Nu mai Trage Logan Mcv 1.5dci

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu mai Trage Logan Mcv 1.5dci

    Salut, am un logan mcv 1.5 dci cu care am facut recent 100000 km, dar nu mai are forta. Cateodata e de nerecunoscut cum se infige, alteori nici un tractor nu depasesc daca vine ceva din contrasens. Ce ar fi putut sa pateasca si ce sa ii fac.Ms mult.

  • #2
    injectoarele sau turbina. Daca nu ai probleme la pornire e posibil sa fie turbina mai ales daca in timpul accelerarilor scoate mult fum negru.

    Comment


    • #3
      salut,verifica urmatoarele,daca te pricepi si stii sa iti bagi minutele pe unde trebuie:
      1 - filtrul aer
      2 - filtrul motorina
      3 - egr-ul ar trebui curatat(e vorba de tot ansamblul turbina sub filtru de aer)
      4 - injectoarele(daca te pricepi sa le faci proba cu 2 fire "+" si "-" )
      5- traseul motorinei(conducte si pompa)
      6 - pompa injectie(aici deja trebuie sa mergi pe banc de calibrare si daca mergi iti verifici si injectoarele)
      dar pt inceput fa ce stii ca te pricepi si revino cu detalii si ce ai rezolvat,spor la treaba si sa dea Domnul sa nu ai belele majore
      sigpic
      Poate pentru lume ești o singură personă,dar
      pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

      Comment


      • #4
        Sincer sa sti cam scoate fum la 3000, 3 mii si ceva de rotatii. eu schimb undeva la 2500 nici mai mult nici mai putin decat daca trebe ii dau peste 2500. iam bagat un aditiv dala de curatat injectoarele si as mai vrea sa ii bag unu. la turbina si la egr nu am umblat niciodata. dar vam zis sunt unele momente cand trage destul de bine o simt eu, eu zic ca ceva nu lucreazala ea intotdeauna. nu stiu ce sa zic. multumesc mult pt raspuns.

        Comment


        • #5
          normal ca scaote fum si a mea si oricare alt diesel scoate fum,ca e diesel,acum nu trebuie sa scoata cum am vazut la unele taxiuri zici ca e furnal de fabrica de negru de fum,nu asa ,un pic acolo la turatie e normal,eu tind sa cred ca ai filtrul de aer imbicsit,sau egr-ul plin de funingine,sau incearca sa alimentezi de la un singur diler,eu de exemplu de noua am alimentat numa si numa de la OMV sprint diesel,si nu am nici cea mai mica problema,nu zic ca e timpul trecut,ar ma uit pe aic si vad colegi care au tot felul de probleme la km putini,eu am 64.000 km cu masina si nimic
          Last edited by Seba; 16 September 2009, 17:15.
          sigpic
          Poate pentru lume ești o singură personă,dar
          pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

          Comment


          • #6
            De la omv bag si eu ca am card la ei, dar la inceput cand era noua bagam numai euro 5 aia alpine cam pana la vreo 13000km ca apoi am auzit ca nu e bine si alimentez numai spring. Am vazut cateva imagini cum se da egr-ul jos si cred ca sambata asta dau o fuga pana la tara si am sa il dau jos sa vad ce gasesc acolo. Risc sa stric ceva daca il dau singur? am sa ii fac si cateva poze sa le pun pe aici. ms inca o data.

            Comment


            • #7
              Schimba filtrul de aer, de motorina, curata EGRul si tubulatura si daca tot puturoasa e inseamna ca alta e problema.

              Comment


              • #8
                Asa am sa fac sambata asta, am sa cumpar alt filtru de aer si de motorina si am sa incerc sa dau si egr-ul jos sa vad ce gasesc acolo. daca vad ca nu pot sa il scot (ca am inteles ca e destul de intepenit in teava aceea) nu am sa il fortez sa nu ii stric si altceva. mersi

                Comment


                • #9
                  se scoate prin rasucire, rotire inainte si inapoi intimp- ce il tragi afara

                  Comment


                  • #10
                    Fratilor sa vedeti. Am desfacut egr-ul sambata, am dat jos si conducte si furtunele tot ce am gasit pe acolo ce parea a avea legatura cu egr-ul. al meu este electric (egr-ul) si era foarte foarte curat spre surprinderea mea. conductele la fel si ele curate avea dar foarte foarte putin depus pe ele funingine dar cred ca nu din aceasta cauza nu tragea, le-am curatat to le-am dat lustru. Iam schimbat si filtru de motorina le-am montat la loc dar tot degeaba la fel este. nu stiu ce sa ii mai fac. filtru de aer la fel lam schimbat. chiar nu mai stiu ce sa aibe
                    poate o fi din injectoare sau......nu stiu. oi vedea eu ce ii voi face, ma gandesc sa ii bag programul acela de 85 de cp poate se duce mai bine. nu stiu ce sa zic.

                    Comment


                    • #11
                      La ce program de 85 CP te referi?
                      Mai bine cauta pe cineva care stie sa iti faca o diagnoza la motor.

                      Comment


                      • #12
                        De ce nu te duci la reprezentanta aia o sa iti zica imediat ce are?

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Anghel Alex View Post
                          Fratilor sa vedeti. Am desfacut egr-ul sambata, am dat jos si conducte si furtunele tot ce am gasit pe acolo ce parea a avea legatura cu egr-ul. al meu este electric (egr-ul) si era foarte foarte curat spre surprinderea mea. conductele la fel si ele curate avea dar foarte foarte putin depus pe ele funingine dar cred ca nu din aceasta cauza nu tragea, le-am curatat to le-am dat lustru. Iam schimbat si filtru de motorina le-am montat la loc dar tot degeaba la fel este. nu stiu ce sa ii mai fac. filtru de aer la fel lam schimbat. chiar nu mai stiu ce sa aibe
                          poate o fi din injectoare sau......nu stiu. oi vedea eu ce ii voi face, ma gandesc sa ii bag programul acela de 85 de cp poate se duce mai bine. nu stiu ce sa zic.
                          de acord vrei sa-l remapezi dar dupa ce rezolvi problema pe care o ai cu TRASU
                          SALUTARE

                          Comment


                          • #14
                            ma refer la programul acela care este si la dci cel cu "i" rosu. am sa trec pe la un service sa vad daca cei de acolo pot sa imi spune ce ar putea sa aiba. daca ma duc la reprezentanta imi ia si pe masa si pe tasu numai sa constate. va multumesc mult pt sfaturi si am sa va mai tin la curent.

                            Comment


                            • #15
                              pai mai bine te duci la reprezentata si rezolvi problema... dupa aia poti sa-l remapezi linistit. Pentru cateva sute de lei economisite acum s-ar putea sa platesti inzecit daca nu o duci cand trebuie la ''doctor''.

                              Numai bine!
                              sigpic

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google