            Comment


            • #7
              da....deasupra...verifico ..pentru ca ea comanda ventilatorul si ii "spune si calculatorului " sa comande mai multa benzina, aer etc.

              Comment


              • #8
                nu este nici de la sonda de temperatura!!!
                alte ideii?

                Comment


                • #9
                  senzorul temperatura aer din galeria de admisie...
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment


                  • #10
                    si eu am avut o masina pe gpl.....dar firma la care am montat instalatia gpl mi-au recomandat sa nu am surprize dimineata sa o pornesc pe benzina,si dupa 5 min sa o trec pe benzina.......cannoriman tu ai gpl-ul din fabrica??dimineata o pornesti pe benzina??eu bag de cativa ani numai de la omv......si sunt super multumit,am ajuns la concluzia ca sunt cei mai buni.....de regula sa fugiti de lukoil si agip
                    Last edited by Cristi_Xp; 19 October 2009, 22:07.

                    Comment


                    • #11
                      din cate stiu eu pornirea la gpl tot pe benzina se face ca apoi sa se treaca pe gpl.
                      "cati santeti?!?"

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Anulare DPF
                      Politica de Securitate Google